Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilliset tunteet lähes kaikkiin tuntemiin miehiin

Vierailija
09.04.2017 |

Olen ollut vajaa 2v sinkkuna ja tapaillut jonkin verran miehiä sinä aikana. Olen kuitenkin huomannut, että kaikkien todella mukavien miesten kanssa, joiden kanssa juttua riittää ja joiden seurassa on mukavaa, tapailun tunnelma muuttuu hetkessä kaverilliseksi ja ns. romanttisuus puuttuu. Puhutaan pian vain tyyliin urheilusta, tv-sarjoista ja niitä näitä. Sitten heistä jääkin minulle kavereita tai homma luuhistuu kasaan heti. Näin on käynyt nyt tosi monen kanssa ja se harmittaa, koska heidän kanssa tulee muuten niin hyvin juttuun mutta romanttisuus ja intohimo, mitä seurustelussa tarvitaan, katoaa.

Mietin että käytttäydynköhän itse sitten ns. poikamaisesti ja onko puheenaiheet kaverillisia, pitäisikö enempi yrittää flirttailla jne... siinä olen kyllä tosi kehno. Välillä jopa mietittää kiinnostavatko miehet yleensäkään enää minua muuten kun kaverina :D sunnuntai-illan pohdintaa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia. Et vaan ole löytnyt sitä oikeeta.

Vierailija
2/2 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverimiehen kanssa oltiin kavereita liki neljä vuotta, sitten jysähti, kumpikaan ei tahtonut tajuta, että kuinkas tässä näin kävi.

Nyt liki kaksikymmentä onnellista vuotta takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi