Seksielämän aloitus avioeron/pitkän suhteen jälkeen?
Olen eronnut vuosi sitten, ja miltei koko aika on mennyt toipumisessa ja elämän uudelleen järjestelyssä. Nyt on tullut valtava seksin kaipuu jonkun kanssa, omat puuhat eivät lievitä halua. En tiedä olenko valmis tai edes haluanko vielä uutta parisuhdetta. Toisaalta en oikeen koe, että seksi tuntemattomankaan kanssa kiinnostaa. Yli kymmeneen vuoteen en ole ollut muiden kuin edellisen kumppanini kanssa.
Miten te muut olette aloitelleet eron jälkeen? Tulta päin kertarytinällä? Odottaneet seuraavaa suhdetta?
Kommentit (8)
Tuntui hyvin oudolta rakastella jonkun muun kanssa eron jälkeen, kun oli koko suhteen ajan asennoitunut niin, ettei loppuikänään enää rakastele kenenkään muun kuin sen oman miehensä kanssa.
Sanoisin, että ensimmäisen uuden seksikokemuksen pitäisi olla aika hyvä, muuten vain masentuu lisää.
Viimeisimmän eron jälkeen meni muutama vuosi niin, etten edes halunnut seksiä (parisuhteesta puhumattakaan). Sitten "palasin satulaan" ihan vain lähtemällä jälleen ihmisten ilmoille ja tarttumalla tilaisuuksiin, kun sellaisia osui kohdalle. Oli muutama yhden yön suhde ja pari muutaman kerran tapaamista. Sittemmin löysin nykyisen elämänkumppanini, siinä vaiheessa olin valmis myös asettamaan itseni alttiiksi rakastumiselle ja mahdolliselle pettymykselle. Ainakaan toistaiseksi ei ole tarvinnut pettyä.
En varmaan pystyisi aloittamaan ollenkaan. Olen sekstaillut vain mieheni kanssa ja yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta. Tuntuisi kummalliselta ajatuksenakin.
Vaikeaa on.. olen ollut vaan exäni kanssa, en muiden. Tunnen itseni tosi epävarmaksi. Pitäisi hoitaa jossain laivalla joku kännipano joko sitten olisi helpompaa jatko. Jonkun vieraan luo yöksi meneminen tuntuu oudolta..
Hankin itselleni panokaverin "laastarisuhteeksi" heti eron jälkeen. Mutta parisuhteeseen olin valmis vasta noin vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hankin itselleni panokaverin "laastarisuhteeksi" heti eron jälkeen. Mutta parisuhteeseen olin valmis vasta noin vuoden jälkeen.
Miten "hankitaan" panokaveri. Menenkö kauppaan ja sanon "yksi panokaveri kiitos."? Vai laitanko Tinderiin tai deittisivustolle ilmoituksen "Etsitään panokaveria"? Löytyykö helposti sopiva?
Itsellä saman tapainen ongelma, takana pitkä suhde on loppunut noin 6kk sitten. Tuntuu oudolta että lähtis panemaan jotain muuta ja siis olen 38v mies.... Kumminki panettais ja oma apukaan ei helpota juuri ollenkaan...
Ekan parin vuoden aikana pari ns kertaluontoista, sen jälkeen stoppi. Tosin nämä olivat tuttuja yhden yön jutuiksi.