Miksi pitkillä naisilla on yleensä komea mies?
Vaikka pitkät aina valittaa että miehet syrjivät heitä.
Kommentit (30)
Pitkät miehet vaikuttavat usein komeilta pelkästään kokonsa vuoksi. Siksi. Pitkillä naisilla on useimmiten pitkä mies.
Minusta on aina kiinnostuneet vain miehet, joilla on hyvä itsetunto. Osa on ollut minua lyhyempiäkin. Naisten mielestä itseluottamus on vetoava ominaisuus ja niinpä sellaiset miehet näyttävät paremmilta.
Koska 'komiat flikathan' ne komean näkööset miähet saa...
Havaintojeni mukaan yleensä komea ja varakas mies. Mutta petollisia...
Minä olen pitkä nainen mutta mieheni on kaukana komeasta. Mitähän se kertoo minusta? Poikamme on kylläkin komea ja tyttäret kauniita.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan valittanut siitä, että miehet syrjivät, vaan siitä että perässä juoksee metriheikkejä, joiden naama on tissieni korkeudella.
Joku kymmenen senttiä itseä lyhempi mies on just ja just rajalla, mutta jos mennään alle 180 senttinen ei kyllä enää kelpaa.
En osaa edes kuvata miltä sellainen tuntuu ehkä joskus teininä kun liikui jossain pikkuveljen kanssa, mutta kun pikkuvelikin on nyt 2 metriä.
Ei minua ole koskaan miehet syrjineet, lyhyiltä naisilta on kyllä tullut ilkeää kommenttia. Ja enemmän kyllä sellaista "empaattista" säälivää, lähtöoletuksena se, että itse ja muut pitäisivät pituutta jotenkin negatiivisena asiana.
Eikös alfaurokset tykkää pitkistä naisista, kun haluavat pitkiä jälkeläisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan valittanut siitä, että miehet syrjivät, vaan siitä että perässä juoksee metriheikkejä, joiden naama on tissieni korkeudella.
Joku kymmenen senttiä itseä lyhempi mies on just ja just rajalla, mutta jos mennään alle 180 senttinen ei kyllä enää kelpaa.
En osaa edes kuvata miltä sellainen tuntuu ehkä joskus teininä kun liikui jossain pikkuveljen kanssa, mutta kun pikkuvelikin on nyt 2 metriä.
Sori mut metriheikki tarkoittaa pitkää...
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina kiinnostuneet vain miehet, joilla on hyvä itsetunto. Osa on ollut minua lyhyempiäkin. Naisten mielestä itseluottamus on vetoava ominaisuus ja niinpä sellaiset miehet näyttävät paremmilta.
Suurin osa minun miehistä on ollut minua lyhempiä, mutta jos joku 175 senttinen pätkäpetteri yrittää iskeö minua, niin valitettavasti en näe sitä minään merkkinä ainakaan hyvästä itsetunnosta, lähinnä on varmaan lyhyelle pojalla niin tavallisesta napoleon kompleksista.
Hyvä esimerkki maailman rauhaa uhkaa vasta pikkupoikanapoleonista on Putler.
Onneksi USAssa on pitkästä aikaa miehen mittainen pressa, joka laittaa lasten kaasuttajat kuriin. Trumpista on olemassa useampi kuin yksi ilmoitettu pituus, mutta hän on ainakin minun pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös alfaurokset tykkää pitkistä naisista, kun haluavat pitkiä jälkeläisiä?
Yleensä ihmiset tasoittaa, ettei tule poikkeavan pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kyllä minunkin perässä juoksee jotain 150cm naisia joiden pää on jossain vatsani korkeudella. Ja sitten tulee koko kylältä joku kollektiivinen loukkaantuminen siitä kun en pidä siitä vaikka nainen on niin "söpö".
Jos mies on alle 180 cm, niin onhan se vähän semmoinen veppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa minun miehistä on ollut minua lyhempiä, mutta jos joku 175 senttinen pätkäpetteri yrittää iskeö minua, niin valitettavasti en näe sitä minään merkkinä ainakaan hyvästä itsetunnosta, lähinnä on varmaan lyhyelle pojalla niin tavallisesta napoleon kompleksista.
Hyvä esimerkki maailman rauhaa uhkaa vasta pikkupoikanapoleonista on Putler.
Onneksi USAssa on pitkästä aikaa miehen mittainen pressa, joka laittaa lasten kaasuttajat kuriin. Trumpista on olemassa useampi kuin yksi ilmoitettu pituus, mutta hän on ainakin minun pituinen.
Oletteko provo, joka yrittää saada pitkät naiset vaikuttamaan huonoilta. Jos olisit tosissasi, olisit todella säälittävä ja huonoitsetuntoinen, miesten syrjimä amazoni.
Vierailija kirjoitti:
Onko 178 cm pitkä nainen?
Riippuu missä yhteydessä, jossakin maassa on pitkä. Ainoinaan koko meidän joukkueessa ei montaa alle 180 senttistä ollut.
178 on 5 senttiä kutsunnoissa viimeksi mitattuja suomalaispoikia lyhempi. Naisista ei saada Suomessa kattavia ajantasaisia pituuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa edes kuvata miltä sellainen tuntuu ehkä joskus teininä kun liikui jossain pikkuveljen kanssa, mutta kun pikkuvelikin on nyt 2 metriä.Sori mut metriheikki tarkoittaa pitkää...
Vau, nyt 24 vuotta myöhemmin tajusin, että se tarkoittaakin lyhyttä. Eräs henkilö lapsuudessani käytti sitä puhuessaan pitkästä. Aina sitä oppii. Ei ehkä kannata ottaa kaikkea vakavasti, mitä psykiatrisella osastolla kuulee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa edes kuvata miltä sellainen tuntuu ehkä joskus teininä kun liikui jossain pikkuveljen kanssa, mutta kun pikkuvelikin on nyt 2 metriä.Sori mut metriheikki tarkoittaa pitkää...
Eipä ollut, ehkä joskus tarkoitti pitkää kun metriset laskettiin pitkiksi
https://www.urbaanisanakirja.com/word/metriheikki/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 178 cm pitkä nainen?
Riippuu missä yhteydessä, jossakin maassa on pitkä. Ainoinaan koko meidän joukkueessa ei montaa alle 180 senttistä ollut.
178 on 5 senttiä kutsunnoissa viimeksi mitattuja suomalaispoikia lyhempi. Naisista ei saada Suomessa kattavia ajantasaisia pituuksia.
No joku hidas poika saattaa tosiaan kasvaa vielä noin vanhana. Harva tyttö kasvaa 9.luokan jälkeen. Tosin mitataan kyllä lukiossa ja amiksessakin, mutta yksikään biotyttö ei kyllä yli 19-vuotiaana kasva.
Jaa että sellainen yleistys.