Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miettikääpä sinkkkumiehet ketä äänestätte

kaunishoikkaemäntä
09.04.2017 |

Olen todella kaunis ja ystävä kysyi baariin mutten voinut lähteä,koska ei ollut rahaa. Maksuhäiriömerkintää ja velkaa muutamaa satasta vanhaa opintolainaa lukuunottamatta minulla ei ole,en tupakoi en ole siis ns römppis. Olen siis todella tunnollinen,tällä hetkellä vain työtön. Kaikki mahdolliset perustuet olen myös hakenut. Olen myöskin todella hoikka eli en siis porsastele rahoja,kerran päivässä syön lämpimän ruuan.

Moni mies hehkuttaa täällä oikeistoa perusa,kokoomusta ja keskustaa. Mietittekö näitä asioita aina loppuun asti, jos tuet olisvat edes aavistuksen parempia teillä sinkkumiehilläkin olisi voinut käydä flaksi:) Baareissa en ole kolmeen kuukauteen käynyt(käytän rahat pakollisiin kuten kirjoitin luototiedot kunnossa) joten muutama siideri olisi ehkä tullut juotua,mutta ei voi mitään.lol

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole varaa tinder-puhelimeen?

Vierailija
2/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia Lumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kysymys?

Vierailija
4/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot?

Vierailija
5/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Oulussa. Halusin vaan kertoa omasta näkökulmasta asiat. Tosiaan tinderissä en ole kun on Nokia Lumia puhelimena.

Vierailija
6/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kannattaa äänestää niin kuin huvittaa ja sitten julkisesti esiintyä niin, että olisi äänestänyt vihervasuriakselia. Syy on se maailman vanhin, keskimääräinen nuori nainen suostuu seksuaaliseen kanssakäymiseen nykymaailmassa vain vihervasurin kanssa. "Ulkoinen vihervasemmistolaisuus" on tavallaan portti seksi- ja parisuhteisiin.

Itselläni on opiskeluajoilta paljonkin kokemusta asiasta, olen aika kokenut viherfeikkaaja. Ja satun tietämään, että kaltaisiani nuoria miehiä oli hyvin paljon yliopistossa silloin, 2000-luvun puolivälissä ja loppupuolella. Uskon saman pätevän nykymaailmaankin, varmaan vielä korostetummin. :)

Jos mietitte siis että miksi vihreiden kannatus ei yleensä vastaa havaintojanne ympäröivästä maailmasta niin tuossa teille yksi syy.

T. Yleensä keskustaa ja maltillista kokoomusta äänestävä mies.

Vierailija
7/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen- kirjoitti:

Asun Oulussa. Halusin vaan kertoa omasta näkökulmasta asiat. Tosiaan tinderissä en ole kun on Nokia Lumia puhelimena.

Pc:lle Android-emulaattori ja sille Tinder?

Vierailija
8/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarifemakot ainakin pyrkivät tekemään sinkkumiehen elämästä vieläkin ikävämpää kieltämällä kaiken kivan kuten seksin oston.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme