Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se saatana kumma jos ei lastan jaksa hoitaa

Vierailija
23.03.2006 |

Mua jotenkin niin vituttaa nuo kaikesta uikuttavat äidit, jotka eivät lastaan jaksa hoitaa. En nyt tarkoita masentuneita äitejä jne.

Oltiin just lasten kans puistossa ja siellä sellaset äidit koko ajan et " millonkohan ne ja ne ottaa tuon lapsen yöksi, en oo ite päässy kuukauteen mihinkään ja viimeks kaks viikkoo sitten sain nukkua aamulla pitkään" " voi että, mua niin väsyttää kun lapsi heräs viime yönä kolme kertaa" hoh hoijakkaa.

Kyllä itekin annan lapseni yökylään, jos eswim. mun sisko pyytää, mut en mä nyt kuole, jos en kuukauteen pääse mihinkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon, pinna taitaa olla sen verran kireellä.

Vierailija
2/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan näitä ruikuttajia jaksanut. Mutta niin se vaan on ja menee ettemme ole samanlaisia. Mullakin on tuttava joka on maailman kovin valittaja. Ei jaksa ulkoilla lasten kanssa,ei siivota,ei siis kertakaikkiaan mitään. Aina valitettavaa löytyy... :( Pari viikkoa sitten olin väärässä paikassa väärään aikaan ja näin hänen miehensä toisen naisen kanssa. Veikkaampa että mieskin on kyllästynyt siihen ainaiseen " mä en jaksa" - ruikutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhtä normaalia et joku jaksaa vaikka kymmenen kanssa kuin sekin et joku ei tahdo jaksaa yhdenkään kanssa. Tuo lause vapautti mut ja opin ymmärtämään itseäni ja muita paaaaljon paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän