Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, voiko tämä olla lääkkeen sivuoire?! (kuva)

Vierailija
11.04.2017 |

http://aijaa.com/4Y6Pan

Jalkaani (kuvassa kuuluisi olla normaali siro polvi ja tasainen sääri, vaan nytpä on jotain aivan muuta...) on viimeisen kahden päivän aikana ilmestynyt todella isoja, kipeitä kuhmuja. En ole satuttanut itseäni eikä tuolla kai voi vielä olla mitään ötököitäkään jotka ovat syöneet, mutta olen kuukauden sisään aloittanut kaksi uutta lääkettä: masennuslääke Voxran ja tavallisen allergialääkkeen siitepölyyn. Voiko jompi kumpi näistä oikeasti aiheuttaa näin järkyttävän reaktion?!

Olen menossa huomenna lääkäriin, mutta kärsimättömänä haluaisin jo kuulla mistä tämä voi johtua/onko jollain muulla käynyt samoin. Olen syönyt Voxraa kohta kuukauden ja vasta nyt ilmestyi nämä iho-oireet, pakkausselosteessa on varoitettu kyllä ihottumasta mutta voiko näin valtavat patit olla jotain vakavampaa?? Jalka on todella turvonnut. Olen todella kiitollinen avusta ja arvailuista, mistä tahansa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyn näköinen. Ei kyllä hajuakaan voiko sivuvaikutus tehdä tuollaista.

Vierailija
2/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Voisko olla kyhmyruusu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä toi on, mutta HUI!

Vierailija
4/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhmyruusu

Vierailija
5/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että joudut sairaalaan sisään :( Antibioottitiputukseen.

Vierailija
6/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä lääkkeisiin

Vierailija
7/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhmypieru.

Vierailija
8/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön voxraa eikä oo ollu mitään oireita mulla mutta eihän niitä kaikille tule. Ruusua mäkin veikkaan. Onko sulla kissaa joka nukkuu sängyssä? Mun tytär saa isoja ja kutisevia paukamia lintukirpun puremasta kun kissat nukkuu sen sängyssä. Lintujen muuttoaikana niitä tulee. Mutta jos syöt allergialääkettä niin oudolta tuntuis että olis noin pahat paukamat. Mee näyttää lääkärille.

Vierailija
9/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että joudut sairaalaan sisään :( Antibioottitiputukseen.

Ihan oikeesti?? Tää kyllä tuntuu koko ajan pahemmalta, jalka on puutuneen tuntuinen ja kyhmyt kutiaa. :( harmittaa niin paljon kun ensimmäistä kertaa ikinä löytyi masennukseen muuten sopiva ja toimiva lääke, ja sit tulee tämmönen reaktio... Pakkohan se on nyt lopettaa. :(

Vierailija
10/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on joka nukkuu sängyssä vieressäni, olisinko voinut saada siltä kirpun... Ap

Vierailija
11/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ruusua

Toivottavasti saat pian selvyyden. Voimia sinulle

Vierailija
12/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla alkoi allerginen reaktio samanlaisilla isoilla "pateilla." Sitten aloin oksentamaan lääkkeen oton jälkeen. Tällöin oli kulunut noin viikko antibiootin aloituksesta. Eräänä iltana turposi ensin hieman huulet,. Yöllä heräsin siihen että oli tosi levoton olo. WC: ssä huomasin että huulet oli turvonneet monin kertaiseksi. Lähdin päivystykseen, jossa sain vakavan anafylaktisen reaktion.

Eli suosittelen nopeasti menemään lääkäriin.

Vierailija
13/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä vittua. Hämähäkit pesineet sun jalkaan? 

Vierailija
14/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa tuo kyhmyruusu, esiintyy nimenomaan säären etupinnalla.

Vierailija
15/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin kyhmyruusun, löysin heti että nielurisatulehdus voi aiheuttaa tällaisia kyhmyjoutsenta. Sairastin sellaisen pari kk sitten joten olisiko nyt siitä jälkitauti/oire sitten päällä... Hemmetin hemmetti! Kiitos kaikille vastaajille, olette kilttejä kun autatte. Aamulla heti lääkäriin, päivitän tänne jos saan tälle varmuuden.

Vierailija
16/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhmyjoutsenta.... *Kyhmyruusuja siis!! :D aikamoinen kyhmyjoutsen kyllä nyt toisaalta olenkin. Ap

Vierailija
17/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin päivystykseen nyt HETI enkä aamulla!! Jos on allerginen reaktio niin se voi muuttua nopeasti vakavaksi!

Vierailija
18/18 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin päivystykseen nyt HETI enkä aamulla!! Jos on allerginen reaktio niin se voi muuttua nopeasti vakavaksi!

Mulla ei ole autoa ja sairaala on aika kaukana. :( aamulla päivystys lähellä. Mutta toisaalta uskaltaako tässä jäädä odottelemaan, saitte mut itsenikin nyt vasta todella huolestumaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi