Pääsikö sun ehdokas läpi?
Kommentit (19)
Mulla oli kaksi tasaväkistä ehdokasta. Tiesin, että mies äänestää toista joten äänestin toista. Toinen pääsi, toinen meni varalle. Eli hyvin kävi.
Varalle jäi, 12 ääntä olisi tarvinnut lisää.
Kyllä pääsi, niin kuin pitikin. Nainen, DI, yrittäjä, kokkari.
Äänestämäni ehdokas pääsi läpi korkealla äänimäärällä. Läpipääsy oli tosin täysin selvää jo ennen vaaleja. Kyseessä on SDP:n kansanedustaja, ammattipolitiikko siis.
Ei päässyt. Ei jää harmittamaan hirveästi, koska en jaksanut tutustua ehdokkaisiin kovin hyvin, valitsin vain nopeasti yhden sopivasta puolueesta.
Ei päässyt, en yllättynyt vaikka oisin hänet kyllä mielelläni valtuustossa nähnyt.
En yleensä äänestä varmoja läpimenijöitä vaikka ehdokkaasta tykkäisinkin; pääsevät valtuustoon / eduskuntaan ilman mun ääntänikin. Jollekin tuntemattomammalle sillä mun äänellä saattaa olla isompi merkitys. :)
Pääsi, uutena vieläpä. Nainen, yhdeltä koulutukseltaan poliisi. Äänestin jo eduskuntavaaleissakin, mutta jäi varalle. Helsinkiläisen kannalta katsottuna oikeastaan vihreämpi kuin vihreät eli ei joka tilkun täyteen rakentamista.
Ei päässyt, mutta piraateista yksi toinen pääsi, eli hyvä näinkin.
Ei päässyt, ei ollut lähelläkään että olisi edes varalle päässyt.
Pääsi. Minun ja miehen ehdokas.
Minun kriteerini ovat: kokoomuslainen 30-50 v nainen, jolla lapsia. Muu on toissijaista.
Mies meni koppiin niin pyysi minulta numeron ja annoin saman.
Vierailija kirjoitti:
Pääsi (mun mies, vihreä).
Jahas, paljastapas nimi, niin pääsen vaklaamaan teikäläistä ja ehkäpä hankkiudun FB kaveriksesi varastetulla profiililla!
Äänesti suurta ajattelijaa Seppo Lehtoa Tampereella, sai 160 ääntä, eikä päässyt läpi. Ilmeisesti sitten kiihotus kansanryhmää kohtaan ja vankilassa vietetyt pari vuotta oli mustannut tämän superhumoristin maineen. Seppohan teki tamperelaisen moron (eli samanlainen kuin natsien käsimerkki) James Hirvisaaren vieraana eduskunnassa parisen vuotta sitten. Mutta Seppo ei kuitenkaan myönnä sitä natsitervehdykseksi, vaan se on vain tamperelainen moro.
Minne mun viesti katos? Eli pääsi Teemu Lahtinen PS Espoo kuten oli odotettavissa.
Pääsi varsinainen ehdokas, sekä liuta vaalikoneen ehdottamia ehdokkaita, jopa se demari, jota myöskin ajattelin ensin äänestää.
Pääsi, korkeakoulutettu perussuomalainen mies.
Pääsi. Se oli tosin itsestäänselvää.