Ei voi kuin ihailla kokoomuksen markkinointitaitoja! Puolue ajaa rikkaimman 1%:n asiaa, mutta saa 20%:n kannatuksen
Hattua täytyy nostaa. Sarisairaanhoitajat kilvan äänestävät kokoomusta, joka vain kurjistaa heidän asemaansa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa sarisairaanhoitaja saisi suurmoskeijasta?
Mitä iloa sarisairaanhoitaja saa yhteisestä kassasta varastettujen veroeurojen piilottamisesta veroparatiiseihin?
Tee nyt ihmeessä rikosilmoitus tuollaisesta toiminnasta ja hätistä joku tutkiva nälkäinen punikkijournalisti Ylen toimituksesta skuuppisi perään! Vai panetteletko sittenkin vain omaksi huviksesi?
Vierailija kirjoitti:
En itse tunne kyllä ketään sairaanhoitajaa, joka Kokoomusta äänestäisi. Otathan kuitenkin huomioon, että esim. sisäministerimme Paula Risikko on sairaanhoitaja, samaten Nalle Wahlroosin vaimo. Ihan arkielämässäkin monet sairaanhoitajat ovat itse sijoittajia/omistavat sijoitusasuntoja/tulevat varakkaista suvuista. Joten juu, kyllä varmasti joku sh äänestääkin.
T. Sairaanhoitaja, joka äänesti Vasemmistoliittoa
Ei pahalla, mutta onko sinulla asperger? Ap viittasi sari sairaanhoitajalla vain keskiluokkaisuuteen, ei niinkään mihinkään tiettyyn ammattikuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse yrittäjä. Työllistän neljä työntekijää ja äänestin vasemmistoa.
Niin? Tyhmyys ei ole rikos.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit äänestää taas kokoomusta.
Kokoomus on suurin puolue ja punaviherpölön peppua kutittaa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne Sari sairaanhoitajat tajuaa, että yrittäjät tuottaa ne sote sektorin kuluttamat veroeurot. Systeemi ei oikein pyöri jos kaikki olisi työttömiä tai pelkästään töissä julkisella sektorilla.
Oletko pettymyksestä kumpuavan paskanjauhantasi keskellä unohtanut, että myös työntekijät maksavat tuloistaan ja kulutuksestaan veroja. Tarkista kuinka paljon ja lopeta ulinasi.
Kyllä sote-väki maksaa veroja, mutta aivan samalla tavalla sotepalveluiden tuotossa energiana toimii raha. Ja sitä rahaa täytyy koko ajan syöttää järjestelmään ulkopuolelta. Pelkällä sotepalveluiden työntekijöiden maksamalla verolla "kitka" pysäyttää järjestelmän aika pian.
Kokoomus on nostattanut veroja tai muita maksuja tasaisesti eri hallituksissa jopa enemmän kuin demarit. Miksi luulette että kokoomus olisi joku rikkaiden puolue. Tietyn euroeliitin apupuolue kyllä. Suomessa ei ole oikeaa oikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
En itse tunne kyllä ketään sairaanhoitajaa, joka Kokoomusta äänestäisi. Otathan kuitenkin huomioon, että esim. sisäministerimme Paula Risikko on sairaanhoitaja, samaten Nalle Wahlroosin vaimo. Ihan arkielämässäkin monet sairaanhoitajat ovat itse sijoittajia/omistavat sijoitusasuntoja/tulevat varakkaista suvuista. Joten juu, kyllä varmasti joku sh äänestääkin.
T. Sairaanhoitaja, joka äänesti Vasemmistoliittoa
Itse tunnen aika helvetin monta. Valitettavasti. Nämä ovat oikeita porvarin unelmia; nöyriä ja kilttejä tyttöjä, jotka tekevät työnsä kumarrellen, mutta ovat täysiä perkeleitä työkavereina ja erikoistuneet kyttäämään muita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa sarisairaanhoitaja saisi suurmoskeijasta?
Kyllä ratsastettiin niin räikeästi tällä moskeija-jutulla että huh huh. Ei voi kun ihmetellä kansan sokeutta!
Vaikka ei moskeijaa tänne haluaisikaan, niin ei nyt pitäis näin sinisilmäisesti uskoa näiden omaan pussiin pelaavien poliitikkojen lupauksiin.
Ja mikä hinta tällä "ei moskeijaa"-äänestämisellä on?
Entä tämä valtapuoluiden ja koko valtakoneiston toteuttama jatkuva kansan kurjistaminen? Yhtä lailla kansan kurjistaminen tappaa (tosin hitaasti) kun terrorismi, jos sen pelossa nyt meni näin äänestämään...
Julkisen sektorin väen palkka maksetaan velkarahalla tai vaihtoehtoisesti yksityissektorin tuottamilla verotuloilla. Se että julkkariväki "maksaa veroja" on vain rahojen siirtämistä taskusta toiseen.