Onko reiteni normaalia isommat??
Olen viime aikoina alkanut kiinnittämään enemmän huomiota ulkonäkööni ja painooni! Olen 20v ja olen aina ollut hyvin hoikka, mutta nyt minulle on tullut muutama kilo lisää ja huomaan peilistä katsoessani että en ole enää se sama hoikka tyttö! Ymmärrän toki että aikuistuessa tulee muotoja ja mielummin otan muutaman kilon kuin että näytän luurangolta, mutta tuntuu että tulee "sokeaksi" omalle ulkonäölleen, eikä enää osaa katsoa onko vähän liikaakin pyöristynyt! Eniten minua häiritsevät reiteni, koska en tiedä ovatko ne liian paksun näköiset suhteessa muuhun kroppaani! Olen 168cm pitkä ja minulla on siis aika pitkät jalat. Painan n.60kg. Mittasin reiteni ylhäältä paksuimmasta kohdasta ja ympärysmitta oli 54cm ja 47cm reiden keskikohdalta! Minkä paksuiset reidet ovat vielä normaalit ja milloin voi puhua paksuista ja isoista reisistä? En tiedä miksi tämä alkoi näin kovasti häiritä! Tiedän että on typerää olla näin kriittinen itseään kohtaan mutta en voi tälle nyt mitään!
Kommentit (4)
Mulla on paksuin kohta 58cm ja keskikohdasta 52cm.
Oon 175cm pitkä ja painan 70kg. En treenaa.
Oo siis huoleti, hyvät reidet sulla on.
Minulla on lapsesta asti ollut reisikompleksi. Olen normaalipainoinen, mutta reiteni ovat mielestäni tosi tyhmän malliset. Jos jotain voin sanoa, koita olla stressaamatta asiasta. Jokaisella on varmaan vastaavia juttuja.
N40
Kyllä