Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAITOIN TOISSAPÄIVÄNÄ SUOLATTUA KOOKOSRASVAA ALAPÄÄHÄN JA JÄRKYTTÄVÄ KIPU ALKOI TÄNÄÄN! APUA!

Vierailija
08.04.2017 |

Minulla oli jo viikon alusta pientä hiiviksen tynkää, tuli kaverin kanssa puheeksi että hän on kuullut että suolalla terästetty kookosrasva poistaa hiivatulehduksen luonnollisesti.
Nyt aamulla oli alapäässä järkyttävä kipu ja kun paperilla pyyhkii niin siihen jää sellaisia harmaanruskeita jälkiä. Olen nyt koko päivän tätä tuskaillut ja yrittänyt punnertaa kookosrasvaa pois mutta se ei tule!
Mitä teen?! Olkaa kilttejä ja auttakaa!

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipu viittaisi allergiaan. Missä kipu on? Limakalvoilla? Onko alavatsa kipeä? Jos olet oikein kunnolla kipeä, niin ei auta kuin mennä päivystykseen.

Kipu tuntuu eniten tuolla ns. syvällä vaginassa, josta säteilee kaikkialle. Alavatsa ei ole kipeä, kipu keskittyy ainoastaan alapäähän.

Kuolisin varmaan häpeästä jos tätä menisin lääkäriin näyttämään, saati sitten päivystykseen. Muut on siellä kuoleman kielissä ja mulla on vaan kookosta pillussa :/

Ap

Onko sinulla maustamatonta luonnonjogurttia tai piimää? Ehkä sitä kannattaisi laittaa. Se sisältää hyviä maitohappobakteereja ja lisäksi voi neutraloida tuota suolaisuutta.

Käykö turkkilainen jogurtti? Mulla on sitä iso pönikkä jääkaapissa. Voisi ainakin viilentää poltetta pillussa.

Ap

Vierailija
42/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipu viittaisi allergiaan. Missä kipu on? Limakalvoilla? Onko alavatsa kipeä? Jos olet oikein kunnolla kipeä, niin ei auta kuin mennä päivystykseen.

Kipu tuntuu eniten tuolla ns. syvällä vaginassa, josta säteilee kaikkialle. Alavatsa ei ole kipeä, kipu keskittyy ainoastaan alapäähän.

Kuolisin varmaan häpeästä jos tätä menisin lääkäriin näyttämään, saati sitten päivystykseen. Muut on siellä kuoleman kielissä ja mulla on vaan kookosta pillussa :/

Ap

Onko sinulla maustamatonta luonnonjogurttia tai piimää? Ehkä sitä kannattaisi laittaa. Se sisältää hyviä maitohappobakteereja ja lisäksi voi neutraloida tuota suolaisuutta.

Käykö turkkilainen jogurtti? Mulla on sitä iso pönikkä jääkaapissa. Voisi ainakin viilentää poltetta pillussa.

Ap

Joo, laita koko pönikkä. Hunajaa myös ja myslihiutaleita helpottamaan kutinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge sinne kylmä kurkku jääkaapista. Viilentää mukavasti.

Vierailija
44/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppilo on kätevä kun truuttaat turkkilaista.

Vierailija
45/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyllä se varmaan käy, jos ei sisällä mitään sokeria tai makuaineita tms. Laita sitä vähän sinne.

Vierailija
46/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa haavoihin. Hiivahan jo itsessään tekee pieniä haavaumia alapään limakalvoille.

Vierailija
47/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vika olla toissapäivänä suolatussa kookosrasvassa ? Olisiko sen pitänyt olla tuoreempaa, samana päivänä suolattua? Vai onko Porvoossa vain vanhempaa  rasvaa ?

Vierailija
48/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaveri varmaan myhäilee itsekseen.

Vierailija
49/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi eka selvittää mikä aiheuttaa vaivan jota ollaan yrittämässä lääkitä tai hoitaa tms ja sitten vasta katsoa vaihtoehtoja...

Tiedän että tämä on tietysti mahdotonta kun arwauskeskukset ovat varustettu korkeintaan jollain yli 100 vuotta vanhoilla keksinnöilla, kuten nyt vaikkapa wikin mukaan 1881 keksitty verenpainemittari. Velkaa valtio on ottanut mutta ei ainakaan omilla terveyskeskuskäynneillä ja muilla käynneillä ole näkynyt mitään sellaista joka olisi lähiaikoina keksitty. Onko rahat menneet johonkin pilleri-tukiin jotka aiheuttaa sivuvaikutuksia joita sitten ratkaistaan toisilla pillereillä....  kaikki tuet pois pilleriteollisuudelta, kyllä hölmöt niitä ihan omilla rahoillaankin ostaa ilman tukiakin. Pilleritukiraholla saisi arwaus keskuksiin laitteita joilla arvaaminen ja pompottelu vähenee...

Vierailija
50/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suola on polttanut sun limakalvoja ja nyt ne ovat haavoituneet. Siitä polton tunne. Ruskea vuoto on verta haavoista.

Paljon sinne pimppiin suolaa laitoit?

Tee kevyitä lämpimiä suihkuja ja yritä saada suola ulos.

Jos sinulla on jotakin limakalvoille tarkoitettua apteekista ostettua rasvaa, hipaise sitä. Ja muista vaihtaa alkkareita tiuhaan.

Ja ihan hyvin voit soittaa päivystykseen ja kysyä sieltä neuvoa. Kerranko sitä ihminen erehtyy. Tsemppiä ap.

Tein noin 1 desin seoksen suhteessa puolet suolaa ja puolet öljyä. Laittelin sitä sitten ruokalusikallinen kerrallaan aina edellisen sulettua pois.

Nyt tuntuu ihan helvetin tyhmältä :(

Ap

Vierailija
51/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyllä se varmaan käy, jos ei sisällä mitään sokeria tai makuaineita tms. Laita sitä vähän sinne.

Kuinka paljon on vähän? Ruokalusikallinen?

Sori, mulle pitää vääntää rautalangasta. En vaan halua lisää kipua jos vahingossa laitan liikaa sitä.

Ap

Vierailija
52/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suola on polttanut sun limakalvoja ja nyt ne ovat haavoituneet. Siitä polton tunne. Ruskea vuoto on verta haavoista.

Jos sinulla on jotakin limakalvoille tarkoitettua apteekista ostettua rasvaa, hipaise sitä. Ja muista vaihtaa alkkareita tiuhaan.

Ja ihan hyvin voit soittaa päivystykseen ja kysyä sieltä neuvoa. Kerranko sitä ihminen erehtyy. Tsemppiä ap.

Tein noin 1 desin seoksen suhteessa puolet suolaa ja puolet öljyä. Laittelin sitä sitten ruokalusikallinen kerrallaan aina edellisen sulettua pois.

Ap

Eli laitoit pilluusi puoli desiä suolaa. Auts.

Täällä on jotain mainintaa suolasta ollut, olisko sen takia menneet asiat hieman sekaisin?

https://askelterveyteen.com/helpot-hoitokeinot-ematintulehduksiin/

Vierailija
53/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kuinka paljon on vähän? Ruokalusikallinen?

Sori, mulle pitää vääntää rautalangasta. En vaan halua lisää kipua jos vahingossa laitan liikaa sitä.

Ap

Ruokalusikallinen on ok.

Vierailija
54/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä aika muistuttaa kaikille tässä ketjussa että sinne pilluun ei tungeta omatekoisia sekoituksia tai mitään mikä saattaa jäädä sinne.

Vierailija
55/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaveri varmaan myhäilee itsekseen.

Ihan varmasti on sanonut tahallaan että pistä suolaa pilluun :D

En kyllä kehtaa kertoa että oikeasti laitoin, olisi pitänyt tajuta itse kuinka tyhmä ajatus se on. Jos kysyy niin sanon että laitoin kookosrasvaa ja se auttoi.

Ap

Vierailija
56/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli laitoit pilluusi puoli desiä suolaa. Auts.

Täällä on jotain mainintaa suolasta ollut, olisko sen takia menneet asiat hieman sekaisin?

https://askelterveyteen.com/helpot-hoitokeinot-ematintulehduksiin/

Niinpä! Olen joskus ihan hemmetin tyhmä. En tiedä mistä kaveri on saanut päähänsä että suola auttaa, ehkä väärinkäsitys tai vitsi tms.

Ap

Vierailija
57/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt ruokalusikallisen sitä turkkilaista pilluun, ja olen jalat ylhäällä sängyllä makaamassa. Viilentää ainakin ihanasti.

Ap

Vierailija
58/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Joo, laita koko pönikkä. Hunajaa myös ja myslihiutaleita helpottamaan kutinaa.

En voi lopettaa nauramista!

Vierailija
59/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan suolavesi mainittu! Timjamikin, joka on tymäkkää maultaan.

(jos kipu äityy vielä, etkä halua mennä päivystykseen, voin lähettää reikienergiaa. Jos suurinpiirtein tiedän minnepäin Suomea lähetän).

Vierailija
60/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt laittaa sitruunaa pilluun, se lievittää kipua..