Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Jeesus olisi vaaliehdokkaana, äänestäisitkö häntä? Mitä puoluetta arvelet Jeesuksen edustavan?

Vierailija
09.04.2017 |

Entä millaisia vaalilupauksia Jeesus antaisi?

Jos Jeesus olisi vaaliehdokkaana, äänestäisitkö häntä? Mitä puoluetta arvelet Jeesuksen edustavan?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen kiihkoilija, ei kiitos. Ks. Matteus luku 10:

"34.Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;

36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'. "

Jeesus olisi perustanut henkilökulttiin nojaavan oman puolueensa.

Vierailija
22/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kd.n sanomalla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen alkuperäisen sanoman kanssa. Jesse tekis palm facen kun nyt kuulisi ja näkisi miten hänen sanomastaan syntynyt uskonto edustaa ja mitä sen nimissä on tehny. Jokaisen itseään todella kristityksi kutsuvan tulisi olla järkkymätön pasifisti, "sillä vain rauhantekijät todella ovat jumalan lapsia".

Ja Vasemmiston sitten on? 

Mielestäni en kirjoittanut mitään siitä missä puolueessa olisi.. En välttämättä missään.. Tuskin politiikassa ollenkaan, se kun on kristillisdemokraatteja myöten hyvin saatanallista touhua :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äänestäisin ja hän olisi perustanut oman puolueen, eli Jeesus tulee -puolue.