Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Villegallen 6000 euron Dubain matka

Vierailija
10.04.2017 |

Miksi kukaan ei ihmettele suomalaisten miesten Dubain matkoja? Villegalle vietti tyttöystävänsä kanssa Dubaissa lomaa palmusaarella ja Seiskan mukaan kyseinen loma lentoineen maksaa Tjäreborgilta ostettuna 5000-6000 euroa kahdelta hengeltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi ihmetellä?

Vierailija
2/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmetellään sitten taru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Onko tuo jotenkin erikoinen hinta?

Malediiveilla kahden hengen viikon loma maksaa 10 000 euroa ja eikä sekään ole vielä mikään "ökyluksus".

Toki jos ne 700e/hlö Alanyan matkat tuntuu kalliilta, niin toki silloin voi toi 6k kirpaista.

Vierailija
4/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ainoastaan miehillä on rahaa tehdä 6000 euron matkoja Dubaihin, naiset ovat automaattisesti myymässä itseään. Tasa-arvon mallimaa?

Vierailija
5/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mitä pitää ihmetellä, tulen sitten ehkä mukaan tähän!

Vierailija
6/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin lähdetään kesälomalla kuukaudeksi automatkalle. Budjetti 5000 euroa. Ei olla ökyrikkaita, vaan ihan perusperhe. Rahaa säästyy, kun ei käydä kampaajalla, ei juoda alkoholia/polteta, ei rampata ulkona syömässä, harrastukset on matkustelua lukuun ottamatta muutoin ilmaisia...

7/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap sinne kirpparille kattomaan muumimukeja jos niin itkettää toisten rahan käyttö

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
8/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sit? Heillä varmaan on rahaa. Tai ehkä olivat kauan reissussa? Jos on vaikka kolmen viikon matka, niin hintaa tulee 1000e per viikko per hlö. Ei paha hinta.

Villegallen tyttöystävä maksoi vielä matkansa itse, suomalaisilla naisbloggaajilla ei ole varaa av-palstalaisten mukaan maksaa Dubain lomiaan itse. Tanssijat tienaavat näköjään paljon paremmin.

Vierailija
9/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sit? Heillä varmaan on rahaa. Tai ehkä olivat kauan reissussa? Jos on vaikka kolmen viikon matka, niin hintaa tulee 1000e per viikko per hlö. Ei paha hinta.

Jep ja jos toi hinta on all inclusive niin aika hyvä hinta, melkein jopa halpa.

Vierailija
10/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on r itse tätä maksanut 😂

Vierailija
11/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap, mitä pitää ihmetellä, tulen sitten ehkä mukaan tähän!

Sitä pitää ihmetellä kun näköjään muille on normaalia tehdä 5000-6000 euron lomamatkoja paitsi suomalaisille naisille, he ovat automaattisesti p****a syöviä h****a jos matkustavat Dubaihin.

Vierailija
12/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaista 6 000? Mulle saisi maksaa että lähtisin tuonne. Jostain Nykistä ymmärrän 6 000 mutta jostain autiomaasta, haloo.

Vierailija
13/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaista 6 000? Mulle saisi maksaa että lähtisin tuonne. Jostain Nykistä ymmärrän 6 000 mutta jostain autiomaasta, haloo.

Okei? Tiesitkö ettei kaikki ihmiset halua lomailla samalla tavalla? Jotkut eivät lähtisi kaupunkiin lomalle mistään hinnasta ja jotkut taas eivät autiomaahan.

Vierailija
14/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Villegalle, jos se edes on se oikee nimi, älä tuhlaa rahojas! Ei paskalla musiikilla ikuisesti elä, joten kannattais elää vähä säästeliäämmin ja säästää pahan päivän varalle! 

Vierailija
15/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis ihmettelette että levyttävällä artistilla on rahaa vai?

Vierailija
16/18 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaissa vähän eri luxuskulttuuri kuin NYC..

Vierailija
17/18 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon matka kyseessä

Vierailija
18/18 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Villegalle, jos se edes on se oikee nimi, älä tuhlaa rahojas! Ei paskalla musiikilla ikuisesti elä, joten kannattais elää vähä säästeliäämmin ja säästää pahan päivän varalle! 

Totta. On sillä omistus kämppä Kalliossa niin ainakin jotain omaisuutta kertynyt.