En aio järjestää mitään synttäreitä, vaikka täytän "pyöreitä." Silti kysellään...
...koska pidän juhlat jne. Sukulaiset ja kaverit odottavat kieli pitkällä mun synttäreitä, että pääsisivät syömään ja juomaan. Olen sanonut, etten juhli millään tavalla. Silti kyselevät juhlista ja minä viikonloppuna sopisi tulla.
Ei vaan tunnu menevän jakeluun, etten tosiaankaan pidä mitään juhlia!
En ole koskaan pitänyt mistään juhlista. Täytän 40 vuotta, siinä ei todellakaan ole mitään juhlimista!!!
Kommentit (10)
Yleensä tuollaisissa tapauksissa sanon asiasta vain kerran. Jos asiasta kysellään jälkeenpäin vielä, niin en ole reagoinut kysymykseen mitenkään.
Ei kai 4-kymppisiä nyt muutenkaan ole tapana juhlia niin isosti kuin jotain 60-vuotissynttäreitä.
Prototyyppi kirjoitti:
Ei kai 4-kymppisiä nyt muutenkaan ole tapana juhlia niin isosti kuin jotain 60-vuotissynttäreitä.
No tämäpä oli oleellista.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
No tämäpä oli oleellista.
?
Täytin 50v enkä juhlinut mitenkään. Lapset, lapsenlapset ja appiukon kahvitin. Muille sanoin, etten juhli.
Pidä matalaa profiilia, älä edes keskustele asiasta. Suoraan kysyttäessä voit sanoa, ettei juhlia ole tulossa. Mitään syytä ei tarvitse antaa. Itse tein juuri näin. Pyysin myös lopettamaan asiasta jauhamisen. The end!
Mä oisin aikoinaan halunnut juhlia omia 30 vee synttäreitä. Olisin silloin järkännyt tyylin kakkukahvit, meillä oli silloin pienet lapset, niin mitkään bileet ei tullu kyseeseen. Sukulaisilla ois ollut meille matkas useampi 100 km. Sukulaiset teki selväksi, että ei viitsi kakun ja kahvin vuoksi ajella. Syötiin kakut sitten oman perheen kesken. Kun täytän 40 en aio pitää bileitä, lähdemme perheen kanssa reissuun Barbadokselle. Vietän juhlat mieluiten omien rakkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täytin 50v enkä juhlinut mitenkään. Lapset, lapsenlapset ja appiukon kahvitin. Muille sanoin, etten juhli.
Minä en viitsinyt tehdä edes tuon vertaa. Kun sain kuopuksenkin yo-juhlat järkättyä, päätin, että ne oli sitten viimeiset. Olisin kyllä silloin juhlinut, jos joku olisi järjestänyt kaiken ja itse olisi pitänyt vain mennä paikalle.
Mun mielestä ap teet ihan oikein. Mun mielestä synttärikemut on muutenkin enempi lasten juttu 😄
Ja just toi on mun mielestä ärsyttävää et moni haluaa tulla juhliin kun ilmaista ruokaa ja eivät edes häpeä sanoa sitä
Tee selväksi että et pidä juhlia, ja että tuolloin kylään tunkeville ei avata ovea. Omat sukulaiseni eivät meinanneet tajuta sitä etten pitänyt aikanaan yo-juhlia. Se mankuminen oli ihan kamalaa, vaikka olin selittänyt monta kertaa että en pidä niitä niin silti kyseltiin että millon tulee kutsut ja mitä haluan lahjaksi. Joillekin iskoistui päähän vasta viime tipassa että en ihan aikuisten oikeasti aio juhlia. Yksi jopa valitti jälkikäteen että oli kerennyt ostaa jo juhlavaatteet koska eihän kukaan nyt OIKEASTI jättäisi niitä juhlia välistä. Huoh.