Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri polttaa liesituulettimen ääressä tai sisällä.

Vierailija
11.04.2017 |

Haju tulee meidän asuntoon :( Onko mitään keinoa saada naapuri pois? Tai mitä tässä voisi tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta mutta siltikin minua ärsyttää suomalainen kyttäys ja jatkuva valitus.

No valittajat ovat saaneet parveketupakointia vähennyttyä niin nyt taas ihmiset polttaa sisällä niinkuin ennen vanhaan. Sitä saa mitä tilaa!

Omassa kodissa saa polttaa. Vuokrakämpässä ei.

Vierailija
22/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän taloyhtiössä ( paitsi parissa vuokrakämpässä) ole kielletty polttamasta sisällä tai parvekkeelle. Ei se kieltäminen ole niin helppoa kuin ihmiset luulee. Ei riitä että sanotaan ettei saa poltaa vaan se on monimutkaisempi projekti. Itse en polta mutta minua ei häiritse muiden tupakointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiökokous tai hallitus ei voi kieltää polttamasta muualla kuin yhteisissä tiloissa ja pihalla tietyissä paikoissa kuten lasten leikkipaikalla.

Jos halutaan kieltää parvekkeella tai sisällä omassa asunnossa polttaminen (omistusasunto) niin siihen pitää hakea yhtiökokouksen päätöksellä (enemmistö) kunnan terveyslautakunnalta lupa ja sekään ei ole sitten ilmainen. Kerrostalokyttääjät vain luulevat että heillä on valta yksin kieltää mutta ei se oikeasti niin mene.