Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin uuden naisen kanssa syömässä hän tilasi pippuripihvin ranskalaisilla omg

Vierailija
12.04.2017 |

Ja kyllä laittoi ketsuppia, olisi tehnyt mieli vähän sivaltaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika juntilta kuulostaa, mutta toisaalta taisitte olla jossain ABC:llä treffeillä, kun ruokalista oli tollainen ja ketsupitkin pöydässä? 

Vierailija
22/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt-ämmä. Kannattaa pysyä erossa. Kai hän tilasi kokista juomaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uuden miehen kanssa syömässä mutta tämä ei osannut oikeinkirjoitusta! Yhdyssanatkin hukassa: puna_viiniä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

No kuule ihan tilasin uunilohta ja rööstiperunoita juomaksi tilasin vähän kalliimpaa puna viiniä. Joo ja maksoin molempien ruuat.

Vierailija
24/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

No kuule ihan tilasin uunilohta ja rööstiperunoita juomaksi tilasin vähän kalliimpaa puna viiniä. Joo ja maksoin molempien ruuat.

Punaviini on yhdyssana.

Kumpi on vähemmän tasokasta, käyttää ketsuppia ranskalaisten perunoiden kanssa vai se ettei ole oppinut äidinkielen perusasioita?

Vierailija
25/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

Eipä tuo sun ruoka sen kultivoituneemmalta kuulosta + et osaa kirjoittaa yhdyssanoja = en olisi lähtenyt uusille treffeille

Vierailija
26/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

Punaviini on yhdyssana.

Kumpi on vähemmän tasokasta, käyttää ketsuppia ranskalaisten perunoiden kanssa vai se ettei ole oppinut äidinkielen perusasioita?

+ "rööstiperuna" ja pilkkuvirheet

ei jatkoon

Vierailija
27/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
28/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

Ai että! Oikein röÖsti perunoita ja puna_viiniä ja vielä kalan kanssa! uuuuh...No kuule ihan totaali urpolta vaikutat, joten hurjasti onnea elämääsi. Helppoa se ei tule olemaan..

29/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö okei? Ompa todella noloa jos käyttää ketsuppia ravintolassa. Sitä vartenhan ne siellä on, että niitä voi halutessaan käyttää. :D

Vierailija
30/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööstiperunat 😄

Vierailija
31/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi sisältää lykopeeniä, mikä on harvoista aineista maailmassa, mikä nuorentaa ihoa ja korjaa auringon tekemiä vahinkoja. Pitäisi syödä päivittäin. Otan nykyäön suoraan tuubista kotona.

Toivottavasti se nainen löytää itselleen sopivamman miehen :)

Vierailija
32/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg siis ihan oikeesti vai?

Kuinka toivuit tuosta?

Terapiaa?

Kiss my hairy axx 😱😱😱😱

Vierailija
33/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aineki tilaisin mitä mieli tekee, oltiin me elitessä tai abc:llä :D T: mies

Vierailija
34/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

Punaviini on yhdyssana.

Ja vielä sellainen nolo tilaus, että ei ymmärtänyt ottaa kalan kanssa valkoviiniä.

Vierailija
35/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

Eipä tuo sun ruoka sen kultivoituneemmalta kuulosta + et osaa kirjoittaa yhdyssanoja = en olisi lähtenyt uusille treffeille

En olis lähtenyt ensimäisillekään tommosen ämmän kanssa + sulla ei ole edes mäistä= LIIKA LIHAVA

Sama suomeksi?

Vierailija
36/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse söit?

Onhan se muodikasta nykyään juoda kalan kanssa mitä tykkää mutta kirjoita edes se juomasi oikein. 

Vierailija
37/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossossako olitte syömässä, jos uunilohi ja röstiperunat oli "se hienompi annos"? Molemmat söitte siis rasvassa käristettyä perunaa ja kimpaleen eläinperäistä proteiinia. Mausteet olivat ilmeisesti erilaiset, mutta ap veti siitä herneet nenään.

Vierailija
38/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole hotimpaa kuin treenattu, hoikkauumainen, naisellisella tavalla lihaksikas nainen, jolla on kauniit kasvot ja mukava luonne... ja joka syö kursailematta reiluja annoksia äijämäisiä, vähän rahvaanomaisia ruokia. Uuuhh.... 😍

Tietyllä tavalla yhdistyvät pikku vastakohtaisuudet ovat iso turn on.

Vierailija
39/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rossossako olitte syömässä, jos uunilohi ja röstiperunat oli "se hienompi annos"? Molemmat söitte siis rasvassa käristettyä perunaa ja kimpaleen eläinperäistä proteiinia. Mausteet olivat ilmeisesti erilaiset, mutta ap veti siitä herneet nenään.

Ap:n mielestä naisen olisi pitänyt ottaa siis  joko salaatti tai kanapasta?

Vierailija
40/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunilohen kanssa olisi sopinut paremmin juuresgratiini ja juomaksi toki valkoviiniä.