Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen huono omatuntoa joka kerta kun joudun antamaan pakit yh-äideille... Tänään viimeksi (ei provo)

Vierailija
09.04.2017 |

En halua olla julma, mutta viime vuosina minua on harrastusten lomassa lähestynyt 3 naista.. Muuten ei lähesty ketään mutta sevei ole se pointti.

Jälleen kerran yksi nainen vain muutaman vuoden minua vanhempi esitti kiinostustaan.

Tunnen oikeasti huonoa oloa kun sisällä järkeni sanoo että älä ole tyhmä ja sekaanu tuollaisiin kun et halua sellaista tulevaisuudessa, mutta samaa aikaan en halua loukata ketään...

Haluan siis naisen jolla ei ole lapsia aikasemmin...

Miten te naiset osaatte vaan unohtaa tällaiset?koska uskon että ainakin osa saa lähestymisiä aika paljon.. Tuntuu pahalta antaa rukkasia... Äsh...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa voi olla vaikea käsitellä. Jos huonoota saisi paljonkin rukkasten antaminen olisi helpompaa. Nähtävästi sinä et saa kovin usein huomiota naisilta kun tunnet pahaa oloa sen takia...kinkkinen tilanne..

Vierailija
2/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsettoman ihmisen toive lapsettomasta kumppanista on aivan ymmärrettävä. Totta kai torjunta loukkaa, mutta ethän sinä voi ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa vain koska et halua loukata.

Eikö nettitreffeillä ole mahdollista ehdokkaita seuloa tuon kriteerin suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voi olla vaikea käsitellä. Jos huonoota saisi paljonkin rukkasten antaminen olisi helpompaa. Nähtävästi sinä et saa kovin usein huomiota naisilta kun tunnet pahaa oloa sen takia...kinkkinen tilanne..

No niinpä. En halua oikeasti mitään pahaa, mutta en tiedä keinoa millä ns sammuttaa tunteet mitä nuo naiset aiheuttaa kerta toisensa jälkeen sisällä, vaikka ei saisi...

Vierailija
4/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan olla sinut itsensä kanssa ja rehellinen itselleen sen suhteen mitä haluaa.

Kyllä se silti tuntuu pahalta jos joku hyvä tyyppi lähestyy, muttei vaan jollain tasolla sytytä tai huomaa, että näkemykset jollain tärkeellä tasolla eroaa suuresti.

Pillun vonkaajien torjuminen ei herätä samanlaisia tunteita, vaan lähinnä ahdistaa ja ällöttää se, että joku kuvittelee sillä vonkaamisella ja kähmimisellä lohkeavan. Oma ihmisarvo yritetään litata jonnekin lattian rakoon ja sinut alistaa haluja tyydyttäväksi reiäksi. (Meni ehkä aiheesta hiukan ohi, mutta tulipahan avauduttua..)

Vierailija
5/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yh-äiti kyllä mikään löytö ole. siinä on aina syy miksi isä ei ole enää sen kanssa vaikka on lapsikin.

Vierailija
6/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lapsettoman ihmisen toive lapsettomasta kumppanista on aivan ymmärrettävä. Totta kai torjunta loukkaa, mutta ethän sinä voi ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa vain koska et halua loukata.

Eikö nettitreffeillä ole mahdollista ehdokkaita seuloa tuon kriteerin suhteen?

Toki on mahdollista, mutta en harrasta nettitreffejä. Olet oikeassa että näin pitäisi ajatella kuin sinä sanoit.

Ehkä minulla on joku ruuvi vähän vinksahtanut kun salama ihastun vasten kaikkea mitä ajattelisin muuten...terv, ap

Vierailija
7/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin yh, ei kyllä ikinä tulis mieleenkään yrittää lapsetonta. Joillain on niin suuret luulot itsestään tai elävät harhassa. Lapsettomat eivät tosiaankaan halua toisten lapsia kiusaksensa. Yh:t ovat deittimarkkinoiden alekorikamaa, ei sitä nuhjaantunutta koria pengota jos on kuranttiinkin kamaan varaa.

Vierailija
8/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse minulla on yksi lapsi ja mieluiten haluan itselleni sellaisen miehen jolla on myös lapsi.Tällä hetkellä tapailen miestä jolla ei ole lapsia ja koko ajan ajattelen,että elämäntilanteet on meillä niin erillaiset,ettei tästä mitään tule.Tuntuu,että jossain vaiheessa minunkin pitää sanoa hänelle.En kyllä kokisi siitä niin pahaa omatuntoa,että pitäisi tänne kirjoitella.

Vierailija
9/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti miten eriarvoisessa asemassa voi olla 38-vuotias äiti. Toisella on jo lapsi kasvanut aikuiseksi ja matkalla maailmalle, yksi taas vaihtelee ensimmäisiä kertoja vaippoja, kolmannella on ne kuusi pikkulasta kuudelle eri isälle. Jokainen on omanlaisensa.

Vierailija
10/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Itse välttelen miehiä, koska alkavat helposti iskemään ja inhoan antaa pakkeja.

Tuntuu pahalta ja tekis mieli vaan liimata joku "ei kiinnosta miehet"-kyltti otsaan ettei tarvis joutua antaan suoraan pakkeja, koska 99% miehistä vaan on no-no (miesmakuni on äärimmäisen rajoittunut).

T: yksi yh

Vierailija
11/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin yh, ei kyllä ikinä tulis mieleenkään yrittää lapsetonta. Joillain on niin suuret luulot itsestään tai elävät harhassa. Lapsettomat eivät tosiaankaan halua toisten lapsia kiusaksensa. Yh:t ovat deittimarkkinoiden alekorikamaa, ei sitä nuhjaantunutta koria pengota jos on kuranttiinkin kamaan varaa.

Ajattelen juuri tuollain. Tunnen järjelläni olevani vaan joku backup plääni vaikka todellisuudessa tämä viimeinenkään ei tiedä onko minulla lapsia. Toki loogisesti ei olisi vaikea päätellä.

Terv, ap

Vierailija
12/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äideissä on myös todella hyviä tyyppejä jäljellä. Itse jos olisin sinkku voisi ihan hyvin alkaa seurustelemaan yh-isän kanssa. Eipähän tarvitsisi itse synnyttää. Saisi lapsen siinä vähän niinkuin ilmaiseksi. Eroon johtavat syyt voivat olla moninaisia, ei välttämättä millään tavoin sen yh:n vika. Monet menee naimisiin ihan liian aikaisin ja sitten ne elämän tavoitteet muuttuu. Eronneita on aika paljon, noin 60% joten eivät ne kaikki voi olla "pahoja" ihmisiä. Ainakin matemaattisesti 50% eronneista on hyviä :-)

Vierailija
13/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti jos naisella on lapsia niin sinä lapsettomana olet se backup pääni ja tämä on se vaiettu salaisuus jota yh eivät mielellään näille lapsettomille miesehdokkaille kerro.Eli nyt rautalangasta,jos yh-nainen valitsee miehen A)mies jolla on lapsia tai B)mies jolla ei ole lapsia niin se valita kohdistuu 110% siihen mieheen jolla on lapsia.

Vierailija
14/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei yh-äiti kyllä mikään löytö ole. siinä on aina syy miksi isä ei ole enää sen kanssa vaikka on lapsikin.[/quote

Ja se syy on useimmiten se, että miehet ovat nykyään lapsellisia ja itsekkäitä eivätkä jaksa lapsiperhearkea. Joten päinvastoin luulen että yh-äideissä on paljonkin löytöjä.

Vierailija
15/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiftysixty kirjoitti:

Yh-äideissä on myös todella hyviä tyyppejä jäljellä. Itse jos olisin sinkku voisi ihan hyvin alkaa seurustelemaan yh-isän kanssa. Eipähän tarvitsisi itse synnyttää. Saisi lapsen siinä vähän niinkuin ilmaiseksi. Eroon johtavat syyt voivat olla moninaisia, ei välttämättä millään tavoin sen yh:n vika. Monet menee naimisiin ihan liian aikaisin ja sitten ne elämän tavoitteet muuttuu. Eronneita on aika paljon, noin 60% joten eivät ne kaikki voi olla "pahoja" ihmisiä. Ainakin matemaattisesti 50% eronneista on hyviä :-)

Kiitos vastauksesta ja muillekkin..

Mitä olette mieltä onko loukkaavaa kysyä naiselta suoraan: "Miksi olet juuri minusta kiinnostunut kun ympärillä on satoja muita komeampia miehiä joilla elämäntilanne olisi suotuisampi sinun kannaltasi?"

Vierailija
16/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen juuri tuollain. Tunnen järjelläni olevani vaan joku backup plääni vaikka todellisuudessa tämä viimeinenkään ei tiedä onko minulla lapsia. Toki loogisesti ei olisi vaikea päätellä.

Terv, ap

No en minä nyt noinkaan ajattele. Kyllä nämä naiset ovat varmasti aidosti kiinnostuneita sinusta. Ei minusta back up-plania pyydetä aktiivisesti treffeille jostain harrastuksesta. Mutta edelleen, toimi kohteliaasti mutta omien tunteittesi mukaan. Jos nainen suuttuu, niin ei se ole sinun vikasi.

Vierailija
17/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, ap

No en minä nyt noinkaan ajattele. Kyllä nämä naiset ovat varmasti aidosti kiinnostuneita sinusta. Ei minusta back up-plania pyydetä aktiivisesti treffeille jostain harrastuksesta. Mutta edelleen, toimi kohteliaasti mutta omien tunteittesi mukaan. Jos nainen suuttuu, niin ei se ole sinun vikasi.

Kyllä voidaan pyytää.

Vierailija
18/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on ainakin paljon helpompi hyväksyä pakit lasten takia kuin jonkun omaan persoonaani liittyvän syyn takia.

Vierailija
19/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yh:na pakko kommentoida että käsittääkseni ihmiset etsivät ihmistä eivätkä elämäntilannetta.

Vierailija
20/26 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko tähän....plääh.

Tämä on niin keksitty.

Mutta inhimillinen, toista kunnioittava torjunta on hyvä taito.

Aina ja usein ei ne tunteet kohtaa. Olisi kaikille ihmisille hyvä, että ihmiset opettelisivat antamaan pakit kauniisti ynnä opettelisivat luopumaan toisesta jos tämä ei ole kiinnostunut.

Ihmiset kohtelevat törkeästi toisiaan.

Kumpikin minusta väärin, olla ihastuneelle ( jos ihastus asiallista) törkeä ja ivata ynnä se, että alkaa kostaa ja kiukutella jos joku antaa pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi