Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät ymmärrä sitä, kuinka paljon jopa naimisissa olevat "hyvät naiset" himoitsevat jännämiehiä

Vierailija
09.04.2017 |

Tunnen monta 35-45v naista, jotka ovat naimisissa. He kaikki himoitsevat jännämiehiä, eli niitä pahoja poikia. Monesti mies voi olla esim. toisessa huoneessa, kun keskustelu kääntyy työpaikan tatuoituun prätkäkundiin jne. kuinka hienoa ois panna häntä.

Siis itsekkin yllättynyt siitä, miten paljon naiset himoitsevat jännämiehiä.

Kaikki myös korkeakoulutettuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jupajuu. Olen eri mieltä. Mä just haaveilen parhaillani yhdestä tosi tavallisesta ja hellästä miehestä, joka parhaillaan katselee leffaa kotisohvallaan. Voisin mennä hänen syliin pötköttelemään. Harmi vaan, että välissä on liikaa kilometrejä.

Jännämies ei kiinnosta yhtään. Sellainen varmaan palaa just panoreissultaan pitsan kanssa viinalta haisevana.

Vierailija
2/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muuten mieleen näistä iänikuisista seksihorinoista se Kummelin sketsi Panomies.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jupajuu. Olen eri mieltä. Mä just haaveilen parhaillani yhdestä tosi tavallisesta ja hellästä miehestä, joka parhaillaan katselee leffaa kotisohvallaan. Voisin mennä hänen syliin pötköttelemään. Harmi vaan, että välissä on liikaa kilometrejä.

Jännämies ei kiinnosta yhtään. Sellainen varmaan palaa just panoreissultaan pitsan kanssa viinalta haisevana.

Mmmm, pitsaa...

Vierailija
4/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en allekirjoita tätä. Johtuuko sitten siitä että oma isäni oli tällainen jännämies joka petti naisystäviään mennen tullen, jopa näiden omien siskojen kanssa. Lapsena kun sitä menoa seurasi läheltä niin jännämiehet lähinnä oksettaa. Minä tykkään lojaaleista, kilteistä ja mukavista miehistä. Ulkonäkö ei ole kauhean korkealla mieskriteereissäni ja oikeastaan valitsisinkin mieluiten ihan tavallisen isimasuisen miehen kuin jonkun komean nahkatakkijännämiehen.

Vierailija
5/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaanilegenda jolla on siivet.

En halua jotain tautista, seksiaddiktio, auervaara, tunnekylmää, naisten hyväksikäyttäjä. Tatuoinnit ja lävistykset on rumia. Sama koskee myös salileiijonia itserakkaita, ylilihaksikkaita, rasvattomia maitorahkamiehiä, he ovat myös totaalinen turnoff, samoin kuin mamut.

Tavallinen, kunnollinen, tasapainoinen, tasa-arvoinen, miehekäs, kiltti, fiksu ja herrasmiesmäisesti käyttäytyvä suomimies on paras, lopettakaa jo näistä jännämiehistä jankkaaminen.

Vierailija
6/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jännämies niin kun Pasila tv-sarjan Pekka Routalempi?

Vierailija
7/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urbaanilegenda jolla on siivet.

En halua jotain tautista, seksiaddiktio, auervaara, tunnekylmää, naisten hyväksikäyttäjä. Tatuoinnit ja lävistykset on rumia. Sama koskee myös salileiijonia itserakkaita, ylilihaksikkaita, rasvattomia maitorahkamiehiä, he ovat myös totaalinen turnoff, samoin kuin mamut.

Tavallinen, kunnollinen, tasapainoinen, tasa-arvoinen, miehekäs, kiltti, fiksu ja herrasmiesmäisesti käyttäytyvä suomimies on paras, lopettakaa jo näistä jännämiehistä jankkaaminen.

Ihan samaa mieltä. Musta tuntuu, et koko jännämiesfiksaatio on vain muutaman ressukan juttu tällä palstalla. He eivät vaan saa naista ja syyttävät siitä jotain keksimäänsä ryhmää "jännämiehet" joihin mukamaste lankeavat kaikki naiset. Defenssimekanismihan tuo on heille. Itsetunto heillä on kolhiintunut kun aina saa rukkaset ja kuvittelee kuinka kaikilla muilla on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi