Tunnen vihaa ja haluan kiukutella sitä miehelle
En siis tosiaankaan halua pois päin, en sellaista vihaa.
Mutta mies ei vain ole kotona. Kun hän tulee, alkaa ärsytys nousta ja alan vittuilla, haluan haastaa ihmisen, jolle haluan purkaa vihani, mutta se mätäläpi ei jaksaisi tapella. Jos en ole liian ärhäkkä, saankin ehkä jonkinlaisen riidan aikaiseksi, ja vihan tunnetta hiukan purettua. Miehen tyytyväisyys tai hiljaisuus jonka siksi tulkitsen, saa minut suuttumaan, mitä en siis ole, kun tunnen vihaa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Läheppä kunnon juoksulenkille, kun tuntuu tuolta. Jatka ajan niin huomaat löytäneesi toisen purkautumis tavan. Metsässä juokseminen on kaikkein parasta.
Miksi minä niin tekisin, kun minä en ole tätä vihaa aiheuttanut itselleni suuttumalla jostain joka oikeasti olikin oma vikani?
ap
Ap tämän sinun vellomisen ja vatvomisen täytyy nyt loppua. Pilaat kaikkien läheistesi elämän. Käänny vaikka uskoon jos se auttaisi. Ehkä sitten ymmärtäisit vihdoin, että "tee miehellesi niin kuin toivot hänen tekevän sinulle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ookko niin tyhmä vai muuten vaan kädetön, ettet osaa kiukkuasi muuten purata, kui riitelemällä?
Hanki vaikka nyrkkeilysäkki ja ala paukuttaa sitä miehesi sijasta. Kyl minuakin vtuttaa monet asiat elämässä, mut miksi purkaisin turhautumisena sellaiseen, joka niihin on syytön?
Rakastaako se nyrkkeilysäkki siis sinua? Outoa....
apOudompaa se, miten haluat tietoisesti ennemmin pahoinpidellä sitä joka sua (ehkä vielä) rakastaa kuin elotonta esinettä, joka ei tunne kipua.
Vihaisiudessa ei sinänsä ole kyse pahoinpitelystä. Miksi ihmiset syyllistyy?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekin kokoajan vihaatte ja saatte purkaa sitä läheisiinne ja heidän ei pidä teitä siitä nimitellä. Jos ette näin tee, niin olette tekopyhiä. Lapsina ainakin saitte tehdä äidille niin. Silti teitä rakastettiin, vaikka vihastuitte.
apAhaa, eli sä oot siis lapsi vielä? Mitäs jos menisit leikkiin barbeillas, opit ehkäpä rakentavampia ratkaisumalleja.
Turha kuvitella, että tällä kehittymättömällä heitolla solvaisit minua, jos sun piti olla aikuinen vain koska ikä, niin onneksi minä saan oikeasti käydä tärkeitä kehitysvaiheita läpi vaikka 9-kymppisenä, noloilematta minkä ikäinen olen, jos vanhemmiltani on jäänyt asiat hoitelematta. Mieti sä vain ettei se enää sun ikäisellesi sovi ja kärsi läpikäymättömistä traumoistasi.
ap
Voi voi kivikisu kisu kiiisu parkaaa. Eipä sulla ole oikeasti ole miestä, kuka tahansa selväjärkinen lähtis hemmetin äkkiä tuommoisen luota. Mut hei sul on kaks vaihtoehtoa... ota ne mielialalääkkees tai palaa fantasiamaailmaas.
Miten ois? Siis ihan aikuusten oikeesti ;)
Miksi ihmiset syyllistyy toisen pahasta olosta?!!!
ap
Onko ap trolli vai kehitysvammainen?
Jompi kumpi, terve ihminen ei tällaisia kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ookko niin tyhmä vai muuten vaan kädetön, ettet osaa kiukkuasi muuten purata, kui riitelemällä?
Hanki vaikka nyrkkeilysäkki ja ala paukuttaa sitä miehesi sijasta. Kyl minuakin vtuttaa monet asiat elämässä, mut miksi purkaisin turhautumisena sellaiseen, joka niihin on syytön?
Rakastaako se nyrkkeilysäkki siis sinua? Outoa....
apOudompaa se, miten haluat tietoisesti ennemmin pahoinpidellä sitä joka sua (ehkä vielä) rakastaa kuin elotonta esinettä, joka ei tunne kipua.
Vihaisiudessa ei sinänsä ole kyse pahoinpitelystä. Miksi ihmiset syyllistyy?
ap
Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syyllistyy toisen pahasta olosta?!!!
ap
Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat minut suututtaneet, ja ihminen tämän vihan ottaa vastaankin, ei joku saatanan esine.
apEli et ole kädetön, oot vaan yksinkertaisesti ja oman valintasi perusteella tyhmä, etkä halua edes pyrkiä kehittymään tai parempaan.
Jos ymmärrät sanan purkaminen, niin ymmärrät, ettei vihanpurussa ole kyse kehittymisestä mihinkään eikä olemisesta huono.
ap
Miksi ihmiset syyllistyy toisen ihmisen, kumppaninsa, pahasta olosta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheppä kunnon juoksulenkille, kun tuntuu tuolta. Jatka ajan niin huomaat löytäneesi toisen purkautumis tavan. Metsässä juokseminen on kaikkein parasta.
Miksi minä niin tekisin, kun minä en ole tätä vihaa aiheuttanut itselleni suuttumalla jostain joka oikeasti olikin oma vikani?
ap
Ei miehesikään ole tuota aiheuttanut,jos haluat terveemmän tavan purkaa vihaasi niin tuossa on yksi keino. Nyrkkeilysäkki on toinen ja metsässä huutaminen kolmas (muitakin on). Sinun pitää vain löytää oma keinosi, joka toivottavasti ei satuta miestäsi. Psykologi voi näitä keinoja kanssasi pohtia, mutta jos et koskaan kokeile mitään muuta, niin mistä voit tietää ettei se toimi. Vai pelkäätkö mihin sinusta olisi ilman katkeruutta?
No musta tulee vain entistä vihaisempi, jos pitää juosta. Tai sitten se ei vaikita mitenkään tuntemaani vihaan. Sama sen säkin kanssa jo ajatuksnakin. Se säkki ei suututa mua, ihmiset suututtavat, vaikkakaan ei mieheni henk.koht, paitsi silloin jos väistelee vihaani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ap trolli vai kehitysvammainen?
Jompi kumpi, terve ihminen ei tällaisia kirjoittele.
Mielenterveysvammainen.
Avasin ja vastasin tähän ketjuun ainoastaan siksi, että oli tylsää... mutta tää kivikusi eeeei kun kivikisu onkin jo niin tylsä ettei sille jaksa oikeesti vastata mitän.
Eli siis ihan turha on sille ehdottaa avun hakemista tai muuta, ei sille uppoa mikään, persoona on niin laho tukki, et jos virtaan nakkas, ei kelluis vaan uppois heti. Toivottavasti tulee ees jokin parempi trolli tai muu ketju pian vastaan, tää tyyppi on niin kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat minut suututtaneet, ja ihminen tämän vihan ottaa vastaankin, ei joku saatanan esine.
apEli et ole kädetön, oot vaan yksinkertaisesti ja oman valintasi perusteella tyhmä, etkä halua edes pyrkiä kehittymään tai parempaan.
Jos ymmärrät sanan purkaminen, niin ymmärrät, ettei vihanpurussa ole kyse kehittymisestä mihinkään eikä olemisesta huono.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syyllistyy toisen ihmisen, kumppaninsa, pahasta olosta?
ap
Vierailija kirjoitti:
No musta tulee vain entistä vihaisempi, jos pitää juosta. Tai sitten se ei vaikita mitenkään tuntemaani vihaan. Sama sen säkin kanssa jo ajatuksnakin. Se säkki ei suututa mua, ihmiset suututtavat, vaikkakaan ei mieheni henk.koht, paitsi silloin jos väistelee vihaani.
ap
Mun äitiä ei oikeasti kiinnostanut se miltä mä näytän, ei hyvässä tai ns. pahassa yhtään, lakkaa nyt jankuttamasta siitä, että asioilla olisi mitään tekemistä minkään noin pinnallisen kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun äitiä ei oikeasti kiinnostanut se miltä mä näytän, ei hyvässä tai ns. pahassa yhtään, lakkaa nyt jankuttamasta siitä, että asioilla olisi mitään tekemistä minkään noin pinnallisen kanssa.
ap
Minä vain koetan auttaa sinua. Olen nähnyt sinun kuvasi ja tiedän ettet ole voinut olla sievä tyttö. Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
No eiköstä me miähet olla olemassa just six että naiset voivat kiukutella meille?
*ja zensuuri kiukuttelee meikäläiselle .....hei me ei olla naimisissa!*