Säärikarvojen ajelu itseruskettavan jälkeen?
Viekö värin pois? Miten, missä järjestyksessä tää kannattaa tehdä?
Hyvin lievä sävytys suunnitteilla. Ihan vaan normaaliin vaaleaan ihonväriin tästä talven jäljiltä kuolleen valkeasta.
Kommentit (3)
Kiitos.
Osa tuosta ei ookaan mulle ongelma, eli raitoja tms. ei tule tuolla aineella ja mun iholla. Mutta entä se seuraava säärien sheivaus, viekö se värin ajelluilta kohdilta?
Aiemmin mä olen poistanut karvat kylmävahalla, joka on niin pitkäkestoinen tapa, ettei tuota ole tarvinnut miettiä. Mutta se keino ei nyt käy, ja pitäisi ajella sääriä ekaa kertaa vuosiin...
Vie kyllä osan väristä pois. Kaksi sheivauskertaa ja taas oon kalpea. Tuntuu tyhmältä levittää jalkoihin sitä kun kohta pitää olla taas sheivaamassa ja sitten taas sama uudelleen. Tiedä sitten teenkö jotain väärin mutta aina ollut sama ongelma.
Itseruskettavan kannattais antaa esim yön yli vaikuttaa eli ei suihkuun/ihon kastelua heti sen levityksen jälkeen ja pitää antaa myös imeytyä tosi hyvin ennen nukkumaan menoa/pukemista, ettei jää kauheet rannut ihoon. Itsellä on nimittäin joskus jäänyt jopa käsienpesusta roiskuneista vesipisaroista läikkiä rusketukseen.
Itse teen tällaisessa järjestyksessä: kuorinta, sheivaus, hyvä kosteusvoide ja sitten vasta itseruskettava.