Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta, miten jotkut äidit ovat niin vihamielisen oloisia (lapseni aloitti kerhon)

Vierailija
11.04.2017 |

Minua katsotaan niin murhaavasti, kun yritän tehdä tuttavuutta. Osa äideistä juttelee ja on todella mukavia, mutta sitten on nämä muutamat, jotka eivät edes moikkaa.

Yhden kerran erehdyin juttelemaan toisen äidin kanssa kerhon edustalla, niin johan yksi äiti tuli kauhealla vauhdilla siihen ja alkoi selittämään tälle äidille jotain juttua ja ns. käveli ylitseni ja ignoorasi minut.

Tosi vaikea päästä porukkaan mukaan, kun on tuollaisia ihme egoilijoita, jotka torpeedoi jutteluyritykset. Onneksi sentään lapset ovat ihania ja ovat ottaneet lapseni mukaan joukon jatkoksi, vaikka olisihan sitä kiva itsekin kotiäitinä saada uusia kavereita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, et olekaan maailman napa.

Vierailija
2/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin mammapiireihin on tosi vaikea päästä. :/ Meidän kaupungin mammakerhoissa on tosi tarkkaa lasten pukeutuminenkin, ja jos et pue lastasi kaikenmaailman Gugguuhun niin saat hymähtelyä osaksesi. Kamalaa kilpavarustelua tuntuu olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai murhaavasti..

Itse moikkaan niitä jotka selvästi ottaa katsekontaktia. Eli kaikkia en edes moikkaa. Juttua en ole vaihtanut kenenkään kanssa, vaikka lapsi on käynyt samassa kerhossa pian 2 vuotta.. en kyllä edes tajunnut että pitäisi, kun en kaipaa kavereita itse. Osa siellä juoruaa joka aamu keskenään, se on toki ihan fine.

Vierailija
4/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit siellä antaa lapsilleen hyvää mallia. Pelkäävät, että se bestis varastetaan.