Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katkaisin välit ainoaan ystävääni

Vierailija
11.04.2017 |

Hänellä on mt ongelmia ja kohtelee mua aika huonosti ystävänä. On sanonut että tekee itsemurhan ja se on minun syy. Nyt hänellä on joitain nettiystäviä, niin aattelin että pärjää ilman mua. Kannattaisiko hänelle sanoa että katkaisin välit vai jätänkö sanomatta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi katkaista välejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet masentunut. Säästä ystäväsi tunteita totuudelta. Sano, että sulla on niin huono olo, ettet nyt jaksa pitää yhteyttä. Ja tavallaan se on tottakin.

Vierailija
4/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään vaan hiivu pois. Älä itse ota yhteyttä mutta vastaa niukasti. Ei sulla tule olee mitää yhteistä tuollaisen uhkailijan kanssa

Vierailija
5/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hiipua pois vaan hiljaa, kun se vaan on tosi rankkaa olla semmoisen ystävä.

Vähän kyllä mietityttää että miltä tuntuu kun ei ole enää ystäviä.

Ap

Vierailija
6/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joskus samanlainen ongelma. Pistin vaa välit poikki

Vierailija
7/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan hiipua pois vaan hiljaa, kun se vaan on tosi rankkaa olla semmoisen ystävä.

Vähän kyllä mietityttää että miltä tuntuu kun ei ole enää ystäviä.

Ap

Tein saman ja mullakaan ei ole oikeastaan tällä hetkellä ystäviä. Pelkäsin välienkatkaisua etukäteen. Muutaman kuukauden mietin, että olenkohan tehnyt virheen mutta vähän ajan päästä olin jo täysin eri mieltä.

Se aika, joka ennen meni tätä ystävää tukiessa ja kuunnellessa on nyt vapautunut itselleni. Tuntuu jopa todella ihmeelliseltä ja vapauttavalta kuinka paljon aikaa vapautui. Keskityn nyt itseeni ja perheeseeni ja ehkä jossakin kohtaa yritän etsiä uusia ystäviä.

Suosittelen tekemään samoin, jos ystävyys alkaa viedä sinulta enemmän kuin antaa. Alkuun varmasti tuntuu yksinäiseltä, kun ennen aika mennyt ystävälle mutta siitä pääsee yli!

Tsemit!