Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään täällä joku vanha tietokone joka on auttamattoman hidas ja joutumassa roskiin?

Vierailija
10.04.2017 |

Onko?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan suomessa ome noin köyhä. Jopa pakola on uudet koneet ja iphonet

Vierailija
42/44 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku koittaa huijata hölmöiltä täysin hyvin toimivia (mutta puhtaan asennuksen/eheytystä ja tiedostojen siivousta kaipaavia) koneita.

Jep. Katso kun läheskään kaikilla ei ole tarvittavia tietoja koneen saattamiseksi käyttökuntoon vaan heittää sen menemään.

Joo, ja vaikka olisikin, saisit maksaa mulle tonnin, että käyttäisin yhden lauantain sun romun säätämiseen. Nuorena sitä teki ihan huvikseen, enää ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan teillä on koneet kestäny ennen kuin alkaa hidata? Mulla nyt macci 5 vuotta käytössä ja vähän rantapalloa näyttää välillä kesken palstailun. Ajattelin kuitenkin jos 1–2 vuotta vielä menis. Mun viimenen pöytäkone kesti 7 vuotta 2003–2010 kiitos rip.

Microsoft on ainakin ennen ajatellut Windowsin käyttöiäksi kolme vuotta.

Surffauskäytössä menee kymmenenkin vuotta, jos on ollut kunnollinen uutena (eli ei pelkkään surffauskäyttöön tarkoitettu).

Microsoft varmasti ajattelee Windowsin käyttöiäksi max. 3 v, jos luotonantaja kysyy.

Vierailija
44/44 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku koittaa huijata hölmöiltä täysin hyvin toimivia (mutta puhtaan asennuksen/eheytystä ja tiedostojen siivousta kaipaavia) koneita.

Jep. Katso kun läheskään kaikilla ei ole tarvittavia tietoja koneen saattamiseksi käyttökuntoon vaan heittää sen menemään.

Joo, ja vaikka olisikin, saisit maksaa mulle tonnin, että käyttäisin yhden lauantain sun romun säätämiseen. Nuorena sitä teki ihan huvikseen, enää ei.

Katso kun se romu ei yleensä tarvitse muuta säätöä kun kovalevyn, lisää muistia ja Linuxin asennuksen. Edelleen, aion käyttää sitä opiskelukoneena enkä viitsi hankkia sitä varten mitään uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi