Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko salaa iloinen ettei joku henkilö tullut valituksi tai pettynyt jos joku tietty tuli?

Vierailija
10.04.2017 |

Miten on.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, enkä mitenkään salaa.

Vierailija
2/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olin pettynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareiden romahdus oli hyvä asia. Ei lupailemalla maat ja mannut saa päästä valtaan. Miinuksena taas Vihreät pääsi valtaan valheillaan. Olen hieman huolissani tästä kehityksestä,

Vierailija
4/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Kuinka näytit tunteesi?

Vierailija
5/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Vähän ihmettelin esim. yhtä lastenhoitajaa joka on kokoomuksen valtuutettu, että kuka sellaista äänestää, yksi kunnan pienipalkkaisimmasta ja kannattaa tuloerojen kasvua yms. itselleen järjetönta.

Mutta sitten kuulin että sillä on iso suku tällä paikkakunnalla, niillä äänillä pääsee jo pitkälle. Ja toisaalta suvulla on kuulemma paljon maaomaisuutta, että ehkä se selittää kokoomussympatiat.

Vierailija
6/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ollut. Syö mahdottomasti ihmistä tuollainen kyräily. Harmittaa kuitenkin että kotikaupungissani demareista tuli suurin puolue. Onneksi kuitenkin kolmen suurimman tasavahva kaupunki edelleen.

Vierailija
7/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun viimeisen kerran kuuntelin tuloksia oli demarit voittamassa, paaaljon myöhemmin selvisi, että voittaja olikin rokokoomus. Siinä meni loppuyön unet.

Vierailija
8/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella onnellinen, että erästä tuttua ehdokasta ei valittu. On niin kiero manipuloiva valehtelija, jolle muut ihmiset ovat kertakäyttöisiä, että ajatuskin hänestä päättämässä joistakin asioista oksettaa!

Vierailija
9/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vihreitä, mutta olen salaa iloinen, ettei Sinnemäestä tule pormestaria, koska en voi sietää häntä, enkä välttämättä halua moskeijaa melkein naapuriini.

Vierailija
10/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrynen Helsingin kaupunginvaltuustoon. EI!

Vierailija
11/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi Mäenpäätä ei nähdä Turun valtuustossa, mikä on hyvä asia. Sitä en ymmärrä, miksi Ilkka Kanerva saa aina niin paljon ääniä.

Vierailija
12/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Vapaavuoren valintaa. Näköjään ihmiset tuntee hengenheimolaisuutta rikollisiin.

Vierailija
13/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iloinen ettei erästä tuntemaani henkilöä valittu. Olin alunperinkin huolissani, että hän oli ylipäätään hakeutunut ehdolle. Kyseessä mielisairas ihminen (siis oikeasti mielisairas), tuttu ala-asteelta, ei ollut silloin vielä sairas. Enkä tarkoita tässä mitään "takuulla narsisti" tai "juonitteleva ihminen", vaan sellaista, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää, päihteitä ja lääkkeitä kuuluu paljon, välillä hoidossa. Häntä onneksi oli äänestänyt muistaakseni kaksi henkilöä. Eli varmaan isovanhemmat tai joku vahingossa tms.

Vierailija
14/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joillekin ottaa koville.

Vierailija
15/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs paikallinen poliisi tuli valituksi. Tiedän, että herra on vaimonhakkaaja, saanut jotenkin uhkailtua exänsä hiljaiseksi, ja nyt sitten valtuustoon.

On siinä meillä poliisi.

Vierailija
16/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Kokoomuslainen pyrkyri tuli valituksi - otattanut parikin rauhoittavaa..

Vierailija
17/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
18/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oulussa eräs "kriitikko" pääsi läpi. Järkyttävää

Vierailija
19/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläistä harmittaa, että Halla-aho pääsi läpi, ja kummastuttaa, että tuhannet äänestivät Jaana Pelkosta. Yllättynyt ei ollut kuitenkaan.

Mieltä hiveli Katju Aron ja Otso Kivekkään valituksi tuleminen.

Vierailija
20/21 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Oulussa eräs "kriitikko" pääsi läpi. Järkyttävää

Oletko siis salaa pettynyt? Luulisi, ettei tarvitsisi salailla noin pienen ryhmän kohdalla.