Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrompa syyt miksi en asu enää naisten kanssa saman katon alla. T. 27 vee Miäs

Vierailija
10.04.2017 |

Molemmat alkavat nähdä vaivaa toistensa huonoista puolista. Jatkuvaa tappelua siivouksesta tyyliin "vituttaa kun saa aina siivota sun jälkiäsi". Voit oikeastaan ajatella asiaa myös näin: Ei ole olemassa enää "miesten ja naisten töitä". Pelkästään miesten työt. Nainen olettaa että siivous, tiskaus, pyykinpesu, ruuanlaitto, vaatteiden silitys jne jaetaan puoliksi. Molemmat siis tekevät näitä koska on "vanhanaikaista" että nainen joutuisi tekemään kotityöt. Tottahan se silti on, kyllähän jokainen mies osaa tai ainakin pitäisi osata suoriutua noista kaikista. Mutta, kun pitää vaihtaa talvirenkaat, paikata puhjennut pyörän rengas, avata viemäri, korjata jotain, laittaa lamppu kattoon, leikata nurmikko jne jne. ne ovat aina miesten töitä. Se tasa-arvo katoaa oudosti siinä tilanteessa. No, noiden asioiden kanssa herrasmies pystyy elämään, harva nainen "haluaa osata" esim vaihtaa renkaita. Koita onneasi ja yritä sanoa samaa vaikka silittämisestä.

Tulet myös huomaamaan että pikkuhiljaa hyllysi alkavat täyttyä kaikenlaisesta turhasta rojusta. Joka perkeleen kulmaan ilmestyy jukkapalmu punaisessa sydänruukussa ja satoja, ehkä jopa tuhansia hyödyttömiä koriste-esineitä. "oli ihan pakko ostaa tuo posliinikissa kun se sopii niin kivasti noiden verhojen väriin". Muistinko jo mainita että verhot, matot, pyyhkeet yms tulevat muuttamaan väriään radikaalisti. Tulee kaikkia kivoja kivoja pastellisävyjä. Pikkuhiljaa tuntuu siltä kuin asuisit jossain vitun sisustusohjelmassa.

Kannattaa ostaa myös joku muovipussi missä säilytät partakonetta, dödöä ja hammasharjaa. Vessan kaappiin ne eivät tule enää mahtumaan, se on sanomattakin selvä. Vessa pursuaa mitä ihmelliisempiä purkkeja ja lotioneja. Lisäksi siellä haisee hiuslakka, hajuvesi ja outo vaniliatangontuoksuinen hajusaippua, jolla ei saa pestä käsiä. Ja ne wc-renkaan pissatipat..Hyi olkoon...

Omat musiikkimieltymyksesi voit myös unohtaa, "en mä jaksa aina kuunnella tuollaista mörinää ja pauketta" samoin urheilun seuraaminen televisiosta on mahdotonta koska sieltä tulee aina joku vitun sinkkuelämää tms elämää suurempaa jota naisen on yksinkertaisesti pakko katsoa. Älä vaan tee sitä virhettä että sijoitat tietokoneen makuuhuoneeseen sillä silloin sen käyttäminen iltakymmenen jälkeen on mahdotonta koska se pitää niin kauheaa hurinaa. Ja ne johdotkin on niin ruman näköisiä. Äläkä edes kuvittele ostavasi enää koskaan mitään kaiuttimia, stereoita tms koska ne ovat niin rumia eivätkä ne sovi asunnon sisustukseen. Hyväksy se että television päällä on hajukynttilä. Itse asiassa niitä on lähes joka puolella asuntoa. Ne on niin kivoja mutta niitä ei saa polttaa koska sitten ei ole enää kivannäköisiä.

Kannattaa varautua myös siihen että rento kavereiden kanssa oleskeleminen asunnossasi on historiaa. Jos kaverit tulevat käymään siivotaan ja leivotaan koska nainen ei halua että ihmiset luulevat että teillä on sekaista. Lisäksi on mm pakko aina ostaa/leipoa jotain jos joku kaveri sattuu tulemaan "kylään". Kahvi juodaan sellaisista pirun pienistä kupeista joita joutuu vetämään joku 5-6kpl että saat kahvihimosi tyydytettyä. Kahvipannu pitää myös pestä joka vitun kerran jälkeen kun sitä on käytetty. Kaverisi ovat muuten kaikki sinulle huonoa seuraa ja lisäksi suurin osa heistä on juoppoja häviäjiä naisesi mielestä.
Jatkuu....

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies kestää naista joka vaihtaa auton renkaat, korjaa imurit ja pesukoneet, omistaa paremmat työkalut kuin mies mutta myös siivoaa mielellään ja kutoo ja korjaa vaatteet. Miehellä täytyy olla rautainen itsetunto tuossa kohtaa.

Kaksi olen tavannut 50 vuoden aikana. Toisesta piti luopua päihteiden takia mutta tästä toisesta pidän kiinni vaikka mikä tulisi.

Vierailija
42/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuon takia minäkään en asu naisen vaan miehen ja poikani kanssa.

T. Nainen, vaimo ja äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko AP:n neuvottelutaidoissa kenties parantamisen varaa? Ei kaikkeen tarvitse alistua.

Minun mielestäni miehen ei tule alistua yhtään mihinkään.

Mies on se joka päättää ja sanoo viimeisen sanan siitä kuinka ja mitä tehdään.

Jos sana ei mene perille niin MIES pistää ämmän mäkeen ja ottaa uuden.

44/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko AP:n neuvottelutaidoissa kenties parantamisen varaa? Ei kaikkeen tarvitse alistua.

Mitäs tasa-arvoa tuossa nyt olisi?

Vierailija
45/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin kerran tyypin kanssa jolle "yhteiset asiat" oli sellasia et molempien piti haluta niitä tai muuten ne ei toteudu. Eli ei ostanut jääkaappiin mun toiveesta maitoa jos ei itse aikonut juoda, ei pessyt lakanapyykkiä koska itse oli sitä mieltä että se riittää jos pari kertaa vuodessa vaihtaa lakanat, ei suostunut maksaa huonekaluista koska ei kokenut et tarvitaan esim tv-tasoa hajonneen tilalle (pari lankkua ja tiiltä riittää) yms. Ei myöskään olis halunnut erota, koska aloitteen tein minä ja hän oli eri mieltä ei jessus :D

Silti en julista täällä et en aio asua miesten kanssa koska yhyy yleistys.[/quote

Exän mielestä kylppäriä ei tarvitse pestä, kun eihän se voi sotkeentua, kun siellä pestään?

Kun siltä kaatui appelsiinmehua lattialle, se jätti sen siihen.  Oli siinä pe kun tulin opiskelupaikkakunnalta viikonlopuksi hänen luokseen. Kun valitin siitä, eli että voisi siivota, kun sotkikin, niin ei suostunut ja sanoi, että pyytää äitinsä vaikka kylään ja siivoamaan.

Vierailija
46/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava aloituksen tekstiä lainaava vois samalla päivittää tän provon tälle vuosituhannelle. :D

Ja siis hauska tekstihän toi on, ei siitä mihinkään pääse. Mut kun nyt tykkään tästä pilkunn*ssinnasta niin sanotaan nyt vielä et on ehkä olemassa noita kuvauksen laisia naisia, mut sitten on myös niitä, joiden kanssa elämä on oikeesti mukavaa, tasavertaista, eikä turhista nipotella. Mie ainakin vaihan itte lamput, renkaat ja avaan viemärit. Työnjako meidän parisuhteessa taitaa toimia usein niin, että se tekee, kumpaa asia ensimmäisenä häiritsee. Hommat menee aikalailla tasan ja arki pyörii. Kodin pitää olla kaikkien siellä asuvien näköinen ja ennen kaikkea toimia käytännön elämässä (eli ei mitään sisustuslehtikopiokotia tai turhaa, tarkoituksetonta krääsää nurkkiin). Eli kyl se natsaa, kunhan löytää oikeen tyypin vierelleen ja molemmat on valmiita myös joustamaan.. 😊

Vierailija
47/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti että oli säälittävää uikutusta vastaukset. Teinityttöjen olematonta itkua "kirjoitusvirheistä". Voin kertoa että jopa firmamme 250 000€ vuodessa tienaava mies johtaja kirjoittaa surkeampaa tekstiä kuin minä. Teidän itkunne ei hänenkään elämää muuta huonompaan suuntaan.

Empä ja Kerrompa on murrettani, ja niitä käytän hautaani asti, vaikka presidenttinäkin. Niihin ei koskaan pikkuämmien ruikutukset tule vaikuttamaan.

t. ap

Vierailija
48/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut ihan tuore vuodatus olla. Nykytelkkareiden päällä ei pysy haisukynttilät.

Ricky martin ja ultra bra ei myöskään ole ihan tämän hetken musaa. Teksti varmaan viidentoista vuoden takaa :)

Limen väristä sohvaa unohtamatta!

Vierailija
49/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksukynttilä? Sydänkukkaruukku? Sammakkopatsas? Limenvärinen sohva?

Saatan oksentaa ihan just.

N23

Voisin ottaa sammakkopatsaan, kuulostaa sen verran randomilta.

Vierailija
50/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janskuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tasa-arvoa tuossa nyt olisi?

Tasa-arvo on valhe, tuo viesti taas on realiteetti.

Vierailija
51/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm..vastaava teksti, mutta miestä haukkuvaksi kirjoitettu, poistettiin ketjusta alta tunnin..

Vierailija
52/64 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen samaa mieltä, että tietokonetta ei sänkyyn oteta, ei kuulu sinne. Sänky on nukkumista ja lemmiskelyä varten. Ota illalla kirja käteen, se on parempi vaihtoehto kuin nörttääminen.

Yhtä hyvin voisin sanoa sulle, että kirjat ei kuulu sänkyyn. Sänky on nukkumista ja lemmiskelyä varten, eikä mikään kirjaston lukusali. Jos halua lukea kirjoja, mene lukuhuoneeseen.

Just toi ehdottomuus tuhoaa parisuhteet. On asioita, jotka ovat toiselle tärkeitä. Esimerkiksi ite käytän tietsikkaa illalla sängyssä ja se rentouttaa. Ehkä sä taas tykkäät lukea kirjoja. Jos suhtaudut toisen harrastuksiin noin tylysti ("nörttääminen") niin ei ihme että tulee riitaa.

Vierailija
53/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää teksti on kiertänyt facebookissa jo vuosia. Ap olisi voinut kirjoittaa omakohtaisia kokemuksia plagioinnin sijaan. Noloa.

Vierailija
54/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole Jouni Hynysen teksti? Vai oliko hänkin plagioinut sen joltain?

Ihan hauska yleistys, mutta ei naurata enää kun on niin vanha. 

Vierailija
55/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintage provo 4/5.

Vierailija
56/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toimi provo, haiskahtaa copy paste. Ei mitkään noista jutuista kuulu tämän hetken kakskymppisten elämään. Vanhentunut syötti, tämä kala ei nappaa.

Vierailija
57/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa olen samaa mieltä. Tiskit' siivous ja pyykin pesu. Ne naisten aluetta. Ehkä ruuan laittokin.

Oikea tasavertaisuus ei vaadi, vaan köyttää kummankin vahvoja alueita.

Yksi asia, v- sanan käyttö kertoo turhasta pullistelusta. Ilmankin asia selviää.

Nuo asiat pitäisi yhdessä selvittää ennen yhteen muuttamista.

Yhtä asiaa ei enää opeteta. Seksi kuuluisi avioliittoon. Sen ohella vastuu.

Rahan käytöstäkin yhteiset säännöt ja hyvä tulee. Aloittajan on syytä kypsyä vielä.

Vierailija
58/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti että oli säälittävää uikutusta vastaukset. Teinityttöjen olematonta itkua "kirjoitusvirheistä". Voin kertoa että jopa firmamme 250 000€ vuodessa tienaava mies johtaja kirjoittaa surkeampaa tekstiä kuin minä. Teidän itkunne ei hänenkään elämää muuta huonompaan suuntaan.

Empä ja Kerrompa on murrettani, ja niitä käytän hautaani asti, vaikka presidenttinäkin. Niihin ei koskaan pikkuämmien ruikutukset tule vaikuttamaan.

t. ap

Oikea asenne. Kyllä se tiedetään millaiset idiootit pitävät murretta kirjoitusvirheenä. Kun on lusikalla annettu...

Vierailija
59/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Äänestit varmaan PS:ää?

Vierailija
60/64 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Äänestit varmaan PS:ää?

Kokoomusta kuten perheeni on jo sata vuotta äänestänyt? Miten niin? -ap