Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luitteko Hesarista, että koululais- ja teinipojat trollaavat täällä?

Vierailija
09.04.2017 |

Huvittelevat kiusaamalla hormonihuuruisia äitejä.

*huvit ne on hullullakin, idiootilla ilmaiset

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin ei kuitenkaan hesari vielä juurikaan noteerannut tätä palstaa, vaan se jäi iltapäivälehtien asiaksi kertoa tissiketjuista ja narsisseista. Alkaako nyt hesarikin olla vajonnut tasolle, jossa uutiset haetaan vauvapalstalta tai kirjoitetaan sitä koskien? Vai onko sieltä jo eläköityneet ne toimittajat, jotka eivät seuranneet nettikeskusteluita ja tilalle on palkattu nuorempia iltapäivälehdistä?

Tuo juttu olisi voinut olla uskottavampi viisitoista vuotta sitten, kun oikeasti teinipoikien palstalta kävi välillä väkeä täällä ja kertoivatkin siellä omalla palstoillaan mitä on yrittänyt provoilla. Ja av-mammat meni perässä provoilemaan sinne heidän palstoille.

Eiköhän Sanoman lehdissä mielellään kirjoiteta Sanoman keskustelupalstoista tai toiminnasta. Hyvää omien tuotteiden markkinointia uutisten varjolla.

Vierailija
22/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat selittääkin (seksi)palstan inniepimppi-pakotuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan täysjärkinen aikunen oksentele noitä ällöttäviä rasisti/naisviha-aloituksia tänne.

No tunnetko ketään määritelmäsi mukaista täysjärkistä tosikkoa? Minä en vaikka tunnen tosikoita. Suurimmalla osalla on huumoria ja välillä irroitteleekin. Joku saattaa välillä vastata tosissaankin niihin provoketjuihin. Aikaisemmin sellaiset saivat hyvin helposti useammat tosikko haukut.

Vierailija
24/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä tuota tarvinnut lukea hesarista. Täällä käydessä huomaa aika nopeasti, että jonnet tykkää trollailla, varsinkin öisin kun ei ole modet paikalla.

Vierailija
25/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
26/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä niin hyväuskoista porukkaa. Monesti teen niin älyttömän provon että ajattelen että jokainen tajuaa sen vitsiksi, mutta silti siitä syntyy monta sivua tosikkomaista väittelyä.

Olen lukenut palstaa pienen ikuisuuden.

Usein näkee provoja, joissa on hauskoja ja fiksuja vastauksia, joissa ymmärretään kirjoituksen olevan provo, mutta asiaa ei erikseen korosteta.

Todella usein provon kirjoittaja ei tunnu käsittävän tilannetta, vaan mouhoaa siitä, etteivät muut ymmärtäneet häntä... Uskoisin, että sinä olet yksi niiden provojen kirjoittajista. 

Parhaita taitaa olla ne ketjut, jotka on alkaneet ehkä puoliprovona, joskus aluksi tosissaan ja joku heittää vettä myllyyn suurimman osan tajuamatta, mutta esim aloittaja tajuaa viimeistään hetken päästä.

Nykyään ongelmana on, että palsta on nykyään täynnä tosikkoja, jotka ilmoittavat heti kaikkein parhaat provovastaukset, eikä niitä pitkiä provohedelmiä pääse syntymään. Ne poistuvat jo siinä vaiheessa, kun ehtii vasta avata sipsipussin.

Vierailija
27/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä tuota tarvinnut lukea hesarista. Täällä käydessä huomaa aika nopeasti, että jonnet tykkää trollailla, varsinkin öisin kun ei ole modet paikalla.

Vaikeampaa kuitenkin siinä mielessä, että täytyy nähdä rekisteröitymisen vaiva.

Vierailija
28/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö Sanoma antaa kaiken kunnian meidän ansiokkaista ja legendaarisistakin provoista joillekin jonneille? Minä olen sen verran loukkaantunut, että pitäisikö harkita Sanoman boikottia? Ainiin, mutta sitähän täällä Sanoman palstalla on aina boikotoitu. Palaamalla yhä uudestaan tänne Sanoman palstalle puhumaan boikotista.

Vierailija
29/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä niin hyväuskoista porukkaa. Monesti teen niin älyttömän provon että ajattelen että jokainen tajuaa sen vitsiksi, mutta silti siitä syntyy monta sivua tosikkomaista väittelyä.

Olen lukenut palstaa pienen ikuisuuden.

Usein näkee provoja, joissa on hauskoja ja fiksuja vastauksia, joissa ymmärretään kirjoituksen olevan provo, mutta asiaa ei erikseen korosteta.

Todella usein provon kirjoittaja ei tunnu käsittävän tilannetta, vaan mouhoaa siitä, etteivät muut ymmärtäneet häntä... Uskoisin, että sinä olet yksi niiden provojen kirjoittajista. 

Parhaita taitaa olla ne ketjut, jotka on alkaneet ehkä puoliprovona, joskus aluksi tosissaan ja joku heittää vettä myllyyn suurimman osan tajuamatta, mutta esim aloittaja tajuaa viimeistään hetken päästä.

Nykyään ongelmana on, että palsta on nykyään täynnä tosikkoja, jotka ilmoittavat heti kaikkein parhaat provovastaukset, eikä niitä pitkiä provohedelmiä pääse syntymään. Ne poistuvat jo siinä vaiheessa, kun ehtii vasta avata sipsipussin.

Minä ilmoitan törkykommentit,  nolon naisvihan jne. Viestit eivät ole todellakaan ole hauskoja, vaan kertovat niiden kirjoittajien hoitamattomista mielenterveysongelmista. Ikävä kyllä. 

Vierailija
30/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nämä " hormooni huuruiset" äidit ovatkin joitakin toisia poikia jotka sitten luulevat vastaavansa jollekkin äipälle.

Provot provoileva toisilleen.

Vierailija
31/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen huolet kirjoitti:

Tämän palstan hauskuus on herkällä mielellä olevat ihmiset, joita toimittaja nimitti hormonihuuruisiksi äideiksi. 

Naapurista tehdään lasu, jos se on juonut saunakaljan. Jos jossain tapahtuu pommi-isku, ei uskalleta lähikaupassa käydä jne.

Sinun kaltaisten tosikkojen takia tästä on tullut ankea paikka.

Vierailija
32/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ollut näkyvissä jo monta vuotta, että aina koululaisten loma-aikoina palsta pursuilee provoista ja turhanpäiväisestä länkytyksestä.

Tiesitkö, että silloin me opettajatkin olemme lomilla?

Vierailija
33/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

heh, joku tykkäsi tästä kommentista....

Vierailija
34/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ollut näkyvissä jo monta vuotta, että aina koululaisten loma-aikoina palsta pursuilee provoista ja turhanpäiväisestä länkytyksestä.

Tsada-bum-tstah!

Vierailija
35/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tuntuu, että vauva ikäisten äitejä täällä on vähän tiettyinä aikoina.

Sen verran pitäisi olla järkeä, että tajuaa, että jos itse provoilee niin sitä voi tehdä muutkin.

Vierailija
36/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos täällä on on niin hauskaa ja viihdyttävää. Olen aina ollut salaa, hiljaa, piilossa jne sitä mieltä, että sisälläni asuu n. 13 vuotias poika joka on vähän epäkorrekti ja hullu.

Oikeastihan olen 52 v nainen

Vierailija
37/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei opettajilla ole huumorintajua.

Vierailija
38/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin ei kuitenkaan hesari vielä juurikaan noteerannut tätä palstaa, vaan se jäi iltapäivälehtien asiaksi kertoa tissiketjuista ja narsisseista. Alkaako nyt hesarikin olla vajonnut tasolle, jossa uutiset haetaan vauvapalstalta tai kirjoitetaan sitä koskien? Vai onko sieltä jo eläköityneet ne toimittajat, jotka eivät seuranneet nettikeskusteluita ja tilalle on palkattu nuorempia iltapäivälehdistä?

Tuo juttu olisi voinut olla uskottavampi viisitoista vuotta sitten, kun oikeasti teinipoikien palstalta kävi välillä väkeä täällä ja kertoivatkin siellä omalla palstoillaan mitä on yrittänyt provoilla. Ja av-mammat meni perässä provoilemaan sinne heidän palstoille.

Eiköhän Sanoman lehdissä mielellään kirjoiteta Sanoman keskustelupalstoista tai toiminnasta. Hyvää omien tuotteiden markkinointia uutisten varjolla.

Huomasit varmaan, että Helsingin Sanomat mainitsi sosiaalityöntekijän tekemästä kommentista. Juttu oli haastattelu. 

Vierailija
39/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen suosituin palsta on tietenkin vain täynnä trollaavia pikkupoikia ja odottavia hormonihuuruisia äitejä, kun hesari kertoo niin.

Kas, kun ne ei kertoneet, että myös avohoitopotilaat trollaavat täällä. Tiedä vaikka suljetullakin osastolla saa käyttää kännykkää tai pädiä. Luulen, että pahimmat trollit on kuitenkin ihan meissä normaaleissa työssäkäyvissä, kun joku päättää haluta irrotella raskaan työviikkonsa lomassa. Ihan alusta alkaen täällä on irroteltu aiheista "mieheni on narsissi" jne. Varmaan pikkupoika keksi senkin ketjun tai telakoitumisen?

t. Palstalla jo suurinpiirtein vuodesta 2000, kun esikoinen syntyi. Todella synnytyksen jälkeisissä hormonihuuruissa kirjoittelen.

Hahahah! Minäkin olen ollut palstalla varmaan yhtä kauan, kun lähisuku alkoi lisääntyä ja itse olin vela niin tulin juttelemaan "äitien" kanssa. Olen jo melkein toipunut siitä, kun erehdyin kysymään että mikä se eppari on. Ja sain kuvaukset sekä kuvalinkit :D

Vierailija
40/61 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nämä " hormooni huuruiset" äidit ovatkin joitakin toisia poikia jotka sitten luulevat vastaavansa jollekkin äipälle.

Provot provoileva toisilleen.

Voin vakuuttaa, että ainakin yritän seurata parhaita provoketjuja. Jos joku Jonne tai sitten hormonihuuruinen äiti aloittaa onnistuneen provoketjun ja huomaa , minä olen seuraamassa.

Ei äidit ainakaan tarkoituksellisesti puutu sellaisista ketjuista. Kyllä se on poikkeuksetta silloin heikko provo, eikä sen vuoksi pysy kauaa ylhäällä. Syyttäkööt jonnet tai kuka tahansa muu oman mielikuvituksensa ja kirjoitustaitonsa puutetta, jos ei onnistu provossaan saamaan meitä äitejä mukaan.

Ylhäällä pysyvä provo edellyttää melko hyvää kirjoitustaitoja, sopivaa pilkettä silmäkulmaan ja todellista kykyä käyttää mielikuvitustaan. Onnistuu siinä kuka tahansa jonne, eläkeläispappa, hormonihuuruinen mamma tai vaikka suljetun osaston potilas, minulta propsit hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan