Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa päähän kun eksä muutti ensin vanhempien helmoihin

Vierailija
11.04.2017 |

Ottaa päähän kun eksä muutti ensin vanhempien helmoihin usean sadan kilometrin päähän nuolemaan omasta aloitteestaan tapahtuneen eron haavoja. Vei lapset mukanaan ja kohteli minua erossa todella huonosti. Annoin melkein kaikessa periksi kun elättelin vielä toivoa ja ajattelin lapsia. Tyhmä tietysti olin.

Eksä löytänyt jostain uuden miehen ja parin vuoden jälkeen intoa puhkuen muuttamassa takaisin samalle paikkakunnalle miehensä ja lasten kanssa. Eron yhteydessä vielä tilitti ettei tunne tätä paikaa kodikseen vaan kotikaupunki on siellä vanhempien luona.

Mikähän eksän on nyt saanut ajattelemaan ja toteuttamaan muuton? Arvatenkin muualta kotoisin oleva mies on kyllästynyt pikkukaupungin elämään ja eksällä varmaan oma lehmä ojassa lastenhoidon kanssa kun ovat yhteisen lapsen hankkineet tuon miehen kanssa. Ajatuksena varmaan työntää lapsia minulle niin paljon kuin vaan voi, että pääsee nauttimaan perheonnesta uuden miehen ja lapsen kanssa.

Periaatteessa olen iloinen kun on mahdollisuus nähdä lapsia useammin, mutta arveluttaa nuo eksän metkut. Aiemminkin yrittänyt junailla asioita omaksi edukseen. Minä vaan haaveilen uudesta puolisosta kun ei tuota vientiä yllättäen ole kovasti ollut tällaisella perusmiehellä. Olen lähinnä keskittynyt töissä käymiseen, jotta pystyn maksamaan elarit samalla kun eksä nostaa tukia valtiolta ja saa avustusta sukulaisilta. Tuntuu ettei elämällä oikein ole mitään tarjottavaa, ja mitä ikinä teenkin niin jään erossa häviäväksi osapuoleksi jos ajattelen lasten etua.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat omat lapsesi takaisin paikkakunnalle, jossa itse asut. Ja tämä on susta huono asia?

Vierailija
2/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat omat lapsesi takaisin paikkakunnalle, jossa itse asut. Ja tämä on susta huono asia?

Tuota noin, juurihan kirjoitin että periaatteessa hyvä asia, mutta eksän tuntien pelkään hänellä olevan jotain ikäviä taka-ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan AV:lla muka ole tehnyt niin, että on muuttanut ketunhäntä kainalossa lähemmäs eksää saadakseen enemmän omaa aikaa uuden söpöliininsä kanssa?

Vierailija
4/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nyt keskittyä vain tuohon hyvään asiaan, eli että on helpompi tavata lapsiasi. Lapsille isä on tärkeä - olen iloinen lastesi puolesta.

Toiseksi: täällä on ok purkaa tunteita ja ajatuksia, mutta kun sitä uutta naista yrität, niin älä kritisoi exää.... naiset pitää sitä negatiivisena asiana.

Vaikutat fiksulta; kyllä sä uuden naisen löydät. ;-)

Vierailija
5/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko teidän erostanne jo kaksi vuotta? Jos on, niin oletkohan vielä hieman liian kiinni exässä.

Vierailija
6/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko teidän erostanne jo kaksi vuotta? Jos on, niin oletkohan vielä hieman liian kiinni exässä.

Jaa-a. Ehkä olenkin. Menin naimisiin sillä ajatuksella, että ollaan loppuelämä yhdessä. En ymmärrä mitä tämä uusi mies voi tarjota mitä minä en (muuta kuin uutuudenviehätystä ja stressitöntä eloa valtion rahoilla). Olen käynyt treffeillä ja yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei kovin moni ole tällaisesta hyljätystä isimiehestä kiinnostunut.

En elättele eksän suhteen enää mitään harhaluuloja, tuli kyllä selväksi hänen uuden suhteensa alkaessa ettei minulla ole enää mitään merkitystä hänen elämässään. Harmittaa kun pitää lasten takia olla yhteyksissä. Joskus tuntuu että olisi helpompi kun ei olisi lapsia vaikka rakastan heitä kovasti.

Vierailija
7/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exä vihdoin ajattelee lastensa isäsuhdetta ja haluaa mahdollistaa sen ja tukea sitä. Ehdota viikko-viikko elämistä niin pääset elatusmaksuistakin.

Vierailija
8/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa länkynläätä.. miten esim. nykyinen naisensaantisi liittyy "eksäsi metkuihin" joita tituleeraat pääasiaksi. Lapsesi muuttavat lähemmäs ole onnellinen ja siirry jo eteenpäin.

Vierailija
9/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä exä vihdoin ajattelee lastensa isäsuhdetta ja haluaa mahdollistaa sen ja tukea sitä. Ehdota viikko-viikko elämistä niin pääset elatusmaksuistakin.

Ei ole mahdollista asumisjärjestelyistäni johtuen ja emme asu kuitenkaan niin lähellä, että lapset voisivat käydä samaa koulua. Eksä varmaan haluaisi tuon viikko-viikko järjestelyn saadakseen lisää omaa aikaa, mutta se ei minulle sovi, koska olen rakentanut elämäni siten että lapset asuvat äidin luona. Vaatisi todella suuria uhrauksia ja järjestelyjä eikä niiden onnistumisesta ole mitään taetta.

Vierailija
10/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa länkynläätä.. miten esim. nykyinen naisensaantisi liittyy "eksäsi metkuihin" joita tituleeraat pääasiaksi. Lapsesi muuttavat lähemmäs ole onnellinen ja siirry jo eteenpäin.

Liittyy siten, että eksä päätti erota juuri pahimmalla mahdollisella hetkellä kun oli mm. stressin vuoksi terveysoireita. Olen myös sen ikäinen, että suurin osa ikäluokastani on vielä ensimmäisellä kierroksella. Eksä on muutaman vuoden nuorempi, niin yllättäen hänen oli helppo napata lapseton mies joka halusi perheen.

Vierailija
11/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan AV:lla muka ole tehnyt niin, että on muuttanut ketunhäntä kainalossa lähemmäs eksää saadakseen enemmän omaa aikaa uuden söpöliininsä kanssa?

Minä muutin 180km kauemmaksi exästä.

Vierailija
12/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt mitä lapsesi haluavat ja tarvitsevat? Ehkä he haluaisivat asua sinun kanssasi välillä? Kuulostat aika itsekkäältä isältä. Sinun pitäisi huomioida lapsiasi enemmän, ihmisiä hekin ovat.

Jumitat nyt liikaa exässä.

Vierailija
13/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä täytyy varata aika lastenvalvojalle ja sopia siellä lasten tapaamiset niin että on mustaa valkoisella milloin lapset on sinulla ja milloin äidillään. Näin ei exäs pysty sinua ainakaan hyväksikäyttämään siinä asiassa jos sitä pelkäät.

Vierailija
14/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista asumisjärjestelyistäni johtuen ja emme asu kuitenkaan niin lähellä, että lapset voisivat käydä samaa koulua. Eksä varmaan haluaisi tuon viikko-viikko järjestelyn saadakseen lisää omaa aikaa, mutta se ei minulle sovi, koska olen rakentanut elämäni siten että lapset asuvat äidin luona. Vaatisi todella suuria uhrauksia ja järjestelyjä eikä niiden onnistumisesta ole mitään taetta.

Et sitten niinkään suuren asian kuin lastenhankinnan myötä miettinyt eron mahdollisuuden olemassaoloa.

Wää wää eksällä on uusi mies, wää vinkuvonku eksä saa rahaa.. Niinku mitä aktuaalista vittua mikä aihe ulista, olisiko parempi jos lastesi äiti ei saisi rahaa mistään?

Vierailija
15/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että eksän läheisyys herättää negatiivisia viboja, mutta muuten sitten kauheasti en. 

Älä lähesty uusia naisia hyljättynä isimiehenä vaan ihan omana itsenäsi. 

Vierailija
16/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt mitä lapsesi haluavat ja tarvitsevat? Ehkä he haluaisivat asua sinun kanssasi välillä? Kuulostat aika itsekkäältä isältä. Sinun pitäisi huomioida lapsiasi enemmän, ihmisiä hekin ovat.

Jumitat nyt liikaa exässä.

Lapset ovat tervetulleita käymään luonani milloin haluavat, mutta suurempaa asuntoa en juuri nyt pysty hankkimaan. Minulla on lisäksi vaativa työ.

Eksä ajattelee lähinnä itseään ja kuvittelee olevansa suuri hyväntekijä esimerkiksi tässä tapauksessa vaikka todellinen syy muuttoon aivan muu kuin lasten tilanteen parantaminen.

Vierailija
17/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä siitä eksästä jankutat koko ajan? Anna olla, erositte pari vuotta sitten. Eläköön elämäänsä, ero on ja pysyy. On parempi että lastesi äidillä on asiat hyvin. Sinulla ei tunnu olevan kun et ole päässyt erosta yli. Keskity hoitamaan oma mielesi kuntoon ja anna eksän olla. Olet juuttunut menneeseen ja katkeroitunut. Käytä elämäsi paremmin, se on ainoasi.

Vierailija
18/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan hyvä ettei sinulla ole vielä uutta naista. Sun on ensin käsiteltävä tuo katkeruus eksää kohtaan. 

Ja ainakaan minua ei haittaisi miehellä ennestään olevat lapset. Ai niin, unohdin etten kelpaisi varmaan muutenkaan, kriteerit hylätyillä isimiehilläkin tuppaa olemaan aika korkeat. 

Vierailija
19/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siten, että eksä päätti erota juuri pahimmalla mahdollisella hetkellä kun oli mm. stressin vuoksi terveysoireita. Olen myös sen ikäinen, että suurin osa ikäluokastani on vielä ensimmäisellä kierroksella. Eksä on muutaman vuoden nuorempi, niin yllättäen hänen oli helppo napata lapseton mies joka halusi perheen.

Se naishirviö varmasti kalkuloi tämänkin ajankohdan tarkasti. Rankkaa kun maapallo pyörii miesvauvan navan ympärillä. Tähän on vain yksi perisuomalainen ratkaisu.

Tuskin. Eiköhän se uusi mies vaan kyllästynyt korvessa asumiseen. Kesällä on kiva muuttaa kun lukukausi ei ole kesken. Kiitos, sain taas juuri uuttaa voimaa kaltaisesi naisen kirjoituksista.

P.S. "Kokeilen kaikkea paitsi homostelua ja itsemurhaa"

Vierailija
20/49 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ihan hyvä ettei sinulla ole vielä uutta naista. Sun on ensin käsiteltävä tuo katkeruus eksää kohtaan. 

Ja ainakaan minua ei haittaisi miehellä ennestään olevat lapset. Ai niin, unohdin etten kelpaisi varmaan muutenkaan, kriteerit hylätyillä isimiehilläkin tuppaa olemaan aika korkeat. 

Kiitos rohkaisusta. En tiedä voinko koskaan antaa eksälle anteeksi. Ehkä voin kuitenkin unohtaa. Panostin suhteeseen niin paljon vain tullakseni hylätyksi, koska en pystynyt tarjoamaan yksin (eksä vieroksui työntekoa) sellaista elintasoa ja vapaata elämää mitä hän olisi halunnut. Minun mielestäni on jotenkin epäreilua, että käyn töissä, olen yksin ja maksan veroja + elareita, jotta eksä voi elellä tukirahoilla onnellista elämää uuden ukkonsa kanssa.