Villegallen 6000 euron Dubain matka
Miksi kukaan ei ihmettele suomalaisten miesten Dubain matkoja? Villegalle vietti tyttöystävänsä kanssa Dubaissa lomaa palmusaarella ja Seiskan mukaan kyseinen loma lentoineen maksaa Tjäreborgilta ostettuna 5000-6000 euroa kahdelta hengeltä.
Kommentit (18)
Niin? Onko tuo jotenkin erikoinen hinta?
Malediiveilla kahden hengen viikon loma maksaa 10 000 euroa ja eikä sekään ole vielä mikään "ökyluksus".
Toki jos ne 700e/hlö Alanyan matkat tuntuu kalliilta, niin toki silloin voi toi 6k kirpaista.
Suomessa ainoastaan miehillä on rahaa tehdä 6000 euron matkoja Dubaihin, naiset ovat automaattisesti myymässä itseään. Tasa-arvon mallimaa?
Kerro ap, mitä pitää ihmetellä, tulen sitten ehkä mukaan tähän!
Mekin lähdetään kesälomalla kuukaudeksi automatkalle. Budjetti 5000 euroa. Ei olla ökyrikkaita, vaan ihan perusperhe. Rahaa säästyy, kun ei käydä kampaajalla, ei juoda alkoholia/polteta, ei rampata ulkona syömässä, harrastukset on matkustelua lukuun ottamatta muutoin ilmaisia...
Mene ap sinne kirpparille kattomaan muumimukeja jos niin itkettää toisten rahan käyttö
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sit? Heillä varmaan on rahaa. Tai ehkä olivat kauan reissussa? Jos on vaikka kolmen viikon matka, niin hintaa tulee 1000e per viikko per hlö. Ei paha hinta.
Villegallen tyttöystävä maksoi vielä matkansa itse, suomalaisilla naisbloggaajilla ei ole varaa av-palstalaisten mukaan maksaa Dubain lomiaan itse. Tanssijat tienaavat näköjään paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sit? Heillä varmaan on rahaa. Tai ehkä olivat kauan reissussa? Jos on vaikka kolmen viikon matka, niin hintaa tulee 1000e per viikko per hlö. Ei paha hinta.
Jep ja jos toi hinta on all inclusive niin aika hyvä hinta, melkein jopa halpa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap, mitä pitää ihmetellä, tulen sitten ehkä mukaan tähän!
Sitä pitää ihmetellä kun näköjään muille on normaalia tehdä 5000-6000 euron lomamatkoja paitsi suomalaisille naisille, he ovat automaattisesti p****a syöviä h****a jos matkustavat Dubaihin.
Dubaista 6 000? Mulle saisi maksaa että lähtisin tuonne. Jostain Nykistä ymmärrän 6 000 mutta jostain autiomaasta, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Dubaista 6 000? Mulle saisi maksaa että lähtisin tuonne. Jostain Nykistä ymmärrän 6 000 mutta jostain autiomaasta, haloo.
Okei? Tiesitkö ettei kaikki ihmiset halua lomailla samalla tavalla? Jotkut eivät lähtisi kaupunkiin lomalle mistään hinnasta ja jotkut taas eivät autiomaahan.
Voi Villegalle, jos se edes on se oikee nimi, älä tuhlaa rahojas! Ei paskalla musiikilla ikuisesti elä, joten kannattais elää vähä säästeliäämmin ja säästää pahan päivän varalle!
Ai siis ihmettelette että levyttävällä artistilla on rahaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa vähän eri luxuskulttuuri kuin NYC..
Vierailija kirjoitti:
Viikon matka kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Voi Villegalle, jos se edes on se oikee nimi, älä tuhlaa rahojas! Ei paskalla musiikilla ikuisesti elä, joten kannattais elää vähä säästeliäämmin ja säästää pahan päivän varalle!
Totta. On sillä omistus kämppä Kalliossa niin ainakin jotain omaisuutta kertynyt.
Miksi sitä pitäisi ihmetellä?