Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe koostuu ihmisistä, eikä elukoista

Vierailija
09.04.2017 |

Siis jos ihminen on kuntavaaliehdokkaana, ja ilmoittaa perheeseensä kuuluvan kaksi punakorvakilpikonnaa, niin joo, eipä vakuuta ei!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun joku lapseton pariskunta juttelee meidän pojasta tai tytöstä, kun koiraansa tarkoittavat.

Kerran kysyinkin, että näittekö jo ultrakuvassa, kumpiko teidän perheeseen tulee ja oliko äidillä synnytystuskia paljonkin?  Riittikö maito tisseissä äidillä jne.jne. :D?

Vierailija
2/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos hän kokee ne kilpikonnat tärkeiksi, ei se teiltä ole pois. Ei kaiken tarvitse niin jäykkää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa nyt jo vittu!

Vierailija
4/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.

Vierailija
5/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään absoluuttisen objektiivista totuutta siitä, mitä käsite "perhe" tarkoittaa. Sen määrittelee jokainen itse kussakin yhteydessä parhaaksi katsomallaan tavalla.

Vierailija
6/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe koostuu äidistä ja isästä ja heidän lapsistaan. Ja ne lapset ovat ihmisiä, eikä eläimiä!!!!

Vierailija
7/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottiko? Onneks sä oot suuressa viisaudessaan määrittämässä muiden elämää. Eikö omassa elämässä ole tarpeeksi tekemistä?

Vierailija
8/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia ja kissoja, olen molemmille äiti. Ei ole keneltäkään pois. Myös me, joilla on lapsia, rakastamme eläimiä. Ei eläin ole lapsen korvike, mutta on kyllä perheenjäsen!

Vierailija
9/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on kaksi aikuista ihmistä ja kolme lasta, koira ja kissa, mutta lasketaanko siatkin vielä meidän perheeseen?????Ainiin ja kukko, kanat sekä pari hevosta ja poni??????

Vierailija
10/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseeni kuuluu ori Osmo, ruuna Reino, tamma Tiina Tomera, babysika Lissu Tihrusilmä ja minä sekä aviomieheni. 

Ainiin ja 50 lypsävää lehmää.

Eiks oo iso perhe meillä?

Vierailija
11/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä on kaksi aikuista ihmistä ja kolme lasta, koira ja kissa, mutta lasketaanko siatkin vielä meidän perheeseen?????Ainiin ja kukko, kanat sekä pari hevosta ja poni??????

Numero 8 laskisi kaikki perheeseen täydestä sydämestää. Ihana katras! ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä