Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa palkkatukityötä?

Vierailija
09.04.2017 |

Olen työtön juristi ja haluaisin totta todellakin jo työllistyä. Työttömyyttä takana vähän yli 3 v.

Voinko työllistyä palkkatukitöihin? Entä onko muita hyviä ehdotuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko oma toimisto/yrittäjyys mahdollinen vaihtoehto? Jos siis oikeus starttirahaan

Vierailija
2/4 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekaks sun pitää työkkärin kanssa selvitellä se että puoltaako ne suolle palkkatukea. Jos puoltaa niin sitten etsimään työpaikkaa ja jokaiselle mainitset että sinulla on mahdollisuus työskennellä palkkatuella. Mä en ainakaa hetkeen nyt pysty työskentelee palkkatuella kun olin jo palkkatuettuna töissä sen ajan minkä työkkäri puolsi ja nyt pitää ootella että puoltavat taas. (oisko joku 6kk ku pitää olla ilman palkkatukea että sen voi saada taas) mutta onneksi työnanataja piti mut töissä vaikka ei saakkaa musta enää tukea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ekaks sun pitää työkkärin kanssa selvitellä se että puoltaako ne suolle palkkatukea. Jos puoltaa niin sitten etsimään työpaikkaa ja jokaiselle mainitset että sinulla on mahdollisuus työskennellä palkkatuella. Mä en ainakaa hetkeen nyt pysty työskentelee palkkatuella kun olin jo palkkatuettuna töissä sen ajan minkä työkkäri puolsi ja nyt pitää ootella että puoltavat taas. (oisko joku 6kk ku pitää olla ilman palkkatukea että sen voi saada taas) mutta onneksi työnanataja piti mut töissä vaikka ei saakkaa musta enää tukea :)

Kiitos tästä!

Ymmärsin idean. Ehdotankin tätä heti seuraavaksi, kun TE-toimistosta soittavat, eli ensi viikolla (toivottavasti todellakin soittavat, muussa tapauksessa soitan sinne itse).

Ap

Vierailija
4/4 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä oikeusaputoimisto(i)sta, josko heillä olisi tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi