Yläkerran naapureina aivan järkyttävät mölyapinat!
Tömistelevät, molemmat klassisia kanta-astujia. Heillä lisäksi koira joka tömistelee myöskin. Valvovat yömyöhään ja töm töm töm tömistelevät ympäriinsä. Musiikki pauhaa ja telkkari varmaan täysillä.
Aamulla koira alkaa haukahtelemaan ja kun heräävät alkaa taas jumalaton töminä. Suihkussa istutaan puoli tuntia. Koiraa komennetaan "EI EI EI EI"
Pariskunnan mies treenaa kerran viikossa jonkun kaverinsa kanssa. Soittavat ja laulavat samaa.hemmetin.biisiä monen tunnin ajan!! Tälläkin hetkellä soittavat. Kuuluu aivan järjettömän kovaa.
Eikö ihmisillä ole treenikämppiä tätä tarkoitusta varten?
Mies pelaa myös ilmeisesti jotain pelejä netin välityksellä ja HUUUTAAAA mikrofoniin.
Kommentit (31)
Jos normaaleihin elämän ääniin kuuluu pentujen kirkuminen, käytävässä mölyäminen, lelujen hakkaaminen lattiaan jne..Niin kuuluu helposti noikin.
Vierailija kirjoitti:
No muuta metsään. Kerrostalossakin pitää saada elää elämää. Mene töihin niin ei tartte kytätä naapureiden tekemisiä. Ei sit häiritsekään ne äänet kun oot itekin väsynyt päivän töissä.
Muuta metsään -kommentoija päivystää aina palstalla kerrostaloketjujen varalta!
Vierailija kirjoitti:
Joo täälläkin basso jytää yläkerran naapurilla monta kertaa viikossa pitkälle aamuyöhön. Samalla pidetään huutokisoja mitä ilmeisimmin jotain matsia katsoessa. Se mikä tässä onkin mielenkiintoista on se, että tuon mölyapinan ja minun välillä on neljä kerrosta... :D huono äänieristys yhdistettynä tuollaiseen mölyapinaan on helvettiä. Suoraan yläpuolella asuu kans äärettömän kovaa huutava mies tyttöystävänsä kanssa, riitelevät välillä arkiaamuina jo ennen kuutta. Tapaus siis puhuu huutamalla, ulkona tullut huomattua ettei johdu vain äänieristyksestä. Lorottelee keskelle pönttöä tietenkin ja kävellessään tuntuu tärinä sohvapöydässä asti. Armoton tupakkayskä kuuluu jatkuvasti kun mies vetää tupakkaa niin urakalla, ällöttää kuulla sitä melkein oksentavaa röhinää :S
2001 rakennettu talo niin kuvittelin vähän paremmat äänieristykset, olin väärässä. Harmi kun muuten kiva asunto hyvällä paikalla.
Ei voi muuta kuin ihailla suomalaista rakentamista. Joka asiassa maailman parasta laatua ja kovat saannot ja tarkastukset.
Olen asunut USAssa kahdessa kerrostalossa enka kuullut pihahdustakaan naapureiden puolelta, koskaan. Naita sitten haukutaan Suomessa pahvitaloiksi. Kylla minusta pahvirakentaminen on Suomessa paljon yleisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Koiralla on anturat tassuissa, se ei pysty tömistelemään! On varmaan susi...
Tai elefantti.
Käskin yhdessä kommentissa ap:ta soittamaan Korkeasaareen, jos ne apinat ovat vaikka karanneet sieltä. Kommentti nähtävästi poistettiin, voisiko joku valaista että miksi?
Vierailija kirjoitti:
korvatulppia apteekista, ja unimaski tokmannilta. joka päivä
Tuo unimaski on tosi hyvä idea. Estää näkemästä meteliä.
Minä jo ajattelin, että onkohan meidän alakerran rouva tullut tänne avautumaan, mutta ei. MEillä ei ole koiraa (tyttären hoitokoira kävi kerran). Mieheni ei laula eikä soita. Meillä ei kuunnella juuri lainkaan musiikkia. Mutta ääntä meistä lähtee aika paljon. Mutta niin lähtee alakerran naapureistakin. Eli tasoissa ollaan.
Ah, me onneksi päästin yläkerran mölynaapirusta, joka muuten oli parikymppinen nainen. Tömisteli kuin norsulauma myös rappukäytävässä, aina tiesi milloin käytti pesutupaa (pesutupa rapun oven vieressä) kun käytävässä asti haisi vahvasti tietylle pesuaineelle, soitti musiikkia niin lujaa että kuului kolmannesta kerroksesta sinne pesutupaan asti, ja kiljui puhelimeen niin että pystyin seuraamaan keskustelua >_< Harrasti myös jotain ihme tömistelyä, rullailua ja kolistelua pari kertaa viikossa klo 22-24 välillä, liekö siivonnut tai käyttänyt jotain jumppalaitteita.
No, nyt on taas hiljaiset naapurit <3 Onneksi oli tiedossa alusta lähtien että mölyäjä on vaan väliaikainen asukas. Olen asunut suurimman osan elämästäni kerrostalossa, ja suurimmaksi osaksi naapurit on olleet ihan järkeviä. OKT-alueella asuessa yksi naapuri oli niin kovaääninen kailottaja että pihalla kiekumisensa kuului sisään asti vaikkei edes asunut viereisessä talossa...
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kanta-astuja.
Joo, mutta ei se tarkoita että niitä jalkojaan pitää hakata lattiaan niin kovaa kuin jaksaa. Ihan normaalisti voi kävellä "pehmeästi", niin ettei alakerrassa lamput kilise katossa. Askelääniä voi pehmentää lisäksi pitämällä mattoja lattialla ja pehmeillä sisätossuilla.
Just oli pitkä ketju, jossa todettiin, että kakarat saavat treenata musisointia sielunsa kyllyydestä kerrostalojenpäässä ja muiden on vaan kestettävä nää elämän äänet. Mä kyl itse kuuntelisin mieluummin aikuisten musisointia kun jonkun pennun soitinten rääkkäämistä.