Tarvitseeko morsiamella tosiaan olla korvakorut? En halua reikiä enkä koruja mutta mies painostaa
Olemme menossa miehen kanssa naimisiin kesällä. Mies on esitellyt minulle nyt useita eri korvakorumalleja mitkä sopisivat pukuun. Minä en käytä mitään koruja koska koen ne ahdistavina ja epämiellyttävinä. Mies sanoo, että kyllä kaikilla morsiamilla on korvakorut, joko roikkuvat tai suuret ja pyöreät.
En halua käyttää edes mitään feikkikorviksia, koska en tuntisi niiden kanssa oloani mukavaksi. Kun en tykkää niin en tykkää. Mies mutisee, etten ole oikea nainen kun en käytä koruja ja minä taas en halua perua häitä tällaisen asian takia. Mitä tehdä?
Kommentit (27)
Ilman korvakoruja ei pääse naimisiin ja miehellä pitää olla prinssi Albert... Pappi tarkistaa, että nämä asiat ovat kunnossa.
Todellakin alat nyt netota tällä korumanialla. Joka merkkipäivä vaadit kunnon korut lahjaksi, aitoa kultaa ja aitoja jalokiviä. Ja pankkiholviin jemmaan, ettei ukko myy niitä salaa.
Yllätä miehesi ja sano: "Olet niin oikeassa. En ole oikea nainen, olen vaihtanut sukupuolta, olin aiemmin mies."
Sano , että jos on kerran pakko niin voit laittaa sellaset klipsut. Ei tietenkään tarvitse vasten tahtoa ottaa.
Harkitse vielä sitä naimisiin menoa.
Sano sille, että otat reiän ainoastaan alapäähän ja aiot pitää sellaista pukua, että se lävistys varmasti näkyy
Kai sanoit miehelle, että hänen kuuluu ostaa sinulle huomenlahjaksi korvikset ja antaa ne sinulle sitten ensimmäisenä aamuna häiden jälkeen? Niiden korujen arvon täytyykin sitten olla sellaiset, että ne myymällä tulee toimeen ainakin pari kuukautta, jos ja kun tiet eroavat. Kerro saman tien, että jokaisen lapsen syntymää kuuluu juhlia tarpeeksi arvokkaalla korulla (tavallisesti sormuksella), jonka arvon täytyy riittää lapsen elättämiseen puolen vuoden ajan.
Katsos kerralla haltuun nämä koruperinteet.
Morsiamen tärkeimmät koristeet ovat kukkakimppu ja sormus. Jos haluaa muita koristuksia, voi laittaa hunnun kanssa helmikruunun tms.