Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo kuusi vuotta yhdessä ja mies ei vieläkään vie minua lomalla kotimaahansa :(

Vierailija
11.04.2017 |

Mies menee kolmeksi viikoksi tapaamaan perhettään muttavei ota minua mukaan. Yhdessä mennään Espanjaan bailaamaan kaverien kanssa.

Suoraan sanoen haluisin mueluummin Englantiin sukuloimaan kuin jossain lad-porukassa Benidormiin (ihan oikeasti käydään siellä joka kesä)

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän vaikka häpeää sukuaan tms? 

Vierailija
22/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole yhteydessä miehen äitiin ja veljeen :D, ovatko fb.ssä tai saisitko muuta kautta yhteyden ?Yllätä miehesi kertalaakista , että hei juttelin justiinsa äitis kanssa, että mennään kesällä sinne yhdessä..

Eivät oke fb:ssä eikä miehenikään ole. Eivät ole kovin kiinnostuneita tietotekniikasta.

Eikä minulla ole heidän yhteystietoja, nimet tiedän, osoitteita en. Ap[/quote

Oletko ikinä edes puhunut heidän kanssaan? Onko nämä ihmiset edes olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen toisen perheen laittamiseen menee vartti, että kyllä voi olla. Joka lomalla uusi kersa tulemaan....

Vierailija
24/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen kotiolot ovat vähän surkeammat kuin on antanut ymmärtää, eikä halua särkeä sun mielikuvaasi hänestä. Englantilaisuudella on helposti positiivinen kaiku Suomessa, iltapäiväteetä, kartanoita ja moitteetonta englantia, mutta jospa miehen perhe onkin pahemman luokan juntteja ja eikä se halua viedä sua sinne sen takia?

Vierailija
25/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole yhteydessä miehen äitiin ja veljeen :D, ovatko fb.ssä tai saisitko muuta kautta yhteyden ?Yllätä miehesi kertalaakista , että hei juttelin justiinsa äitis kanssa, että mennään kesällä sinne yhdessä..

Eivät oke fb:ssä eikä miehenikään ole. Eivät ole kovin kiinnostuneita tietotekniikasta.

Eikä minulla ole heidän yhteystietoja, nimet tiedän, osoitteita en. Ap[/quote

Oletko ikinä edes puhunut heidän kanssaan? Onko nämä ihmiset edes olemassa?

Äitiä en ole tavannut enkä puhunut hänen kanssaan. Veljen tapasin kerran neljä vuotta sitten lomamatkalla Turkissa. Oltiin eri kaupungeissa mutta vietettiin yksi päivä rannalla yhdessä. Silloinkin porukkaa oli niin paljon,, ettei siinä oikein juttelemaan päässyt. Ap

Vierailija
26/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehen kotiolot ovat vähän surkeammat kuin on antanut ymmärtää, eikä halua särkeä sun mielikuvaasi hänestä. Englantilaisuudella on helposti positiivinen kaiku Suomessa, iltapäiväteetä, kartanoita ja moitteetonta englantia, mutta jospa miehen perhe onkin pahemman luokan juntteja ja eikä se halua viedä sua sinne sen takia?

Olen lukenut yliopistossa englantilaista filologiaa ja asunut Britanniassa moneen otteeseen. Päinvastoin mua juuri kiinnostaisikin sellainen brittiläineb työväenluokkaisuus. Miehen perhe on kyllä hyvin keskiluokkaista, äiti on opettaja, veli kait kirjanpitäjä tms.

Ap

Vierailija
27/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuolla toista vaimoa ja perhettä on, mutta sinä olet tilapäinen heila. Mies ei ole aikeissa jäädä Suomeen eikä toisaalta muuttamassa sinuakaan toiseen maahan. Mies jo oli työpätkän kolmannessa maassa. Se katselee aikansa ja pitää sinua siinä rinnalla niin kauan kuin olet täällä ja lopulta vaihtaa maisemia, ilman sinua. Noilla britti/jenkkimiehillä ainakin Helsingissä on tuota taipumusta. Osa on tosissaan ja silloin mennään naimisiin ja esitellään sukulaisille toki.

Vierailija
28/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tuolla toista vaimoa ja perhettä on, mutta sinä olet tilapäinen heila. Mies ei ole aikeissa jäädä Suomeen eikä toisaalta muuttamassa sinuakaan toiseen maahan. Mies jo oli työpätkän kolmannessa maassa. Se katselee aikansa ja pitää sinua siinä rinnalla niin kauan kuin olet täällä ja lopulta vaihtaa maisemia, ilman sinua. Noilla britti/jenkkimiehillä ainakin Helsingissä on tuota taipumusta. Osa on tosissaan ja silloin mennään naimisiin ja esitellään sukulaisille toki.

Oon törmänny just tähän täällä stadissa. Nainen kelpaa kyllä asioiden hoitamiseen ku suomi ei luonnistu / ole edes halua sen oppimiseen kun englanniksi pärjää päivittäisessä elämässä.

Sori ap, mut kannattaa nyhtää miehestä totuus esiin. Asia kun selkeesti vaivaa sua ku tännekin kirjoitat.

Vierailija
29/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häpeää kotiaan; on köyhistä oloista oikeasti.  Tai äiskä on alkoholisti tms. ......    Jos onkin niinpäin, että ei häpeä sinua vaan häpeää kotiaan.

Vierailija
30/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sua niin vähän kiinnostaa, missä äitinsä asuu kun et ole katua/tietä kysynyt. Heko heko mikä provo.

Vierailija
31/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti kotoisin jostain muualta kuin englannista.

Vierailija
32/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tänne kirjoittelun sijasta kysyisit asiaa siltä kohteliaalta britti mieheltäsi? Mä en nimittäin tiedä miksi se ei esittele sua äiteellensä. Miehes varmaan tietää paremmin.

Vierailija
33/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa kieltämättä. Olen mieheni kanssa ollut kesästä 2014 ja pian varmaan viidettä tai kuudetta kertaa mennää ulkomaille hänen perheensä luo sukuloimaan.

Vaikka meillä ollut rahaa varsin vähän.

Vierailija
34/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa kieltämättä. Olen mieheni kanssa ollut kesästä 2014 ja pian varmaan viidettä tai kuudetta kertaa mennää ulkomaille hänen perheensä luo sukuloimaan.

Minä sain appiukon meille koko kesäksi. t: kuusi vuotta jenkin kanssa.

Vierailija
35/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LTS.

(Leave that swine).

Vierailija
36/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perhe on joku täys ongelmaperhe jonka kanssa se ei itsekään haluaisi olla tekemisissä.

Vierailija
37/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Eihän koko jutussa ole mitään järkeä. Selvä se, että hänellå on toinen nainen ja perhe. On ihme jos sinulle ei ole vielä tullut tämä mieleen. Matkusta ihmeessä perässä.

Tälle ajatukselle en voi kyllä muuta kuin nauraa, sori vaan! Miten miehellä voisi olla nainen tai perhe toisessa maassa, kun käy siellä kaksi tai kolme viikkoa kesällä ja jouluna muutaman päivän? Työ ja koti on Suomessa ja avopuoliso eli minä.

Ap

Yksikin enkunope, mies, oli Suomessa opettamassa enkkua lukukaudet ja sillä oli perhe I-B. Ihmettelin kyllä sitä niiden avioliittoa, mutta ei ne kyllä paljoa toisiaan nähneet. Tällä miehellä ei ollut "vaimoa" Suomessa. Oli käynyt mm. yksityistä poikakoulua  - josta mm. päättelin, että ei edes sopeudu perhe-elämään, kun ei ole siihen koskana päässyt tottumaan.

Mistä tiedät, jos se brittivaimo oli Uudessa-Seelannissa mukana?

Ei tuo mies ikinä ole tosissaan kanssasi. Rakastajana varmaan ok, mutta ei se sen syvempää sinusta halua. Oletkohan kenties liian "common" hänelle?

Vierailija
38/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain appiukon meille koko kesäksi. t: kuusi vuotta jenkin kanssa.

:-))

Mutta kyllä AP:n nyt jokin konkreettinen todiste pitäisi saada tähä perhetilanteeseen I-B. Sinne on lentoliputkin edestakaisin 100-150  e - ei voi olla rahastakaan kiinni. Siis come on! Jotain mätää ja pahasti.

Vierailija
39/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sua niin vähän kiinnostaa, missä äitinsä asuu kun et ole katua/tietä kysynyt. Heko heko mikä provo.

No olen kyllä kysynyt missä äiti asuu. Ja mies on kertonut kaupungin ja kaupunginosankin ja kadunkin tiedän suunnilleen (off this-or-that road) mutten siis tiedä postiosoitetta.

Ap

Vierailija
40/178 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä minulla ole heidän yhteystietoja, nimet tiedän, osoitteita en. Ap

Pahasti selityksen makua.

En enää kyllä uskoisi.

Et ole varmaan edes kuviakaan nähnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan