Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen kauneus niin tärkeää miehelle että vaihtaisi oman naisensa sellaiseen jossa silmä ns.lepää, jos miehellä olisi mahdollisuus naiseen

Vierailija
10.04.2017 |

Vai voiko mies sanoa kauniille naiselle ei vaikka miehellä olisi jo oma nainen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunes on miehelle yhtä tärkeää kuin itsevarmuus naiselle eli tärkein

Vierailija
2/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämmönen jossa koitetaan uskotella ettei miehillä ole tunteita!

Vierailija
4/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ole loppupeleissä mitenkään olennaista, kunhan ei ole varsinaisesti ruma kuitenkaan.

Miehet valitsee hyvin usein huomiota herättävän kauniin sijasta tavallisen, perusnätin pulliaisen ulkonäkövirheineen.

Tavalliset miehet siis. Rikkaat ja muut ns. statusmiehet valitsee useimmiten kauneimman ja ulkoisesti upeimman.

Vierailija
5/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun kirjoittaa omasta puolestani ja minulle ei olisi. Koska on tosi vaikea muutenkin löytää luonteeltaan sopivaa naista itselleen, tuon ymmärtää paremmin mitä vanhemmaksi tulee. Joskus 20v ulkonäkö on täysin ylikorostunut kriteeri, ainakin minulle oli.

Vierailija
6/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehelle". No edelleen se riippuu siitä miehestä. Siitä yksilöstä. Ei ole mitään yhtä massaa, jonka kaikki yksilöt on samanlaisia ja niiden nimi on "mies".

Toiset miehet vaihtais toiseen ihan vaan vaikka tissikoon takia. Toiset miehet taas ei vaihtais toiseen, vaikka oma emäntä menettäis molemmat tissinsä.

Vierailija
7/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Itselläni on kaunis vaimo mutta sen lisäksi hän on muutenkin upea nainen. En vaihtaisi häntä toiseen vaikka olisi millainen missi, oma on aina parempi. Jotkut tutut ovat pinnallisempia ja katselevat aina muita naisia, vaikka oma emäntä olisi vieressä. Varmaan osa vaihtaisikin jos saisi mahdollisuuden kuumempaan.

Vierailija
8/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pokailee naiset aina kun olen viihteellä. Olen aina sanonut ei, vaikka minulle on ehdotettu mitä uskomattomampia juttuja. Olen ollut naimisissa 14 vuotta, seksielämä tällä hetkellä elämäntilanteen takia lähes nollissa. Silti tai juuri siitä syystä pystyn helposti kieltäytymään.

Vierailija
9/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kun mennään tosiasioiden äärelle, pintaa syvemmälle niin loppujen lopuksi rakastut siihen ihmiseen ja ne tunteet on paljon syvällisempiä kuin himo. Kaikki jotka on joskus rakastuneet tietää tuon.

M

Vierailija
10/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää jos laittaudun kunnolla. Siis en tosiaan kuuntele sen mielipidettä, mutta kyllä se sanoo jos kokee et lähden "liian kauniina" ulos koska muut miehet kiinnostuu. Tietty plussaa on se että se pitää mua kauniimpana ilman meikkiä, mutta on tunne että liian kaunis nainen pelottaa kilpailun takia?

Vierailija
11/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että miehet on vielä.niitä jotka rakastuu syvemmin joten tuskin..

Vierailija
12/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi, mutta olisin imarreltu, jos joku toinen huolisi minut. Ja yllättynyt.

Vierailija
13/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuu tai mikä se tunne onkaan, niin kaikesta tulee niin paljon parempaa, seksikin on niin tyydyttävää että se räjäyttää tajunnan, ne tunteet on niin voimakkaita sen naisen kanssa. Itse olen rakastunut ihan tavallisiin naisiin ja on ollut myös kauniita. Ja jos tunnet niin suurta kiintymystä johonkin ihmiseen ei kukaan vaihda naista pelkän ulkonäön takia. 

Vierailija
14/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtaisi niin mies saa mennä. En halua tuhlata aikaa pinnalliseen mieheen joka ei selviäsi myötä ja vastamäistä.

15/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä aika syvältä, jos oma kumppani sanois byebye vaan sen takia, että joku on kauniimpi.

Vierailija
16/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää nuori ja koskaan en ole ollut kaunis, nätti -sanakin on jo liioiteltu, mutta ei mieheni ole minua pois antanut, vaikka hänelle tarjontaa on ollut. Kuulin vasta vuosia myöhemmin toista kautta, että yksi hänen entisen työpaikkansa kaunis ja koulutettu nainen oli yrittänyt miestäni vikitellä ihan kunnolla. Epäilin jotakin silloin kyllä, mutta en ole mikään mustasukkainen tyyppi, joten annoin miehen hoitaa asiansa parhaaksi katsomallaan tavalla ja hän hoiti sen diplomaattisesti järjestykseen. Olimme silloin vain avopari, joten minut olisi saanut helposti lempattua pois. Ulkonäköni ei siis ollut se meitä yhdessä pitävä voima, vaan monet muut jutut ja niistä nautimme vieläkin kun tästä kriisinpoikasesta on yli 15 vuotta aikaa.

En siis mitenkään yleistäisi, että miehet vaihtaisivat kauniimpaan versioon jos mahdollisuus olisi. Osa ehkä vaihtaisi, mutta he nyt eivät ole muutenkaan kovin korkeatasoisia miehiä, joten on kaikille vain parempi, että totuus paljastuu ajoissa.

Vierailija
17/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luot jotain todellista ja aitoa jonkun naisen kanssa, johon kuuluu ystävyys, toisen tukeminen, kannustaminen aito kumppanuus niin miksi ihmeessä joku vaihtaisi sen hetken huumaan. Lopulta huomaisit että siitä suhteesta puuttuu kaikki tuo edellämainittu, jos suhde perustuu pelkkään ulkonäköön.

Aika huono diili jos minulta kysytään.

18/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakkaus kestää mitä vain. Minun mielestäni. En ole vielä naimisissa, mutta 10 vuotta räpsähtää yhdessäoloa lokakuussa ja toki 2 vuotta kihlauksesta. Olen todella onnellinen näin. Olin kuiteski aika nuori, kun suhteemme alkoi (ysiluokalla) ja kiitollinen siitä, että ollaan kaikki nämä vuodet oltu yhdessä vaikka on minkänäköstä naista ja miestä pyöriny tiellä.

Tsemppiä kaikille rakkauden rakastajille. :) <3

Vierailija
19/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä.

Vierailija
20/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa tajuat mitä rakkaus ja aito välittäminen on, kun sairastut ja nainen huolehtii ja vaihtaa mätää täynnä olevat siteet silittää päätäsi ja tuo sinulle lämmintä juotavaa, tekee sen pyyteettömästi kyselemättä. Näet naisen silmistä aidon rakkauden ja huolenpidon sinua kohtaan, vaihtaisinko tuollaisen naisen, en todellakaan.

On tässä elämässä muitakin arvoja ja asioita kun ulkonäkö, jotain oikeasti aitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi