Kävin uuden naisen kanssa syömässä hän tilasi pippuripihvin ranskalaisilla omg
Ja kyllä laittoi ketsuppia, olisi tehnyt mieli vähän sivaltaa.
Kommentit (51)
Aika täydellinen syötti tuo Ap:n vastaus. Paheksuu ensin toisen ketsuppia ja ranskalaisia, sitten vastaa kamalilla kielioppivirheillä, ja vielä tuolla punaviini ja kala- yhdistelmällä. Joka tosin nykyään on vähän vapautunut pannasta, viinin suhteen asiantuntijatkin ovat vapaamielisempiä kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sä itse söit?
No kuule ihan tilasin uunilohta ja rööstiperunoita juomaksi tilasin vähän kalliimpaa puna viiniä. Joo ja maksoin molempien ruuat.
Olin treffeillä miehen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa röstiperunoita ja punaviiniä oikein! OMG!!
NAM! Tykkään itsekin joskus vetäistä rekkamiesten annoksia. Tuohon vielä tuhtia punaviiniä, niin aika kiva annos.
Vierailija kirjoitti:
NAM! Tykkään itsekin joskus vetäistä rekkamiesten annoksia. Tuohon vielä tuhtia punaviiniä, niin aika kiva annos.
Näyttääkö sinun viiva rekkamiehen hymyltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sä itse söit?
No kuule ihan tilasin uunilohta ja rööstiperunoita juomaksi tilasin vähän kalliimpaa puna viiniä. Joo ja maksoin molempien ruuat.
Punaviini on yhdyssana.
Kumpi on vähemmän tasokasta, käyttää ketsuppia ranskalaisten perunoiden kanssa vai se ettei ole oppinut äidinkielen perusasioita?
Tai että kalan kanssa valkk ari😃
Olet mies ? ja käytät pikkutyttöjen lyhenteitä .OMG uskottavaa .
Ottiko heti baaritiskiltä kossukolan??
Eiks ranskalaisten kanssa kuulu käyttää ketsuppia - hä?
Mies on vaan kade kun nainen valitsi herkullisemman annoksen - kunnon pihvin ja vermeet päälle. Taisi maksaakin vähän enempi kuin lohi ja röstit.
Oliko sinun nainen allerginen esim. kalalle? Nykyään aika moni ihminen on allerginen ruoka-aineille. Suorastaan hienoa mennä treffeiltä suoraan vessaan oksentamaan, ripuloimaan.