Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko palautusta jos täydet matkakorvaukset?

Vierailija
11.04.2017 |

Eli paljonko olette saaneet täysillä matkakorvauksilla palautusta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko syödä tulevat palautukset etukäteen?

Tee palautuksistasi sijoitustuote ja myy pörssissä? 

Vierailija
2/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Missä pihvi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saatanan merkitystä sillä tiedolla sinulle on? Ymmärrätkö verotuksesta ja siihen vaikuttavista asioista yhtään mitään?

Vierailija
4/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta voisiko joku nyt vastata kiitos. Voi olla etten ymmärrä paljon verotuksesta, mutta sen takia juuri sitä kysytäänkin joltain!

Vierailija
5/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakorvauksilla palautusta?

Vierailija
6/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saatanan merkitystä sillä tiedolla sinulle on? Ymmärrätkö verotuksesta ja siihen vaikuttavista asioista yhtään mitään?

Miksi sinä tulet tähän ketjuun?

Vierailija
7/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö ne saada veronpalautuksina? Mä luulin että ne saa pienempänä veroprosenttina. Anteeksi nyt jos olen ihan idiootti... Arvostaisin jos joku selittäisi.

Vierailija
8/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta voisiko joku nyt vastata kiitos. Voi olla etten ymmärrä paljon verotuksesta, mutta sen takia juuri sitä kysytäänkin joltain!

Eihän ap. edes kyennyt ilmoittamaan että mikä on tuo täyden matkakorvauksen määrä? Voisi sen verran olla viitseliäisyyttä että itsekkin tekisi jotain eikä laittaisi vastaajia verohallinnon sivuille , eikös joo?

Vierailija
9/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hauska kysymys.

Palautuksethan määräytyy täysin siitä, oletko maksanut liikaa veroa. Me emme voi tietää aloittajan veroprosenttia tai tuloja aloitusviestin perusteella.

Jos on määritellyt jo alunalkaen pienemmän veroprosentin vaikka matkavähennysten tai kotitalousvähennysten tms. perusteella, niin silloinhan tuo on jo huomioitu siinä veroprosentissa, eikä palautuksia todennäköisesti tule.

Tai äh, selitinköhän turhaan kuitenkin...

Vierailija
10/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkakorvausta ei ole laskettu ennakonpidätysprosenttiin niin palautettava summa on n. sen suuruinen kuin on tuosta täydestä matkakorvauksesta laskettu veroprosenttisi  määrä. Eli jos täysi matkakorvaus on 100 e ja verotusprosenntisi 28% niin palautuksena saat  28e.

Vierailija
11/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, hauska kysymys.

Palautuksethan määräytyy täysin siitä, oletko maksanut liikaa veroa. Me emme voi tietää aloittajan veroprosenttia tai tuloja aloitusviestin perusteella.

Jos on määritellyt jo alunalkaen pienemmän veroprosentin vaikka matkavähennysten tai kotitalousvähennysten tms. perusteella, niin silloinhan tuo on jo huomioitu siinä veroprosentissa, eikä palautuksia todennäköisesti tule.

Kiitos. T.ei-ap mutta painin tämän vähennysasian kanssa ja vastauksesi selvensi paljonkin.

Vierailija
12/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih, hauska kysymys.

Kiitos. T.ei-ap mutta painin tämän vähennysasian kanssa ja vastauksesi selvensi paljonkin.

Minä myös kiitän.

Minäkään en ole ap. Sovitaan että sinä olet "en ole ap 1" ja minä olen "en ole ap 2". Sopiiko tämä järjestely sinulle?

ystävällisin teveisin: En ole ap 2.

Vierailija
13/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko täysi-ikäinen ja täysivaltainen? Miten oikein pärjäät yhteiskunnassa ja arkipäivän elämässä?

Ymmärtäisin jotenkin, jos elettäisiin jossain 1920-luvun agraariyhteiskunnassa keskellä karuinta korpea köyhyyden keskellä. Mutta se, että vuonna 2017 ei osata itse edes hakea tietoa jumalauta vaikka googlettamalla? Ei, kaikki pitää kysyä idioottien ja trollien kansoittamalta nettifoorumilta. Voi perkele että sattuu päähän ja tekee pahaa koko yhteiskunnan puolesta ajatellakin että osa näistä ihmisistä jatkaa geeniperimäänsä ja kasvattaa lisää samanlaisia jäseniä yhteiskuntaan.

Saatteko te edes perseitänne pyyhityksi omin avuin?

Vierailija
14/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut sellaiset 700€. Kerran verotoimiston virheen vuoksi jopa yli 2000€ (on onneksi jo vanhentunut).

Vierailija
15/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos matkakorvausta ei ole laskettu ennakonpidätysprosenttiin niin palautettava summa on n. sen suuruinen kuin on tuosta täydestä matkakorvauksesta laskettu veroprosenttisi  määrä. Eli jos täysi matkakorvaus on 100 e ja verotusprosenntisi 28% niin palautuksena saat  28e.

Kiitos, selventää kivasti.

"En ole ap 3" kiittää.

Vierailija
16/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko me "en ole ap:eet" harkita jonkinlaista kokoontumista ensi kesäksi? Paistettaisiin makkaraa ja semmoista pientä?

Vierailija
17/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole saanut?

Vierailija
18/19 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole saanut?

Eikö kukaan enää osaa lukea?