Onko naisten tarve miehen hellyydelle ja huomioimisella tärkeämpi kuin miehen tarve saada seksiä?
Tällaisen kuvan saa palstalta. Moni on sitä mieltä, että kyllä miehen pitää naistaan huomioida jotta nainen saa kokea olevansa arvostettu ja rakastettu sekä pitää olla hellä ja huomaavainen. Halata ilman taka-ajatuksia. Mutta naisenhan ei ole pakko miehelle pilua antaa, siis sitä jotain mies naiselta tarvitsee.
Naisten mielestä parisuhde on yksisuuntainen palvelus naista kohtaan? Oikeuksia ilman velvollisuuksia?
Kyllä minusta naisella on velvollisuus antaa pi**ua miehelle jos toivoo saavansa halauksia ja huomioimista.
Kommentit (24)
Saa vapaasti olla halaamatta toki. Sama kuin seisoa oven edessä huutamassa että sesam aukene, se on velvollisuutesi. Helpompi olisi kahvaa kääntämällä mutta liian suuri vaiva. Oh well. Ovi jaksaa odottaa että joku älyää siitä kahvasta vääntää valittamisen sijaan.
Lopeta nämä miehiä halventavat vihaketjut jo!
Vierailija kirjoitti:
Saa vapaasti olla halaamatta toki. Sama kuin seisoa oven edessä huutamassa että sesam aukene, se on velvollisuutesi. Helpompi olisi kahvaa kääntämällä mutta liian suuri vaiva. Oh well. Ovi jaksaa odottaa että joku älyää siitä kahvasta vääntää valittamisen sijaan.
Mutta tämä ei päde kaksisuuntaisesti, ainakaan siten että ensin ja useammin se velvottaisi naista?
Tässä on taas se ikuisuuskysymys, kumpi oli ensin, muna vai kana.
Sinua ei siis ap kiinnostaisi antaa hellyyttä ja huomiota puolisollesi, jollet koskaan saisi seksiä. Ja niin se menee monen naisenkin kohdalla, että seksi lakkaa kiinnostamasta, jos ei koskaan saa hellyyttä ja huomiota ilman sitä. Itse olen ratkaissut asian niin, että en ala suhteeseen miehen kanssa, jolle kumppaninsa huomioiminen ja arkiset pienet hellyyden osoitukset ovat niin vastenmielisiä, ettei niihin muutoin kuin pillupalkalla kykene.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei siis ap kiinnostaisi antaa hellyyttä ja huomiota puolisollesi, jollet koskaan saisi seksiä. Ja niin se menee monen naisenkin kohdalla, että seksi lakkaa kiinnostamasta, jos ei koskaan saa hellyyttä ja huomiota ilman sitä. Itse olen ratkaissut asian niin, että en ala suhteeseen miehen kanssa, jolle kumppaninsa huomioiminen ja arkiset pienet hellyyden osoitukset ovat niin vastenmielisiä, ettei niihin muutoin kuin pillupalkalla kykene.
Tämä.
Seksissä on kyse haluamisesta. Ja mitä useammin lähtee seksiin painostettuna ja ilman halua, sitä vastentahtoisemmaksi se käy. Mulla menee niin että rakkauden tunteesta syttyy halu seksiin parhaiten. Rakkauden tunne taas syntyy siitä ohimennen annetusta lyhyestä halista joka vie viisi sekuntia miehen elämästä. Elämä on valintoja.
Koen niin, että minulla tarve ja halu helliä, pitää lähellä, pitää hyvänä, halata ja koskettaa omaa naistani koska rakastan häntä ja haluan pitää häntä lähelläni. Välillä tämä voi johtaa seksiin ja välillä ei. Tärkeää siis jatkuvasti pitää yllä pysyvää yhteyttä hänen kanssaan ja osoittaa rakkauttani hänelle. Jotenkin siirtyminen seksiin on tällä tavalla luonnollisen helppoa.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tuo loppu-osa on kyllä tosi hyvin sanottu! Ihan oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Koen niin, että minulla tarve ja halu helliä, pitää lähellä, pitää hyvänä, halata ja koskettaa omaa naistani koska rakastan häntä ja haluan pitää häntä lähelläni. Välillä tämä voi johtaa seksiin ja välillä ei. Tärkeää siis jatkuvasti pitää yllä pysyvää yhteyttä hänen kanssaan ja osoittaa rakkauttani hänelle. Jotenkin siirtyminen seksiin on tällä tavalla luonnollisen helppoa.
Mies
Toiset tajuaa tämän asian, toiset ei. Fiksu mies.
Niin hellyyden tarve kuin seksin tarvekin ovat yksilöllisiä ja sukupuolesta riippumattomia. Tietäisit sen, jos sinulla olisi ollut suhteita tai tuntisit ihmisiä, edes muutaman.
Eipäs yleistetä.
Mulle seksi on todella tärkeää, enkä koe "turhaa" pussailua ja halailua (joka ei johda seksiin) mielekkääksi.
Toki on kiva pötköttää kainalossa ym., mutta kyllä seksi menee muun läheisyyden edelle.
Seksihän on myös mitä intiimeintä läheisyyttä.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Mies
Tarkennan ettei tatve pitää toista hyvänä tule siitä että sen toivoo aina johtavan seksiin. Seksi on asia erikseen kuin rakkauden odotukset.
Toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Mies
Näin. Naisesi on onnekas. Oikeasti pikkarit kastuu jo tämän lukemisesta koska juuri tällaista suhdetta niin toivoisin.
Aloittaja vaikuttaa siltä, kuin joku olisi pakottanut hänet viekkaudella ja vääryydellä halaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja vaikuttaa siltä, kuin joku olisi pakottanut hänet viekkaudella ja vääryydellä halaamaan.
Onneksi naisille on kehittynyt lajinselviytymisen tuoksinassa hyvä nenä joka haistaa nämä kaukaa. Tällainen tunnevammainen mies lasten isäksi - ei hyvä juttu.
No ei tollasta jakoa "miehet haluaa seksiä ja naiset hellyyttä" ole olemassakaan.
Jotenkin puutteellista ja itselleni vierasta, jos koskettaminen ja hellyys olisi pois - vaikka seksiä olisikin. Sitä vaan kaipaa enemmän,ilman taka-ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap ymmärrä naisista mitään?
Ymmärrän kyllä, sen että naisella pitää olla omasta mielestään oikeus saada mieheltä kukkasia, hellyyttä ja jalkahierontaa ilman taka-ajatuksia, mutta miehellä ei ole _oikeutta_ saada seksiä naiselta niin halutessaan.
Miehen kannattaa ikään kuin johtaa parisuhdetta tässäkin asiassa. Eli tekee aloitteita seksittömään läheisyyteen, niin kyllä seksiäkin alkaa tulla enemmän. Naiselta ei kannata ikinä mielestäni vaatia mitään, naiset vetäytyvät vaatimuksista todella pahasti kuoreen. Naisia pitää johtaa esimerkillä.