Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, joiden ex-mies kuolaa peräään?

Vierailija
09.04.2017 |

Erottiin. Mies ihastui nuorempaan. Kun uskalsin lähteä liitosta, mies muuttui. Ei ole koskaan antanut minulle niin paljon huomiota kuin mitä nyt antaa. No, siitä suhteesta nuoreen naiseen ei tullut tietenkään mitään. Nyt mies elelee pienessä yksiössään ja yrittää saada elämäänsä kuntoon. Minä nautin vapaudesta ja miesten huomiosta. Oikeasti olen onnellinen ja kiitollinen ex-miehelleni, että hän aiheutti eromme! Elämä menee juuri niin hyvin kuin uskoo sen menevän 😊

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pyörittää palloa!

Vierailija
2/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, erottiin 6 vuotta sitten, ja edelleen ex kuulemma itkee perääni, vaikka itse halusi erota (olin kyllä samaa mieltä). Onneksi ei enää sentään minulle itke. Vuoden sitä vonkumista kuuntelin, lopulta kyllästyin ja käskin lopettaa yhteydenotot.

Vierailija
4/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisin päin. Eksäni (nainen) huokaili vielä muutamaa kuukautta eromme jälkeen miten minun kaltaisiani viinalla läträämättömiä miehiä on niin hankala löytää. Toinen eksä yritti lämmitellä suhdetta vielä seitsemän vuotta eron jälkeen. Itse en ole ainoankaan eksän perään haikaillut.

Vierailija
5/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä Seurustelin puoli vuotta miehen kanss. sitten mies lopetti seurustelun. tapailtiin kuitenkin sen jälkeen satunnaisesti muutaman kuukauden ajan koska kaipasin häntä kovasti ja olisin halunnut jatkaa suhdetta. sitten tapasinkin uuden miehen ja lopetin tapailun eksän kanssa. eksä olisi kuitenkin edelleen halunnut jatkaa tapailua kanssani vaikka oli itse halunnut lopettaa suhteen alun perin

Vierailija
6/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten kummastuttaa kun VARATUT eksät ryhtyvät lämppäämään jo ajat sitten kuollutta suhdetta uudelleen. Eräs tällainen eksä on alkanut viestimään minulle 24/7, kutsui syömään ja kujerteli. Facebookin mukaan hänen avokkinsa elää siinä harhassa, että heillä on täydellinen suhde, seinä on täynnä All you need is love -siirappia. Tekisi mieli välittää eksän laittamia viestejä hänelle, tätä harkitsen...