Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb paikalla olijat

Vierailija
10.04.2017 |

Kun olette fb,ssa niin katsotteko ketä muita on paikalla yhtäaikaa?
Näinhän pystyy helposti stalkkaamaan tiettyä henkilöä. Ja näkee ajan koska kyseinenhenkilö on ollut fb,ssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samaa myös ja luulin että on juttu on ok. Harmi vaan että  ei toimi. Testattiin tätä eilen miehen kanssa joka oli kannettavalla ja minä kännykällä. Näyin paikalla olevana vaikka olin sulkenut fb:n jo yli 5 minuuttia aikaisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on päivisin töissä, mutta silti välillä hän on paikalla vaikka tiedän että se ei voi olla hän.

Avopuoliso on työttömänä kotona niin epäilen että hän käy kurkkimassa ystäväni fb,ssa.

Vai kuinka se muuten olisi mahdollista?

Vierailija
4/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katson parin henkilön kohdalla; he tekevät vuorotyötä, ja vilkaisen ovatko olleet linjoilla toviin, että viitsinkö laittaa viestiä jos jotain asiaa on, vai ovatko todennäköisesti nukkumassa tai töissä.

Vierailija
5/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ystävä kirjautuneena fb,ssa vaikka hän on töissä. Se on pakko olla hänen avopuoliso joka käy hänen sivulla. Mutta kun näin voi olla kolmekin kertaa sinä aikana kun ystävä on töissä.

Ei ymmärrä.

Vierailija
6/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, olet ääliö. Siis voihan se olla sun ystävä itse jos sillä on älykännykkä.

Minä ainakin käyn fb:ssä työssä ollessa myös - katsos meillä on ruokatunnit ja kahvitauot. Joskus vessareissullakin saatan pikaisesti vilkaista mitä maailmalla tapahtuu. 

Vierailija
7/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyn monesti kirjautuneena silloin kun olen puhelimella tehnyt jotain muuta. Eli siis katson vaikka sään ja miehen konella näkyy että olen paikalla FB:ssä. Samoin se aika siinä päivittyy viiveellä, olen käynyt FB:ssä ja mies katsoo 5 min myöhemmin, että olen paikalla, vaikka puhelin ei ole edes mulla kädessä.

Ja joskus väittää että olen ollut paikalla viimeksi vaikka 16h sitten, vaikka selaan parhaillaan...

Vierailija
8/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä kännykällä fb,ta ja harvoin muutenkin mitään kirjoittelee fb,ssa.

Itse olet ääliö jos istut ruokiksella vessassa kännykkä kädessä.

Vierailija
9/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. En ole itse koskaan paikalla, vaikka olenkin. Olenhan salaperäinen.

Vierailija
10/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käytä kännykällä fb,ta ja harvoin muutenkin mitään kirjoittelee fb,ssa.

Itse olet ääliö jos istut ruokiksella vessassa kännykkä kädessä.

Tunnustan en ole ruokiksella vessassa vaan ihan normityöaikana. Älä kerro pomolle :)

Vierailija
11/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen avopuoliso. Lukee messenger viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi