Tunnen vihaa ja haluan kiukutella sitä miehelle
En siis tosiaankaan halua pois päin, en sellaista vihaa.
Mutta mies ei vain ole kotona. Kun hän tulee, alkaa ärsytys nousta ja alan vittuilla, haluan haastaa ihmisen, jolle haluan purkaa vihani, mutta se mätäläpi ei jaksaisi tapella. Jos en ole liian ärhäkkä, saankin ehkä jonkinlaisen riidan aikaiseksi, ja vihan tunnetta hiukan purettua. Miehen tyytyväisyys tai hiljaisuus jonka siksi tulkitsen, saa minut suuttumaan, mitä en siis ole, kun tunnen vihaa.
Kommentit (56)
Eikä minua kiinnosta tai mitenkään hierrä se, että olisinko ollut sievä vai minkänäköinen tyttö. Tällä naamallakin saa tai saisi panijoita, jos kiinnostaisi, that's it. Miehet....
ap
...helppoja. Varsinkin jos ei ole puutteessa elävä, halukas, kalua lutkuttamaan kaipaava av-mamma. Niin ei ole ongelma, etteikö moestä nyt saisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua kiinnosta tai mitenkään hierrä se, että olisinko ollut sievä vai minkänäköinen tyttö. Tällä naamallakin saa tai saisi panijoita, jos kiinnostaisi, that's it. Miehet....
ap
Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
...helppoja. Varsinkin jos ei ole puutteessa elävä, halukas, kalua lutkuttamaan kaipaava av-mamma. Niin ei ole ongelma, etteikö moestä nyt saisi.
ap
Minä vain koetan auttaa sinua. Olen nähnyt sinun kuvasi ja tiedän ettet ole voinut olla sievä tyttö. Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Ap, vaikutat siltä, että olet raskasta seuraa.
Pyri eroon vihasta ja katkeruudesta, koska se sairastuttaa sinut.
Mies voi myös jättää sinut.
Kunnostaudu.
Miten olisi avoin keskustelu hyvällä vuorovaikutuksella.
voitko mennä vastaamaan siihen toiseen ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
ap
Kenet saisit ja miksi niin kuvittelet.
Estoinen, kyvytön, kylmä nainen, joka ei tiedä seksistä mitään. Tai ihmisistä. Tai läheisyydestä.
Tämä ei tule muuttumaan. Kuolet puutteessa
Miten ap on tänään tavallistakin sekavampi kirjoituksissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKenet saisit ja miksi niin kuvittelet.
Estoinen, kyvytön, kylmä nainen, joka ei tiedä seksistä mitään. Tai ihmisistä. Tai läheisyydestä.
Tämä ei tule muuttumaan. Kuolet puutteessa
Miehet ei tajua estoisuutta päällepäin, ja jos en koitakaan itse varsinaisesti saada niin mies kyllä nai, eikä valita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tule muuttumaan. Kuolet puutteessaMiehet ei tajua estoisuutta päällepäin, ja jos en koitakaan itse varsinaisesti saada niin mies kyllä nai, eikä valita.
ap
Olen nähnyt sinun kuvasi ja tiedän ettet ole voinut olla sievä tyttö. Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kävin vastaamassa.
ap
Hyvä, kiitos. Vastasin sinulle jo sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tule muuttumaan. Kuolet puutteessaMiehet ei tajua estoisuutta päällepäin, ja jos en koitakaan itse varsinaisesti saada niin mies kyllä nai, eikä valita.
apOlen nähnyt sinun kuvasi ja tiedän ettet ole voinut olla sievä tyttö. Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Joo, olen jo sinut sen kanssa. Mutta muita aiheita onkin sitten tapetilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuka?
Tämäkin on mielikuvitusta. Kukaan ei koskisi noin kammottavaan hahmoon edes tikulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKuka?
Tämäkin on mielikuvitusta. Kukaan ei koskisi noin kammottavaan hahmoon edes tikulla.
No kuka, kuvitteletko, että kaikki vihaavat ihmiset av:llä käyttäytyvät läheskään samoin muualla?
ap
Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.