Jessica Ruokola ja hakkaajaäijä taas yhdessä??
Uusin instakuva. Näköjään palannut yhteen :D Voi voi Jessica raukka..
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Joo toi mies jessican kuvassa ei ole se pahoinpitelijä mies. Hyvä, että päässyt yli ja jatkanut elämäänsä. Kaikkea hyvää hänelle.
Samat tatuoinnit ainaki on?
Vierailija kirjoitti:
Joo toi mies jessican kuvassa ei ole se pahoinpitelijä mies. Hyvä, että päässyt yli ja jatkanut elämäänsä. Kaikkea hyvää hänelle.
Jassoo, tällä naisella on siis erikoinen tendenssi löytää miehiä joilla on tatuoitu samanlaisia helvetin kiekuroita, tähtiä ja pelikortteja käsiin. Todellakin kaikkea hyvää näille, ovat toisensa varmasti ansainneet.
Käsittämätöntä, että jotkut naiset palaa yhteen tuollaisten miesten kanssa...itse olin suhteessa miehen kanssa, joka paljastui väkivaltaiseksi sosiopaatiksi...eroaminen oli vaikeaa, koska hän oli saanut minut voimaan niin huonosti ettei ollut voimia edes lähteä...mutta sen kerran, kun sain lähdettyä, niin ei jumalauta olis tullut mieleenkään palata!!! Siis oikeesti mikä näitä naisia vaivaaaaaa...
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että jotkut naiset palaa yhteen tuollaisten miesten kanssa...itse olin suhteessa miehen kanssa, joka paljastui väkivaltaiseksi sosiopaatiksi...eroaminen oli vaikeaa, koska hän oli saanut minut voimaan niin huonosti ettei ollut voimia edes lähteä...mutta sen kerran, kun sain lähdettyä, niin ei jumalauta olis tullut mieleenkään palata!!! Siis oikeesti mikä näitä naisia vaivaaaaaa...
Ihan järkyttävän huono itsetunto :( tai kieroutunut rakkaudentaju
Hakkaajaäijä bongattu viimeksi eilen Tinderistä. Oletan, ettei kukaan halua hänen kuviaan profiilikuvakseen erikseen varastaakaan, joten uskoisin olevan aito profiili.
No tätähän me täällä toitotettiin, että eiköhän he ole kohta "onnellisesti" yhdessä, kun hakkaajaäijä vähän kiristää ja uhkailee...
Vierailija kirjoitti:
No vaikuttaa Jessica noin ulospäin hirveän älykkäältä? Ei minusta. Siksi ei yllätä edes.
Ei tosiaan mikään penaalin terävin kynä. Loistaa erityisesti some kommenteissaan.
Ootko varma? Ite katoin et peukalossa sama tatuointi ja vähän vilahtaa pelikortteja kädessä jotka kans tällä ihankejosella on.