Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sertralin- kokemuksia?

Vierailija
11.04.2017 |

Lääkäri määräsi Sertralin 50mg otettavaksi iltaisin, tuosta siis puolikas eli 25mg. Epäilyttää aloittaa ko.lääke. Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin hetken, kun mikään muukaan lääke ei tehonnut. Ihan ok, nostattaa mielialaa mutta kyllä huonojakin päiviä silti on. Alkoholia ei kannata runsaasti sitten hoidon aikana ottaa, itselläni jokainen baari-ilta päättyi oksenteluun ja sammumiseen sekä muistikuvien menettämiseen. Lisäksi vieroitusoireet tuon lääkkeen lopettamisen yhteydessä olivat ainakin minulla melkoisen voimakkaat ja pitkäkestoiset. Nyt kun mietin aikaa ilman lääkettä, en oikeastaan huomaa edes eroa - eli mieti vielä.

Ainiin ja orgasmin saanti vaikeutui, itselläni se osoittautui yhtäkkiä täysin mahdottomuudeksi seksin aikana.

N22

Vierailija
2/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksystä asti olen masennukseen syönyt ja on kyllä sen pahimman piikin vienyt masentuneisuudesta. Ei mikään onnellisuuspilleri, mutta onpahan ainakin tasainen olo. Ensiksi meni seksihalut ja vaikeutui orgasmin saaminen, mutta myöhemmin alkoi lakanat laulamaan kunnolla ;) Alkoholin kanssa ei ole ollut mitään poikkeavaa, krapulassa ehkä hieman masentuneempi olo. Alkoholin nauttiminen ei muutenkaan ole hyvästä mielenterveysongelmista kärsivälle, oli lääkitys tai ei :/ Niin ja ruokahalu on hieman laskenut, ei tee jatkuvasti mieli mättää ruokaa ja herkkuja. Minun mielestä siis hyvä lääke, voisi toki saada jo paremmin virtaa arkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kovin tehokkaalta ainakaan aluksi.

Vierailija
4/4 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota ristiriitaa lääkkeitten vaikutuksesta ruokahaluihin Oon ihmetellyt itsellä lääkkeenä leponex,ketipinor.olatsapiini.melatoniin ja tarvittaessa opamox 15mg.Senpäälle 8 olutta niin syön jääkaapin 3 päivän sapuskat kerralla.Oon kyllä kateellinen tyypeille joilla menee päivä nestemmäisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi