HALUAISIN SEURUSTELLA MUTTA OIKEAA MIESTÄ EI LÖYDY!!!
Olen 20 enkä ole vielä kertaakaan ollut vakavassa parisuhteessa!! Olen hyvin kaunis nainen ja tyytyväinen ulkonäkööni, erityisesti kasvoihini ja saankin usein kehuja niin miehiltä kuin naisilta ulkonäöstäni. Moni mies on ollut kiinnostunut minusta, mutta juuri ne kiinnostuneet eivät ole kiinnostaneet minua! Enkä nyt halua kuulostaa itserakkaalta, vaan tarkoitan vain että ulkonäössäni ei ole mitään vikaa ja koen itseni nätiksi mikä on mielestäni hyvä! On vaan niin turhauttavaa kun ei ole tullut sitä " oikeaa" vastaan! Haluaisin vain niin kovasti että olisi joku jonka lähellä olisi hyvä olla! Minulla on toki paljon ystäviä ja ihana perhe mutta se ei ole sama asia! Mitä jos ei koskaa löydäkkään ketään! Ennen en edes ajatellut sellaista vaihtoehtoa, mutta nyt kun täytin 20 ja muilla ympärilläni on vakavat suhteet tuntuu että on lopun ikää yksin!!
Kommentit (13)
Miehet tuntevat luontaista kammoa naisiin, jotka käyttävät noin paljon huutomerkkejä.
No haluaisitko itse seurustella itsesi kanssa?
Sillä toisella osapuolella on myös ihan vapaa tahto valita.
Sitten se kysymys, että miksi sinä haluat seurustella? Ei seksiin seurustelua tarvita.
Tee tinderi, tiiän että on raskasta tutustua uusiin ihmisiin mutta sitten ku löydät sen sinulle täydellisen miehen nii kaikki oli sen arvosta
Tunnut ajattelevan, että seurustelusuhde on jotain, joka automaattisesti kuuluu sinulle ja nyt sen pitäisi ilmaantua, kun niin haluat! Eikä siinä sinänsä mitään! Olet niin nuori, että ehdit varmaan vielä seurustella moneen kertaan! Suhteen syntymistä saattaa edistää, jos kehität itsessäsi ja etsit toisista myös muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä! :)
Noh, mä oon 25v enkä ole ikinä seurustellut.
En halua seurustella vain seurustelun vuoksi, sitoudun sitten jos tulee sellanen ihminen eteen jota ilman en halua olla.
Täydellinenmies kirjoitti:
Tee tinderi, tiiän että on raskasta tutustua uusiin ihmisiin mutta sitten ku löydät sen sinulle täydellisen miehen nii kaikki oli sen arvosta
Olen miettinyt tinderiä, mutta voiko sieltä todella löytää mitään kestävää?
Vierailija kirjoitti:
Tunnut ajattelevan, että seurustelusuhde on jotain, joka automaattisesti kuuluu sinulle ja nyt sen pitäisi ilmaantua, kun niin haluat! Eikä siinä sinänsä mitään! Olet niin nuori, että ehdit varmaan vielä seurustella moneen kertaan! Suhteen syntymistä saattaa edistää, jos kehität itsessäsi ja etsit toisista myös muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä! :)
Nimenomaan! Moni tapaamani mies on ollut ulkonäöllisesti miellyttävä mutta luonne ei ole kohdannut. Pidän ehdottomasti tärkeimpänä sitä minkälainen ihminen se toinen on ominaisuuksiltaan. Ainahan ulkonäölläkin on vaikutusta ja yleensähän kun tutustuu toiseen ihmiseen tarkemmin alkaa vasta sen jälkeen näkemään paremmin muut piirteet kuten komeus/kauneus
Vierailija kirjoitti:
Älä mene tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntevat luontaista kammoa naisiin, jotka käyttävät noin paljon huutomerkkejä.
Ja kiitos vinkistä. En edes huomannut kuinka paljon niitä käytänkään. Pitää varmaan vähentää jos kerran näin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene tinderiin.
Miksi ei?
Löydät varmasti miehen! Olet vielä niin nuorikin!