Olen syönyt tänään 7 kindermunaa ja ajattelin vielä yhden syödä iltapalaksi. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (44)
Syötkö muutenkin paljon sokeria? Etkö tiedä kuinka vaarallista se on, vai etkö vain välitä?
Oliko tavallisia vai peppu-Kindereitä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku tarjous kaupassa vai saitko Kinderit lahjaksi?
Joku mitätön pieni alennus oli. Ostin vain kun ajattelin että pääsiäisenä pitää saada.
Ajattelitko käydä vaaliuurnilla huomenissa vai äänestitkö jopa ennakkoon?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko huono olo?
En syönyt kerralla, joten ei
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö myös kinder buenoista?
Se menee kahvin kanssa, mutta sitä en voi syödä kovin monta palaa kun on niin makeaa
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tänään mitään telkkarista?
Jaa-a. Tuskin mitään kovin mielenkiintoista, itse katselen netflixiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yllätyksiä tuli? Vai heititkö suoraan roskiin?
Tämä, plus tiedätkö onko erityiskääreissä jotain erilaisia leluja? Olen nähnyt kindereitä missä oli vähän vaaleanpunaisia kukkia ja muita mitä en muista, jotain sinistä, tavallisten lisäksi.
Joo ostin muutaman sellaisen, niissä oli jotain vaaleanpunaisia romuja, ilmeisesti jotain tytöille suunnattuja :/
Vierailija kirjoitti:
Pullevi kirjoitti:
Mitä aiot antaa huomenna virpojille?
En ajatellut avata ovea, tuskin täällä kukaan edes kay kun kerrostalo, jossa ovet lukossa aina.
Minä ostin vähän karkkia virpojille, mutta vasta viestisi jälkeen muistin, että meidän taloyhtiö siirtyi viime vuonna suljettuihin ulko-oviin. Ei taidakaan näkyä noitia sitten huomenna.
Minä vedin pussillisen täyssuklaisia pikkumunia.
Miksi haluat syödä huonoa suklaata? Olisit ostanut levyyn Fazeria, siinä on taatusti enemmän suklaatakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tänään mitään telkkarista?
Jaa-a. Tuskin mitään kovin mielenkiintoista, itse katselen netflixiä
Ja silti olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Syötkö muutenkin paljon sokeria? Etkö tiedä kuinka vaarallista se on, vai etkö vain välitä?
Syön aika paljon, tai lähinnä se on kausittaista. Selvästikin nyt on pian kuukautiset taas tulossa kun voisin syödä vaikka hevosen tai pari. Ainakin jos ne on tehty suklaasta. Tiedän että sokeri on vaarallista, mutta en välitä. Muuten välttelen sokeria, mutta karkkia tulee tosiaan välillä syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on ensi viikon oikeat lottonumerot?
1 23 40 9 7 18 2
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko käydä vaaliuurnilla huomenissa vai äänestitkö jopa ennakkoon?
Huomenna ajattelin. Käyn aina vaalipäivänä, silloinä on jotain hienoa fiilistä ilmassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön aika paljon, tai lähinnä se on kausittaista. Selvästikin nyt on pian kuukautiset taas tulossa kun voisin syödä vaikka hevosen tai pari. Ainakin jos ne on tehty suklaasta. Tiedän että sokeri on vaarallista, mutta en välitä. Muuten välttelen sokeria, mutta karkkia tulee tosiaan välillä syötyä.
Eläminen on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat syödä huonoa suklaata? Olisit ostanut levyyn Fazeria, siinä on taatusti enemmän suklaatakin.
Tuo on parempaa kun sitä tulee syötyä vain pääsiäsenä
Oletko maistanut Mignon munia? Parhaita!
Mitkä on ensi viikon oikeat lottonumerot?