Olitko salaa iloinen ettei joku henkilö tullut valituksi tai pettynyt jos joku tietty tuli?
Kommentit (21)
Demareiden romahdus oli hyvä asia. Ei lupailemalla maat ja mannut saa päästä valtaan. Miinuksena taas Vihreät pääsi valtaan valheillaan. Olen hieman huolissani tästä kehityksestä,
Toki.
Vähän ihmettelin esim. yhtä lastenhoitajaa joka on kokoomuksen valtuutettu, että kuka sellaista äänestää, yksi kunnan pienipalkkaisimmasta ja kannattaa tuloerojen kasvua yms. itselleen järjetönta.
Mutta sitten kuulin että sillä on iso suku tällä paikkakunnalla, niillä äänillä pääsee jo pitkälle. Ja toisaalta suvulla on kuulemma paljon maaomaisuutta, että ehkä se selittää kokoomussympatiat.
En tietenkään ollut. Syö mahdottomasti ihmistä tuollainen kyräily. Harmittaa kuitenkin että kotikaupungissani demareista tuli suurin puolue. Onneksi kuitenkin kolmen suurimman tasavahva kaupunki edelleen.
Siinä vaiheessa kun viimeisen kerran kuuntelin tuloksia oli demarit voittamassa, paaaljon myöhemmin selvisi, että voittaja olikin rokokoomus. Siinä meni loppuyön unet.
Olin todella onnellinen, että erästä tuttua ehdokasta ei valittu. On niin kiero manipuloiva valehtelija, jolle muut ihmiset ovat kertakäyttöisiä, että ajatuskin hänestä päättämässä joistakin asioista oksettaa!
Äänestin vihreitä, mutta olen salaa iloinen, ettei Sinnemäestä tule pormestaria, koska en voi sietää häntä, enkä välttämättä halua moskeijaa melkein naapuriini.
Paavo Väyrynen Helsingin kaupunginvaltuustoon. EI!
Olavi Mäenpäätä ei nähdä Turun valtuustossa, mikä on hyvä asia. Sitä en ymmärrä, miksi Ilkka Kanerva saa aina niin paljon ääniä.
En ymmärrä Vapaavuoren valintaa. Näköjään ihmiset tuntee hengenheimolaisuutta rikollisiin.
Olin iloinen ettei erästä tuntemaani henkilöä valittu. Olin alunperinkin huolissani, että hän oli ylipäätään hakeutunut ehdolle. Kyseessä mielisairas ihminen (siis oikeasti mielisairas), tuttu ala-asteelta, ei ollut silloin vielä sairas. Enkä tarkoita tässä mitään "takuulla narsisti" tai "juonitteleva ihminen", vaan sellaista, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää, päihteitä ja lääkkeitä kuuluu paljon, välillä hoidossa. Häntä onneksi oli äänestänyt muistaakseni kaksi henkilöä. Eli varmaan isovanhemmat tai joku vahingossa tms.
Kyllä se joillekin ottaa koville.
Eräs paikallinen poliisi tuli valituksi. Tiedän, että herra on vaimonhakkaaja, saanut jotenkin uhkailtua exänsä hiljaiseksi, ja nyt sitten valtuustoon.
On siinä meillä poliisi.
Eräs Kokoomuslainen pyrkyri tuli valituksi - otattanut parikin rauhoittavaa..
Olen. Oulussa eräs "kriitikko" pääsi läpi. Järkyttävää
Helsinkiläistä harmittaa, että Halla-aho pääsi läpi, ja kummastuttaa, että tuhannet äänestivät Jaana Pelkosta. Yllättynyt ei ollut kuitenkaan.
Mieltä hiveli Katju Aron ja Otso Kivekkään valituksi tuleminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Oulussa eräs "kriitikko" pääsi läpi. Järkyttävää
Oletko siis salaa pettynyt? Luulisi, ettei tarvitsisi salailla noin pienen ryhmän kohdalla.
Joo, enkä mitenkään salaa.