Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko luuseri - äänestin persua.

Vierailija
09.04.2017 |

Olen masentunut tuloksesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän joo. Mutta kyllä se siitä.

Vierailija
2/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin pettynyt. Mutta meistä kumpikaan ei ole luusereita. Teimme parhaamme vastustaaksemme nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa. Jos persut eivät olisi olleet hallitusvastuussa, tilanne olisi saattanut olla aivan toinen.

MIkään tässä ei tee meistä huonoja ihmisiä. Me olimme hyviä, vastuullisia ja oikean asian puolella! Aina ei voi voittaa.

Vierailija
4/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinä jos luuseri puoluetta äänestit. Selviävän se, tarvitseeko edes kysyä?

Vierailija
5/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme parhaamme, ja se riittää aina. Voi olla, että tämä huono vaalitulos hätkähdyttää ja ensi kerralla se on taas parempi.

6/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te aika reppanoita.

Vierailija
7/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen minäkin pettynyt. Mutta meistä kumpikaan ei ole luusereita. Teimme parhaamme vastustaaksemme nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa. Jos persut eivät olisi olleet hallitusvastuussa, tilanne olisi saattanut olla aivan toinen.

MIkään tässä ei tee meistä huonoja ihmisiä. Me olimme hyviä, vastuullisia ja oikean asian puolella! Aina ei voi voittaa.

:D

Vierailija
8/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luuseri.

Vierailija
9/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kiva kuin lyödä lyötyä? Hyvin näkee persuvastaisten epäinhimilliset, raadolliset puolet tässä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme