Julistan tämän nyt täälläkin - Tulin uskoon viikonloppuna
Ihanan vapaa ja rauhallinen olo, niinnuin jokin isohko kivi olisi vieritetty hartioiltani pois.
En koskaan ajatellut tulevani uskoon, mutta Jeesus kutsui minua ja antoi minulle merkin, Jeesus halusi, että minä uskon. Olen kiitollinen. Kiitos rakas taivaan isä!
Siunausta kaikille maanantai päivään!
M20
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Millaisen merkin sait?
Minä itkin ja olin surullinen pe - la välisenä yönä, ja kutsuin Jeesusta rukoilemalla.
Tunsin yht äkkiä oudon lämpimän tunteen kehossani, tietynlaisen eufoorisen fiiliksen. Sitä ei voi sanoin kuvailla, se oli jotain ihmeellistä. Olin tätä ennen ateisti, mutta en enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanan vapaa ja rauhallinen olo, niinnuin jokin isohko kivi olisi vieritetty hartioiltani pois.
En koskaan ajatellut tulevani uskoon, mutta Jeesus kutsui minua ja antoi minulle merkin, Jeesus halusi, että minä uskon. Olen kiitollinen. Kiitos rakas taivaan isä!
Siunausta kaikille maanantai päivään!
M20
Itselleni kävi noin 21-vuotiaana, enkä ole katunut vaikkei aina heppoa olekaan ollut. Siunausta sinullekin!
N25
Sääliksi käy moinen todellisuuspako.Ole huolehti, se kyllä laimenee.
Ihmisten pitäisi lopettaa huumeiden käyttö.
Ja heti täytyy alkaa käyttää asiaan kuuluvia sanoja ja puhetyyliä kuten "julistaa", "siunausta"...
Kristilliset arvot ovat kyllä pääosin hyviä, mutta surettaa silti puolestasi, että valitset elämän valheessa. Tarkoitus ei pyhitä keinoja ja valhe - oli se kuinka pieni tahansa - on silti valhe.
Mikä tahansa kriisi sinua onkin kohdannut, olisi rohkeampaa kohdata se ilman satutarinoiden kontekstia. Kokeilitko edes? Älä jätä kriittistä ajatteluasi.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti täytyy alkaa käyttää asiaan kuuluvia sanoja ja puhetyyliä kuten "julistaa", "siunausta"...
Koska Jeesus haluaa että puhutaan juuri Jeesuksen puhetyylillä.
Miksi ateisti rukoilisi Jeesusta?
Miksi Jeesus ei kutsu kaikkia? Itse haluaisin tulla uskoon, mutta en vaan saa itseäni uskomaan. Tuntuu turhalta ja teennäiseltä yrittää. Olisi kiva olla rauha sielussa tai jotain.
Onnitellako pitäisi, kun jouduit psykoosiin? No jos kerran olet onnellinen, niin kai se on tärkeintä...
Tervetuloa joukkoon. Et tule katumaan.
Tulin uskoon viikonloppuna.
Mitäs usko tähän sanoi...?
Itselläni on pysynyt jonkinlainen lapsenusko pienestä asti. En tiedä voinko sanoa olevani uskovainen mitenkään erityisen hartaasti, mutta tiedän ja uskon jumalaan ja tietyllä tavalla tunnen hänen läsnäolon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen merkin sait?
Minä itkin ja olin surullinen pe - la välisenä yönä, ja kutsuin Jeesusta rukoilemalla.
Tunsin yht äkkiä oudon lämpimän tunteen kehossani, tietynlaisen eufoorisen fiiliksen. Sitä ei voi sanoin kuvailla, se oli jotain ihmeellistä. Olin tätä ennen ateisti, mutta en enää.
Ap
Miten ateisti päätyi kutsumaan Jeesusta rukoilemalla? Ehkäpä et ollutkaan ateisti.
Millaisen merkin sait?