Valitettiinko 80-luvulla teinien liian paljastavasta pukeutumisesta?
Mietin vaan että löysin tänään vanhan valokuvan itsestäni joka oli otettu Kreikan lomalla joskus kun olin ehkä 14-15v. Pinkki kokouimapuku minulla on kyllä päällä siinä mutta aika reippaasti näkyy läpi.
Ja joo, en laita kuvaa nettiin jos sitä joku alkaa kyselemään...:p
Kommentit (6)
Aina on valitettu joo mutta tämä ilmiö että siitä halutaan väkisin etsiä jotain seksuaalista merkitystä on vähän uudempaa.
Ollessani ala-asteella 90-luvulla lapsilla "piti" olla napapaidat tai oli out. Mielestäni naurettavaa, tiedostin silloin itse olevani lapsi enkä seksiobjekti, mutta aika moni muu ikäisenä ei tiedostanut.
80-luvulla oltiin yläosattomissakin aika nuorina. Enemmän meille hymähdeltiin silloin ja kyseltiin että kuvittellaanko me olevamme jotain filmitähtiä vai.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla oltiin yläosattomissakin aika nuorina. Enemmän meille hymähdeltiin silloin ja kyseltiin että kuvittellaanko me olevamme jotain filmitähtiä vai.
Silloin eivät oikein vanhemmat katselleet perään. Enemmänkin päinvastoin. Teininä kun kävin kesämökin rannassa uimassa niin vanhemmat enemmänkin kielsivät pukemasta uimapukua vaikka se olikin melko avoin paikka naapurimökeille.
Teinien pukeutumisesta on valitettu niin kauan kuin erityistä teinipukeutumista on ollut.