Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukuppi ekaa kertaa sisällä, apua!

Vierailija
11.04.2017 |

Laitoin nyt kuukupin ekaa kertaa sisääni. Jotenkin alapäässä tuntuu "painetta", joten koitin korjailla kupin asentoa. Miten voin varmistaa että se on oikein tuolla eikä ohivuotoa tule? Olen menossa illalla jumppaan, voiko sen kanssa urheilla? En haluaisi että se kippaisi ylösalaisin tai valahtaisi pikkareihin jumpan aikana! 😅

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se sieltä ainakaan ulostautuu..

Vierailija
2/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi tuntua miltään jos on oikein asetettu. Kannattaa rohkeesti kokeilla useemman kerran että se asettuu kunnolla. Jos kuppi on oikein asetettu ei sen pitäis liikkua pois paikoiltaan. Itsellä saattaa päivän mittaan mennä syvemmälle, mutta kuitenkin niin että sen saa normaalisti pois. Eihän emätin mikään pohjaton kaivo ole. Ite oon urheillut normaalisti kupin kanssa. Oon kyllä kuullu että joskus esim vatsalihaksia tehdessä kuppi on saattanut ottaa ilmaa ja vuotaa ohi.

Vierailija
4/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on tiukat lantionpohjanlihakset, voi olla että tunnet kupin koko ajan, hiukan. Juuri tuollaisena paineena. Minä tunnen sen aina menkkojen ekana päivänä kun limakalvot on turvoksissa.

Jos kuppi on sen verran mukavasti, että sen puolesta uskot voivasi jumpata ja se aukeni kunnolla (sen tunnet kyllä sormella, että kuppi on pyöreänä eikä litissä), voit aivan hyvin mennä jumppaan. Minä olen laitesukeltanutkin kupin kanssa ja jooganut, tehden myös ylösalaisin asentoja joita ei kyllä suositella menkkojen aikaan mutta pakko oli testata kuppia.

Ylösalaisin kuppi ei missään nimessä kippaa eikä valahda pikkareihin. Jos se on auki, ohivuotojen riski on olematon.

Vierailija
5/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin myös ohuen siteen varmuuden vuoksi

Vierailija
6/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laittaisin varmuuden vuoksi siteen, pari kertaa olen lantionpohjanlihaksilla saanut kupin puristeltua sen verran vinoon että vähän vuotanut ohi.

Vierailija
7/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laittamaan myös tamponin ja ison siteen varmuuden vuoksi.

Vierailija
8/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaippa lisäksi