Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä aseksuaalina olisi siistiä

Vierailija
09.04.2017 |

Olisi vapaa likaisista ajatuksista kuin taivaan lintu, voisi keskittyä kaikkein olennaisempiin asioihin elämässä ilman kieroutunutta viettiä. Aseksuaalit varmasti myhäilevät tyytyväisinä iltaisin ja naureskelevat mielessään viettiensä orjille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö palstalta aseksuaaleja vahvistamaan aloituksen pointteja?

Vierailija
2/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se näin sinkkuna elämää helpottaa, kun ei tarvitse kokea huonommuutta tai vaille jäämisen tunnetta siitä ettei saa seksiä. Kun ei sitä oikeasti haluakaan. Mutta likaisista ajatuksista en ole vapaa, ja masturboinitia harrastan aina välillä. Ei vaan ole mitään houkutusta löytää kumppania siihen hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen häpeää aseksuaalisuudestani. Ystävät ja sukulaiset jatkuvasti kyselemässä että miksen tapaile ketään, mikä on kun ei miestä löydy ja homofobinen äitini epäilee lesboksi. Välttelen miehiin tutustumista sillä pelkään heidän luulevan minun olevan kiinnostunut ja sitten joutuisin tuottamaan pettymyksen kun ei olekaan aikeita alkaa tapailla. Tuntuu että ihmiset näkevät minut viallisena kun en omaa "tervettä" seksuaalisuutta.

Vierailija
4/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuutta on olemassa eriasteisena tai vähän eri tavoin ilmenevänä. Kokonaan aseksuaalinen tai sitten henkilö joka ei pidä seksiin liittyvistä tunteista jne. Ei siis aivan yksiselitteinen asia.

Vierailija
5/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se toki mukavaa, mutta en sentään noin ajattele toisista ihmisistä. Minusta se on ihanan vapauttavaa, kun ei tarvitse ajatella seksiä. Ja en myöskään masturboi, koska kiinnostusta siihenkään ei ole. En silti ajattele, että seksi on jotenkin likaista, tai väärää. Se on vain niin turhaa. Minulla on kolme lasta, joita rakastan, ja jotka täyttävät elämäni ilolla. Mieheni on ihana, mutta suhteemme ei perustu romanttiseen rakkauteen, tai seksin harrastamiseen.

Vierailija
6/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan huikeeta. Kannattaa kokeilla, ap.

Vierailija
7/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali on vaan toinen nimi runkkarille. Pahempi runkkari kuin sellainen joka edes joskus haluaa seksiä jonkun muun kuin itsensä kanssa. 

Wikipediasta:

Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido). Hän voi kokea toisia henkilöitä kohtaan muunlaista vetovoimaa, esimerkiksi aistillista (halaamisen tms. kaipuu) tai romanttista vetovoimaa (rakkauden kaipuu).

Vierailija
8/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalina on hyvät ja huonot puolensa. Ei ole aihetta juhlaan, mutta luulen myös että monelta surulta/murheelta/ongelmalta olen välttynyt. On kuitenkin niin intiimi asia, että omaa aseksuaalisuuttani en huutele. On vaikeaa löytää kumppania ja tunnen lievää häpeää, kun en vastaa muiden ihmisten odotuksia.

N37

Vierailija
9/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei käy kateeksi. :)

Vierailija
10/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oishan se helpompi olla aseksuaali (ja ehkä jopa vielä vela), kuin tämmöinen heteronais-hiirulainen, jota kukaan ei halua, vaikka perhettä ja puolisoa toivon

Vierailija
11/11 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oishan se helpompi olla aseksuaali (ja ehkä jopa vielä vela), kuin tämmöinen heteronais-hiirulainen, jota kukaan ei halua, vaikka perhettä ja puolisoa toivon

Minä olen vela. Ei sekään ihan helppoa ole kun ei millään tapaa toista velaa. :D