Palaako vatsarasva jotenkin hitaammin?
Olen ollut pari viikkoa ruokavaliolla ja tänä aikana on reidestä lähtenyt 2 cm, vatsasta ei yhtään. Reidessä on ylimääräistä noin 5 senttiä, vatsassa lähes 25 senttiä. Olen vartalotyypiltäni päärynä, mutta kun lihoin lähes kaikki ylimääräinen tuli vatsaan. Ainahan kuitenkin sanotaan, ettei rasvaa voi polttaa paikallisesti, kun samaa rasvaa se on, mutta alkaako vatsan rasvat palaa vasta tuon reiden ylimääräisen sulettua?
Kommentit (11)
Siltä näyttää. Kaikki raskauskilot on jo karistettu ja vielä vähän lisääkin ja silti vatsassa kunnon makkara, joka tosin oli siinä jo ennen raskautta. Ei se siitä enää mihinkään taida lähteä. Eräs ystävänikin kuntoilee paljon ja syö terveellisesti. Joskus saattaa häneltä painoa lähteä reisistä ja lantiosta, mutta vatsanseutu ja käsivarret ovat aina olleet yhtä paksut.
minä, kolmen lapsen äiti, olen treenannut kovasti jo 2v mutta ei tuo maha ole paljoa pienentynyt 😩. Hauis näkyy ja olen kaventunut mutta vatsa vaan jää... En tiedä onko kolme raskautta tehnyt mahan sellaiseksi ettei sitä enää pieneksi saa... Vatsalihakset ovat aika hyvässä tikissä mutta sen läskin ja nahan alla!
Yleensä rasva lähtee tasaisesti joka paikasta. Jos sitä vatsassa on enemmän, niin muutos näkyy siinä hitaammin. Ja on yksilöllistä mihin rasvaa tuppaa kertymään, jos se paikka on sinulla vatsa, niin varmaan sieltä lähtee sitten viimeiseksi. Mulla vatsaläskit suli kun aloin juoksemaan.
Voi ei! Kuulostaa kamalalta! Minulla paukkuu se vyötärön riskiraja oikein kunnolla ja sairastumisen pelosta pyrin nyt ryhdistäytymään. Olen toistaiseksi karsinut alkoholin ja limpparit pois, se on suurin muutos. Ennen alkoa joka viikko 1-2 kertaa ja cocista joka päivä 0,5-1,5 litraa. Muuten syön noin neljä kertaa päivässä kasviksia, hiilareita, kanaa ja kalaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millä ruokavaliolla ap on?
Kyllä se palaa ihan liian nopeasti. Nimittäin laihduttamisen jälkeen tulee takaisin juuri sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se palaa ihan liian nopeasti. Nimittäin laihduttamisen jälkeen tulee takaisin juuri sinne.
Heh.
Lukekaa Kaisan hormonidieetti kirja.
Yleensä vatsasta lähtee nopeasti, kun lisättysokeri ja stressi lähentelee nollaa.
Mun kokemuksen mukaan kyllä. Vatsasta lähtee kaikkein vaikeimmin.