Näkyykö muilla Sohvaperunat- ja Salkkarit-ketjut?
Mulla lukee molempia sivuja päivittäessä "Pääsy kielletty", eli onko ne poistettu? Toivottavasti vain väliaikaisesti...😕
Kommentit (10)
Mulla näkyy Miks Salkkareissa...-ketjussa sivu 1074 ihan normaalisti, mutta jos kirjoittaa kommentin tai siirtyy sivulle 1075, tulee pääsy kielletty.
Ehkä se eilinen spoileri ja iltapäivälehden moka kallen näyttelijän poistumisesta on syynä sille miksi ketju on nyt kiinni.
Muitakin tv-ohjelmaketjuja on poistettu, vanhojakin. Löysin Aihe vapaalle muutama vuosi sitten erään tosi-tv-ohjelman keskusteluketjun kautta, ja olen käyttänyt sitä kirjanmerkkinä palstalle palatessani. Tänään sitten sivulla lukikin pääsy kielletty. Täytynee keksiä toinen kirjanmerkki, mutta näköjään se ei saa liittyä tv-ohjelmiin, ei vanhoihin eikä uusiin.
Tällä palstalla tuntuu (ainakin viimeaikaisista aloitusotsikoista päätellen) olevan aika paljon äänekkäitä Vihreiden vastustajia. Ex-salkkarinäyttelijöistähän peräti 5 kpl oli kuntavaaliehdokkaina Vihreiden listoilta. Ehkäpä joku Vihreiden vaalimenestyksestä tuohtunut on kirjoittanut salkkarikeskusteluun asiattomuuksia politiikasta ja se on siksi poistettu, ainakin toistaiseksi?
Eilen illalla siellä ainakin joku spammasi Herukan popcorn-koneesta. Pyysin ylläpidolta muutaman saman popcorn-viestin poistoa ja ne poistettiinkin puolen tunnin sisällä. En tiedä tapahtuiko ketjussa vielä sen jälkeen (yöllä/aamulla) jotain, mikä johti koko ketjun poistoon. Ehkä popcorn-hullu teki vastaiskun.
Sohvaperunaketjussakin oli pientä keskustelua vaaleista (kokoomuksesta). En tiedä onko se ollut yhteinen tekijä monen tv-ohjelmaketjun poistoon.
Toivottavasti ketju palautetetaan klo 19:30 mennessä!
Eikö ketjua ole vieläkään avattu? :(
Varmaan taas se "how about a keksitty story" -hullu käynyt yöllä spammaamassa salkkariketjun tukkoon ja siellä nyt siivoustyöt menosssa.