Siis voi ARGH noita rakennuttajia ja raksamiehiä!
Huomenna olisi muutto uuteen kotiin. Tänään oli lopputarkastuksen lopputarkistus ja puoliakaan havaituista virheistä ei ollut korjattu tai jos oli niin tyyliin esim. Keittiön maustekaapin hyllyssä oli jo valmiiksi viiru, niin se oli korjattu maalilla. Siis voi ei! Jos meille on tilattu topikeittiöltä kalusteet, niin ihan kiva, että ne on uudet eikä mitään kirppiskamaa. Samoten ottimet oli valmiiksi naarmuilla eikä niitä ollut vaihdettu. Seinäpinnat ihan kamalaa laatua, parketissa naarmuja ja paikattu kitillä yksi kohta!!! Sisärappusissa oli valmiiksi yhdessä rapussa hirveä lommo etc. Siis voi V***U!
No, maalari soitettiin paikalle, ja parkettia tulee katsomaan maahantuoja, mutta ei paljon lämmitä!
Tiedän, että ollaan miehen kanssa tosi tarkkoja ja varmaan rakennusmestari manasi meidät alimpaan kastiin, mutta jos maksetaan talosta ja ostetaan se uutena, niin en tosiaankaan hyväksy tuollaista.
Pakko päästää hyöryjö ulos, kiitos, jos laksoit lukea!
TV: Todellinen tiukkapipo ja fiilari
Kommentit (9)
" maailma on kuitenkin niin pieni"
ja tostahan meidät tunnistaa :)
niin ei saada ikinä niitä korjauksia valmiiksi
t.ap
Nyt kun palailen töihin, voisi osan lapsilisistä ihan oikeasti ohjata lapsille. Kovasti nyt rahastosäästämisestä on juttua mutta kun en itse siitä ymmärrä yhtään mitään niin olen ihan pankkitätien höynäytettävissä (nehän kauppaa aina sellaista josta itse hyötyy)
Eli pörssihait tms. : mihin sijoittaisit n. 60-80 eur/ kk? Puolet tavalliselle säästötilille, puolet rahastoon vai? Riskin ei pidä olla mitenkään suuri, mutta tuotto saisi olla kuitenkin yli 2% vuodessa.
mun sormi lipsahti... siis ylläoleva on toki uusi aloitus!!!!!! pahoittelen.
Kun on tarpeeksi kauan valittanut ja purmannut ja kuluttaja-asiamiesten ja tavaratarkastajien kanssa toiminut niin tästä hankalan asiakkaan roolista alkaa jo nauttiakin. Onneki asiakas on aina oikeassa =)
t. toinen tarkka mutta ei enää pipo tiukalla
sen verran kallista on tämä rakentaminen, että rahoille on saatava vastinetta! Kunpa jostain saisin itsestänikin revittyä tuota sisua vastaaviin tilanteisiin.. Tupataan olemaan liian kilttejä välillä mieheni kanssa.. =/
raksamiesten moraali ja ammattitaito on ala-arvoista. Paitsi että ne sössii rakentamansa, ne rikkoo huonekaluja, talloo surutta sivuun käärityt muovimatot pilalla. Jne.
Odotan kauhulla huomista. Saapa nähdä, missä kunnossa koti on!
tervetuloa kerhoon! Täällä ihan samat ongelmat. Voimia taisteluun!
Siis uusi taloyhtiö. Täytyypä haastatella uusia naapureita, kunhan ollaan muutettu, että mitenkä heidän talot on tehty.
Ja kaiken huippu, että kaikki on kehunut tätä rakennuttajaa. Tulee vaan mieleen, että millasia ne huonot rakennuttajat sitten on!
t.ap